αμβλύνουν ή οξύνουν; 2 ή περισσότερες ή μήπως 2 ακριβώς;

Ξεκίνησε από dpa, 14 Αυγ 2025, 12:24:08 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dpa

Γεια στο φόρουμ! Έχω 2 απορίες στη θεωρία.

Η πρώτη έχει να κάνει με αυτούσια πρόταση, σε περίπτωση που μπει ως Σωστό/Λάθος και έχουμε σκεπτόμενους μαθητές και μαθήτριες – όχι παπαγάλους:
Βιβλίο 1, σ. 19: Με την πρόταση «Ο κατακερματισμός ενός προβλήματος σε άλλα απλούστερα είναι μια από τις διαδικασίες που ενεργοποιούν και αμβλύνουν τόσο τη σκέψη, αλλά κυρίως την αναλυτική ικανότητα του ατόμου.» τι κάνουμε; Μήπως οι συγγραφείς εννοούσαν οξύνουν/ενισχύουν;
https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%BB%CF%8D%CE%BD%CF%89

Η δεύτερη, πάλι με αυτούσια πρόταση του βιβλίου και απορία δική μου:
Βιβλίο 1, σ. 36: «ρόμβος, που δηλώνει μία ερώτηση με δύο ή περισσότερες εξόδους για απάντηση». Τις 2 τις γνωρίζω: ΝΑΙ/ΟΧΙ ή ΙΣΧΥΕΙ/ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ή ΑΛΗΘΕΣ/ΨΕΥΔΕΣ ή κάτι παρόμοιο τελοσπάντων.  Ποια θα ήταν μια τρίτη πιθανή απάντηση, σε ερώτηση που μπαίνει σε ρόμβο σε ένα Δ.Ρ.;

Ευχαριστώ πολύ! Καλή δύναμη σε όλες και όλους!

evry

Παράθεση από: dpa στις 14 Αυγ 2025, 12:24:08 ΜΜΗ δεύτερη, πάλι με αυτούσια πρόταση του βιβλίου και απορία δική μου:
Βιβλίο 1, σ. 36: «ρόμβος, που δηλώνει μία ερώτηση με δύο ή περισσότερες εξόδους για απάντηση». Τις 2 τις γνωρίζω: ΝΑΙ/ΟΧΙ ή ΙΣΧΥΕΙ/ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ή ΑΛΗΘΕΣ/ΨΕΥΔΕΣ ή κάτι παρόμοιο τελοσπάντων.  Ποια θα ήταν μια τρίτη πιθανή απάντηση, σε ερώτηση που μπαίνει σε ρόμβο σε ένα Δ.Ρ.;

Ευχαριστώ πολύ! Καλή δύναμη σε όλες και όλους!
Λογικά εννοεί το διάγραμμα ροής της Επίλεξε , όπου έχεις πολλές επιλογές/μονοπάτια να ακολουθήσεις. Αυτό όμως δεν είναι στην ύλη, οπότε μην ασχολείσαι.
Επίσης μην ασχολείσαι με φράσεις μέσα στο βιβλίο που μπορεί να πέσουν ΣΛ γιατί δεν θα βγάλεις άκρη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr