Παραβίαση ορίων πίνακα

Ξεκίνησε από lala, 03 Φεβ 2025, 01:05:02 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

George Eco

#30
Παράθεση από: giorgiozikos στις 13 Φεβ 2025, 08:57:43 ΠΜΠολλά μπορρώ να σου απαντήσω σε όλα αυτά που παραθέτεις αλλά πολύ απλά δεν έχει νόημα. ¨οπως δεν έχει νόημα ότι διδάσκουμε για προγραμματισμό εδώ και 25 χρόνια αυτή την αηδία.

Παίρνεις το like μου πριν διαβάσω οτιδήποτε παραπέρα.

Τώρα κοίτα να δεις τι γίνεται, υπάρχει στα σκαριά το νέο πρόγραμμα σπουδών και στο Γυμνάσιο (σε ηλεκτρονική μορφή) είναι έτοιμα τα βιβλία. Θέλω να πιστεύω πως θα γίνει αναβάθμιση και θα δούμε python3 στο Λύκειο. Αυτό που μου περιγράφεις βέβαια συνάδελφε από την εμπειρία σου είναι λίγο αποκαρδιωτικό. Ελπίζω να κάνεις λάθος, αλλά δε νομίζω, νιώθω τη πικρία που το έγραψες οπότε μάλλον έχεις πολύ δυσάρεστη εμπειρία από το επιμορφωτικό, εκτός πια κι αν δε κατάλαβες καλά και θέλουν όντως αλλαγές.
Δε σου λέω Α! Κοίτα τι τέλεια που είναι όλα. Κι εγώ κι εσύ κι όλοι ζούμε σουρρεάλ στιγμές. Απλά θέλω να ελπίζω πως κάτι θα γίνει. Τώρα αν πιστεύεις πως η βολή πολλών είναι ανώτερη της ανάγκης των αλλαγών, τότε ελπίζω να βγείς λάθος αν και πολύ φοβάμαι πως όχι...


Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Φεβ 2025, 10:30:20 ΠΜΜα η ακέραια τιμή είναι και πραγματική, δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα
Πού το λέει στο βιβλίο αυτό; Γιατί να το ξέρουν τα παιδάκια; Η ακέραια είναι διαφορετικό πράγμα από τη πραγματική.
Συμπλήρωση: Εξού κι η Α_Μ(x) παίρνει πραγματικό επιστρέφει ακέραιο. Διαφορετικό πράγμα.
Το 14.0 δε μπαίνει σε ακέραιο. Το 14 μπαίνει.
Πραγματική σε ακέραια δε μπαίνει, το αντίθετο όμως ισχύει κανονικά κι απλά κάνουμε ΟΛΟΙ τα στραβά μάτια.
Στο βιβλίο ήθελαν πιστεύω να πουν δε μπαίνει ακέραιος σε λογικό, πραγματικός σε χαρακτήρα κτλ...
Αλλά όπως το έχουν προκαλεί μπερδέματα, ιδιαίτερα σε δυνατούς μαθητές που τα ψειρίζουν.