LAMS

Ξεκίνησε από papspyr, 08 Ιαν 2025, 12:54:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikolasmer

Παράθεση από: aspd στις 17 Νοε 2025, 12:02:34 ΠΜΕίναι πολύ βολική η ομάδα συζήτησης στο ΣΤΕΚΙ γιατί έρχονται ειδοποιήσεις μέσω email.



Αυτό ακριβώς!
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

nikolasmer

Επίσης βλέπω οτι δε γίνεται να βάλω ροή από μια δραστηριότητα σε μια προηγούμενη. αν θέλω δηλαδή ο μαθητής να κάνει μια μικρή επανάληψη μέχρι να χωνέψει κάποιες έννοιες, να τις δεί και πάλι και πάλι και πάλι, δε μπορώ να το κάνω. Μπορώ να κάνω κοπι πειστ τις δραστηριότητες που θέλω ξανα και να τις βάλω στην ακολουθία αλλά δεν είναι και ότι ήθελα.  
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

aspd

Διαδρομή προς τα πίσω δε γίνεται. Δεν είναι στo σχεδιασμό του LAMS κάτι τέτοιο.
Τι θα έκανα:
1) Αυτά που είναι για επανάληψη (θεωρία κτλ) θα τα έβαζα σε υποστηρικτικές που μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτές από οπουδήποτε. Έτσι παρακάμπτεις το σειριακό. Αν δείτε οποιαδήποτε από τις ακολουθίες μου στο LAMS central έχω στις υποστηρικτικές πάντα και μία περίληψη του μαθήματος, την οποίο το λέω "Ανάγνωση στο σπίτι".

2) Υπάρχει επιλογή να μην προχωράει ο μαθητής ένα τεστ αξιολόγησης αν δεν συγκεντρώσει κάποιο βαθμό. Δηλαδή π.χ να προχωρήσεις αν έχεις 6 στα 10. Θα μπορούσα να έχω τη θεωρία σε Ανακοίνωση πίνακα ώστε να διδαχθούν την 1η φορά κανονικά, αλλά να τη βάλω και σε ένα google document και να βάλω σύνδεσμο στο google document στις οδηγίες του τεστ αξιολόγησης ή όπου αλλού. Έτσι θα έχουν πρόσβαση στο εξωτερικό αρχείο ανεξάρτητα από την ακολουθία. Ένας σύνδεσμος μπαίνει εύκολα παντού.

Αυτά βλέπω αυτή τη στιγμή. Αν σκεφτώ κάτι άλλο θα το προσθέσω.
Α. Διλάλου

nikolasmer

Παράθεση από: aspd στις 17 Νοε 2025, 03:37:04 ΜΜΔιαδρομή προς τα πίσω δε γίνεται. Δεν είναι στo σχεδιασμό του LAMS κάτι τέτοιο.
Τι θα έκανα:
1) Αυτά που είναι για επανάληψη (θεωρία κτλ) θα τα έβαζα σε υποστηρικτικές που μπορείς να έχεις πρόσβαση σε αυτές από οπουδήποτε. Έτσι παρακάμπτεις το σειριακό. Αν δείτε οποιαδήποτε από τις ακολουθίες μου στο LAMS central έχω στις υποστηρικτικές πάντα και μία περίληψη του μαθήματος, την οποίο το λέω "Ανάγνωση στο σπίτι".

2) Υπάρχει επιλογή να μην προχωράει ο μαθητής ένα τεστ αξιολόγησης αν δεν συγκεντρώσει κάποιο βαθμό. Δηλαδή π.χ να προχωρήσεις αν έχεις 6 στα 10. Θα μπορούσα να έχω τη θεωρία σε Ανακοίνωση πίνακα ώστε να διδαχθούν την 1η φορά κανονικά, αλλά να τη βάλω και σε ένα google document και να βάλω σύνδεσμο στο google document στις οδηγίες του τεστ αξιολόγησης ή όπου αλλού. Έτσι θα έχουν πρόσβαση στο εξωτερικό αρχείο ανεξάρτητα από την ακολουθία. Ένας σύνδεσμος μπαίνει εύκολα παντού.

Αυτά βλέπω αυτή τη στιγμή. Αν σκεφτώ κάτι άλλο θα το προσθέσω.
Α. Διλάλου

Τέλειες ιδέες. Θα προσπαθήσω να αλλάξω την ακολουθία μου για το σεμινάριο ,με τις παρατηρήσεις που αναφέρατε. 
Αν έχω απορία θα ξανά στείλω εδώ. Έχει γρήγορη απόκριση το στέκι. 
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός