Θέμα Α

Ξεκίνησε από gpapargi, 05 Ιουν 2024, 10:58:57 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sgsfak

Παράθεση από: ApoAntonis στις 07 Ιουν 2024, 02:43:35 ΜΜΔεν εξηγείται κατ'αυτόν τον τρόπο στο βιβλίο.
Μπορει να μην εξηγειται με αυτο τον τροπο, παντως στην Τραπεζα Θεματων (θεμα 34419) εχει το αντιστοιχο σκεπτικο, δειτε την ενδεικτικη λύση :

--
Stelios

o_Antonis

Ωραία! ο καθένας γράφει λύση όπως θυμάται.

Κλασικό.


petrosp13

Το βιβλίο αναφέρει ότι:

-Δένδρο θεωρείται και το κενό δένδρο (είναι το μόνο που δεν έχει ρίζα κτλ)
-Υποδένδρο του τάδε κόμβου είναι το κενό δένδρο (μέσα σε παράδειγμα)

Αυτά λέει το βιβλίο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sgsfak

Παράθεση από: petrosp13 στις 07 Ιουν 2024, 03:31:46 ΜΜ-Υποδένδρο του τάδε κόμβου είναι το κενό δένδρο (μέσα σε παράδειγμα)

Αυτά λέει το βιβλίο
Στο ίδιο παραδειγμα (πανω απο εικόνα 1.3.14) λεει "Ο κόμβος 45 έχει ένα υποδένδρο που αποτελείται από τον κόμβο 2" (υπογράμμιση δική μου). Αστο, δεν προκειται να βγαλουμε συμπερασμα...  :D
--
Stelios

akalest0s

Όσο συζητάτε για δένδρα, στα λόγια μου θα έρχεστε συνέχεια: τα δένδρα έχουν γραφτεί "μπακαλιική απ' την Τρίπολιη"
Το οποίο δεν θα πείραζε και τόσο, αν είχαμε βελτιώσεις για κάθε σφάλμα που εντοπίζεται.
Τα βιβλία απαιτείται να υπόκεινται σε μηχανισμούς βελτίωσης και να μην τα παντρευόμαστε στην αρχική τους μορφή, ες αεί..
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

o_Antonis

Δεν βελτιώνεται το τέλειο.

Δημήτρης Χατζόπουλος

Εν τέλει λοιπόν νομίζω ότι για όλα όσα συζητάμε, υπάρχει μία λύση, που θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει.
Στο μάθημα υπάρχουν 5 βιβλία τα οποία δίνονται στο μαθητή. Τα δύο από αυτά είναι ηλικίας 25 χρονών. Τα άλλα 3 έχουν γραφτεί τελείως βιαστικά... Παρότι συζητάμε για διάφορα θέματα εδώ και χρόνια, δεν έχει γίνει καμία διόρθωση. Ούτε καν για την υπερβολικά πολύ θεωρία που έχει να μάθει ο μαθητής ενώ πολλά πράγματα επαναλαμβάνονται.
Αν λοιπόν υπάρχει σκοπός να αλλάξει το μάθημα, ας κάνουμε υπομονή μέχρι να γίνει αυτό σε δύο-τρία χρόνια φαντάζομαι. Διαφορετικά, είναι ανάγκη και για τον καθηγητή και για τον μαθητή,  να φτιαχτούν εκ νέου 2 βιβλία, ένα για θεωρία και ένα για ασκήσεις και μάλιστα να γραφτούν με προσοχή χωρίς βιασύνη, ώστε να γίνει το μάθημα καλυτερο στην οργάνωσή του και στην παράδοσή του  και να λυθούν πολλά από αυτά τα προβλήματα όπως και να μειωθούν όλες αυτές οι διχογνωμίες που συζητάμε (γιατί να μηδενιστούν δεν γίνεται, λόγω της φύσης του μαθήματος του προγραμματισμού ακόμα και αν υπάρξει και μία συγκεκριμένη γλώσσα).
Και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να απαιτηθεί από το σύλλογο διδασκόντων πληροφορικής.

akalest0s

Ο σημαντικότερος μηχανισμός είναι να μπορεί να γίνουν βελτιώσεις αφού "κυκλοφορήσει" ένα βιβλίο. Κάτι που 25 χρόνια τώρα ουσιαστικά δεν συνέβη ποτέ (πέρα από.. ψίχουλα)

Πάντως αυτό το "σε 2-3 χρόνια θα έχουμε αλλαγή ύλης/βιβλίου", επειδή παίζει πολύ σαν πληροφορία, που το βασίζουμε;
Στα προγράμματα σπουδών που είχαν βγει πριν 1-2 χρόνια ή έχω χάσει επεισόδια;
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

Δημήτρης Χατζόπουλος

Παράθεση από: akalest0s στις 12 Ιουν 2024, 01:15:42 ΠΜΠάντως αυτό το "σε 2-3 χρόνια θα έχουμε αλλαγή ύλης/βιβλίου", επειδή παίζει πολύ σαν πληροφορία, που το βασίζουμε;
Στα προγράμματα σπουδών που είχαν βγει πριν 1-2 χρόνια ή έχω χάσει επεισόδια;
Όντως, δεν ξερω κάτι συγκεκριμένο πέραν από όσα έχουν ειπωθεί και ανακοινωθεί για αλλαγές στα προγράμματα σπουδών. Υποθέτω όμως ότι δεν κάνω λάθος στην ΟΛΗ υπόθεση που γράφω, με βάση τις ανακοινώσεις για τα προγράμματα σπουδων. Δηλαδή είτε θα αλλάξει κάτι (σαν μάθημα) σε 2-3 χρόνια ή αν δεν αλλάξει ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ. Νομίζω ότι συμφωνούμε όλοι σε αυτό.

petrosp13

Αν ανατρέξεις σε παλιότερα ποστ, θα δεις ότι τα ίδια συζητάμε τουλάχιστον 10 χρόνια πίσω
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Δημήτρης Χατζόπουλος

Το ξέρω Πέτρο. Αλλά πλέον δεν πάει άλλο. Το ζητάει το μάθημα, οι καθηγητές, οι μαθητές. Δεν ξέρω αν γίνει κάτι. Αλλά πρέπει.