Ξεκινάμε με τα βασικά. Ως Μαθηματικός, νιώθεις την ανάγκη να μην υπάρχουν ασάφειες και λάθη σε μάθημα Πληροφορικής, και πολύ καλά κάνεις. Πίστεψέ με συνάδελφε, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Κι έχεις δίκιο. Αλλά αν πας και δεις τι γίνεται στην ύλη της Γ Λυκείου, θα αγχωθείς χειρότερα από της Β.
Προσθήκη: Διαφορετικοί οι διδακτικοί στόχοι της Β από τη Γ και δεν έχει πολλή συνάφεια.
Το κακό ξεκινάει από την αρχή και φτάνει μέχρι το τέλος.
Ως εκ τούτου πολλοί διδάσκοντες στα σχολεία διδάσκουν προγράμματα σε ΓΛΩΣΣΑ στη Β, ενώ σε φροντιστήρια, από Β Λυκείου κάνουν το ίδιο. Προετοιμασία για Πληροφορική Γ Λυκείου, αντί για το μάθημα βάσει του βιβλίου.
Γνώμη μου είναι πως είναι πυκνογραμμένο. Φέρει πειν, για να διδάξω σε ένα ανίψι μου δύο σελίδες τίγκα στην ορολογία και ορισμούς, μου πήρε δύο ώρες. Δεν έχω ασχοληθεί πολύ αλλά αν τα Χριστούγεννα βρω χρόνο θα κάτωσω να δω αντιφάσεις κι άλλα και θα τα παραθέσω, ωστόσο λίγη σημασία έχουν γιατί πολύ απλά είναι Β Λυκείου και δε φέρει την ευθύνη των Πανελληνίων.
ΥΓ: Παιδιά στη Β Λυκείου δε κάνουν Πληροφορική, γιατί δεν έχουν εκπαιδευευτικό ή κάνουν από Φεβρουάριο και πέρα, έχω ακούσει τρελές ιστορίες. Ήταν μονόωρο, αν δε κάνω λάθος, έγινε δίωρο και άντε να διδάξεις σωστά κάτι με δύο ώρες τη βδομάδα. Είναι πολλά, πάρα πολλά που πρέπει να διορθωθούν.