OXI, Αυτο θελεις να τους μαθεις εσυ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Το ιδιο κανουν και πολλοι καθηγητες στα σχολεια για να το παιξουν φρτοντιστες. ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
Δεν θα αλλαξει το μαθημα επειδη θελουν τα φροντιστηρια.
Επειδη δεν μπορω να γραψω πλυ ωρα να πω τα παρακατω;
οποιος δεν καταλαβαινει η δεν θελει να καταλαβει και θετει θεματα για κεγαλαι μικρα υποχρεωτικο αλλιωσ και αλλα τετοια αστεια ενα πραμα σημαινει;
δεν εχει σπουδασει πληροφορικη αλλα κατι αλλο με αποτελεσμα η μονη γλωσσα προγραμματισμου που ξερει να ειναι η ΓΛΩΣΣΑ.
ΘΑ ΕΠΕΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΒΛΑΚΩΔΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ.
"OXI, Αυτο θελεις να τους μαθεις εσυ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ."
Όχι. Ποτέ δεν είπα πως θέλω να τους μάθω ΑΥΤΟ. Τους το προτείνω. Και δεν αδειάζω συναδέλφους. Πώς με κατηγορείς πως ΕΓΩ διδάσκω υποχρεωτικά κεφαλαία; Και ναι, είναι απαράδεκτο. Αλλά υπάρχουν κάποιοι που το ακολουθούν.
"Το ιδιο κανουν και πολλοι καθηγητες στα σχολεια για να το παιξουν φρτοντιστες. ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΙ."
Κανείς δε θέλε να το παίξει φροντιστής. Βασικά όπα. Δεν έχω ιδέα γιατί το κάνει ο καθένας οπότε και δε τοποθετούμαι.
"Δεν θα αλλαξει το μαθημα επειδη θελουν τα φροντιστηρια. "
Ποιος είπε κάτι τέτοιο; Πας καλά; Σοβαρά τώρα. Το μάθημα θα αλλάξει για να βελτιστοποιηθεί. Το μάθημα θα αλλάξει για να εκσυγχρονιστεί. Το μάθημα θα αλλάξει για να καλυφθούν δυσκολίες. Δεν είπε κανείς πως θα αλλάξει το μάθημα για τα φροντιστήρια. Και που 'σαι, από το βιβλίο του Υπουργείου μιλάμε, όχι από φροντιστηριακό βοήθημα ε! Μη ξεχνιόμαστε. Και παρακαλώ να μη μπαίνουν στο στόμα μου λόγια που ΔΕΝ είπα.
Κι όσον αφορά το αν είναι αστείο ή βλακώδες το υποχρεωτικό ΑΛΛΙΩΣ, στην ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ κάνε μου τη χάρη κι ηρέμησε λίγο, δεν έβρισα κανέναν, δε ξέρεις αν και πόσες γλώσσες ξέρω και τι έχω σπουδάσει, ούτε αν έχω εργαστει ως προγραμματιστής. Δε θα σου πω, γιατί δε θέλω "να εντυπωσιάσω" όπως λες, γιατί δεν έχω τέτοια ανάγκη ούτε τέτοια ματαιοδοξία. Υπάρχουν πολύ μεγαλύτερα ονόματα εδώ μέσα. Εγώ εξέφρασα μία παράκαμψη, μιας ασαφούς λεπτομέριας στη ΓΛΩΣΣΑ. Κι επειδή ΕΣΥ ξέρει πως σε ΟΛΕΣ τις γλώσσες η else είναι προαιρετική, λες πως πρέπει να ισχύει και στη ΓΛΩΣΣΑ, όταν στον ΟΡΙΣΜΟ και τη ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ στο βιβλίο ΔΕ το λέει και πού 'σαι... για την ΕΠΙΛΕΞΕ το διόρθωσαν στο νέο υλικό (και μπράβο τους). Ας γινόταν νύξη και για την ΑΛΛΙΩΣ.
Ας μην αλλάξει το μάθημα. Δε με πειράζει.
ΑΣ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΟΔΗΓΙΑ. Αυτό ζητάω. Αυτό λέω. Και ναι θέλω να ακουστώ.
Από τη στιγμή που ΔΕ βρίσκεται στο βιβλίο προβληματίζει. Λάθος δικό μου; Όχι. Δικό σου λάθος το ότι, πιθανώς από όσα είπες, διδάσκεις ως προαιρετική την ΑΛΛΙΩΣ; ΟΥΤΕ!
Του βιβλίου είναι το λάθος. Εσύ το πήρες προσωπικά και φωνάζεις πως εγώ για εντυπωσιασμό λέω όσα λέω. Λες κι έχω την ανάγκη να εντυπωσιάσω κανέναν εδώ μέσα ή έχω το ψώνιο πως είμαι πιο εντυπωσιακός από κάποιον άλλο. Λέγοντας πως εκφράζω ΑΝΗΣΥΧΙΑ δε νομίζω πως στόχο θα είχα να εντυπωσιάσω. Σκέψου το. Πόσο εντυπωσιακός είναι κάποιος που ανησυχεί; Εγώ μοιράζομαι τις ανησυχίες μου για το μάθημα μαζί σας κι έχω μάθει να ακούω και του άλλου την άποψη και να τη σέβομαι. Προς τι η επιθετικότητα όμως;
"ΘΑ ΕΠΕΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΔΙΔΑΞΟΥΝ..."
Συμφωνώ απόλυτα. Είναι τραγικό να ξέρει μόνο ΓΛΩΣΣΑ κάποιος και να διδάσκει το μάθημα. Γιατί καταλήγει και ΓΛΩΣΣΑ να μη ξέρει. Θα μπορούσα τώρα να σε τσιγκλήσω με τις case sensitive γλώσσες, αλλά δε θα το κάνω.

Ξέρεις πόσοι υπάρχουν εκεί έξω που δε ξέρουν τίποτα άλλο πέραν της ΓΛΩΣΣΑΣ; Α! Και ναι, όπως εξαιρείς τον εαυτό σου, εξαίρεσε μία κι εμένα με την ευκαιρία. Είμαι απ' αυτούς που θέλουν το μάθημα σε python3. Αν ήξερα μόνο ΓΛΩΣΣΑ, θα ευχόμουν να αποτραπεί.
"...ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΒΛΑΚΩΔΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ."
Ενώ η βρισιά εντυπωσιάζει περισσότερο έτσι;
Έχεις δίκιο. Βλακώδες πως λείπει κάτι μέσα από το βιβλίο που έπρεπε να υπάρχει και το αναφέρω.
Έπρεπε οι μαθητές να ξέρουν τι γίνεται και σε 5 άλλες γλώσσες ε; ΑΥΤΟ ΛΕΣ;
Βλακεία μου που ΓΚΡΙΝΙΑΖΩ πως η else είναι προαιρετική ΣΕ ΟΛΕΣ τις γλώσσες προγραμματισμου που γνωρίζω, ΠΛΗΝ της ΓΛΩΣΣΑΣ που δυστυχώς ορίζεται μέσω του βιβλίου ελλειπώς.
Ανοησία μου που παρατήρησα ότι στη περιγραφή δε μιλάει για προαιρετικότητα καν, ενώ (πολύ σωστά) η άσκηση Πλοιο2 λύνεται ΔΙΧΩΣ ΑΛΛΙΩΣ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ.
Σε πείραξε εσένα τι; Ότι συζητάω αυτό το πρόβλημα ή πως έδωσα μία ασφαλή εναλλακτική να την έχουν κατά νου τα παιδιά; Ποιος μου εγγυάται πως δε θα πέσουν σε κάνα περίεργο εξεταστή δηλαδή; ΕΣΥ; Πλάκα μου κάνεις;
Ποιος μου λέει πως δε θα πέσει θέμα που να αποζητά τέτοια σύνταξη μέσα στην ΑΛΛΙΩΣ; Επαναλαμβάνομαι πάλι, μετά το 2018 και το αδόμητο διάγραμμα ροής, έχω χάσει τη μπάλα. Να μη μιλήσω για τα θέματα στη python του ΕΠΑΛ φέτος, που έβαλαν θεωρία από παράδειγμα. Ρώτα τον evry που είναι και συγγραφέας του συγγράμματος. Τρίβαμε τα μάτια μας.
Τέλος πάντων, ούτε εγώ θέλω να ξανασυζητήσω τα ζητήματα αυτά, μου έχει χαλάσει πολύ η διάθεση, δε ξέρω γιατί πρέπει να υπάρχει ένταση και σε συνδυασμό ότι κουράστηκα να έρχομαι σε αντιπαράθεση, δε θέλω να δώσω συνέχεια.
Συγγνώμη αν σε τάραξα συνάδελφε σε βαθμό που να θες να βρίσεις τα λόγια μου, αλλά αδιαμφισβήτητα, όσο κι αν δε το βλέπεις, δεν είμαι απέναντί σου. Μαζί σου είμαι. Αλλά θέλω να ακουστώ γιατί
ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. Θέλω να εστιάζω σε πιο ουσιώδη. Μπορεί να γίνει κάτι να τα λύσουμε; Ανεπίσημα αν συμφωνούμε σε κάτι δε σημαίνει πως συμφωνούν ΟΛΟΙ και το στέκι νομίζω δε μονοπωλεί εξεταστές. Κι επίσης, θα το πω άλλη μία φορά. Είμαι από αυτούς που εργάζονται σε φροντιστήριο και θέλουν να υποστηρίζουν, όχι να υποκαθιστόυν. Και πίστεψέ με μου έχουν τύχει πολύ καλοί Καθηγητές σε Λύκεια, που με άτυπη συνεργασία, τα παιδιά βγαίνουν πολύ κερδισμένα από το διπλό καλό μάθημα. Υπάρχουν κι άλλοι όμως εκεί έξω ε; Μόνος το είπες.
Κε evry ένιωθα την ανάγκη να απαντήσω, αλλά θα σεβαστώ αυτό που είπατε και δε θα δώσω συνέχεια. Ήθελα όμως να ξεκαθαρίσω δύο πράγματα, προτού σωπάσω.
ΥΓ: Διευκρίνιση:
"Στα φροντιστήρια όμως, αυτό που δίνουν Πανελλήνιες θέλουν να μάθουν τα παιδιά."
Μιλούσα πάνω στη Πληροφορική Β και Γ Λυκείου και στο αν δίδασκα ΓΛΩΣΣΑ στη Β Λυκείου πόσο ευτυχισμένος θα ήμουν και πόσο δε θα με ένοιαζε και πόσο άγχος ΔΕ θα είχα. Αλλά αντί Β Λυκείου, ΠΡΟΦΑΝΩΣ η πλειοψηφία των παιδιών έρχεται για τη Πληροφορική Γ Λυκείου.
"αυτό που δίνουν Πανελλήνιες" αναφερόταν στο ότι τα παιδιά θέλουν να διδαχθούν την ύλη της Γ Λυκείου κι άρα επιφέρει και την αντίστοιχη ευθύνη.
Επειδή μπορέι να το πήρες σαν έμμεση απόπειρα υπονόησης πως αυτό που λέω είναι κι αυτό που ισχύει στις Πανελλήνιες, διευκρινίζω τι είπα και σε ποιο context. Όχι τίποτα, αλλά θα σταματήσω τη κουβέντα, μη μείνει παρεξηγημένο αυτό.