Αποστολέας Θέμα: ασκηση στους μονοδιαστατους  (Αναγνώστηκε 344 φορές)

Κωστας τζιαννης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 201
ασκηση στους μονοδιαστατους
« στις: 26 Οκτ 2019, 07:27:19 μμ »
χρησιμη ασκηση στην οποια μπορει να φανει αν οι μαθητες εχουν κατανοησει καλα τη χρησιμοτητα και την καταλληλη χρηση των πινακων


1)στο Α1 τμημα της 1ης λυκειου ενος σχολειου υπαρχουν 24 μαθητες.  Να φτιαξετε προγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ το οποιο:
α)Θα διαβαζει τα ονοματα και τους βαθμους(πραγματικοι αριθμοι 0-20) των μαθητων του Α1
β)θα εμφανιζει τα ονοματα των 5 καλυτερων μαθητων του Α1.

γ)αφου απαντηθουν τα α,β ερωτηματα ,να βρειτε αν υπαρχουν μαθητες ,μεταξυ του 7ου και του 15ου μαθητη που διαβαστηκε, οι οποιοι εμειναν στην ιδια ταξη(δλδ πηραν βαθμο<9.5).σε περιπτωση που δεν υπαρχουν τετοιοι μαθητες να εμφανιζεται"συγχαρητηρια " διαφορετικα να εμφανιζεται το πληθος των μαθητων ,μεταξυ του 7ου και 15ου που διαβαστηκε,που εμειναν στην ιδια ταξη
.ακολουθει hint



















hint:δωστε σε καθε μαθητη ενα id απο 1 μεχρι 24 ,μοναδικο για καθε μαθητη


ΑΣΚΗΣΗ2

να φτιαξετε προγραμμα που θα δημιουργει και θα εμφανιζει τον πινακα Α. ο πινακας Α ειναι ο εξης:{1,2,3,4,5,10,9,8,7,6,11,12,13,14,15,20,19,18,17,16,21,22,23,24,25}
« Τελευταία τροποποίηση: 30 Οκτ 2019, 03:26:29 μμ από Κωστας τζιαννης »

George Eco

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Απ: ασκηση στους μονοδιαστατους
« Απάντηση #1 στις: 27 Οκτ 2019, 12:48:48 μμ »
Θεωρητικά, αν το κάνεις δίχως sorting, μπορείς να μη χρησιμοποιήσεις ids.
Ή αν θες, στο sorting, κάνεις αντίστοιχο sort στο πίνακα με strings παράλληλα με τους αριθμούς, ώστε να μη χάνεται η συσχέτiση.
Δεν είναι νομίζω απαραίτητη η χρήση id.

Κωστας τζιαννης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 201
Απ: ασκηση στους μονοδιαστατους
« Απάντηση #2 στις: 27 Οκτ 2019, 02:07:37 μμ »
Θεωρητικά, αν το κάνεις δίχως sorting, μπορείς να μη χρησιμοποιήσεις ids.
Ή αν θες, στο sorting, κάνεις αντίστοιχο sort στο πίνακα με strings παράλληλα με τους αριθμούς, ώστε να μη χάνεται η συσχέτiση.
Δεν είναι νομίζω απαραίτητη η χρήση id.

θεωρητικα δε χρειαζονται και οι πινακες.μπορεις να βαλεις 100000000 μεταβλητες. για αυτο εβαλα τους 5 καλυτερους και οχι τους 2 πχ. οταν κανεις sorting στον πινακα των βαθμων κατα αυξουσα ή φθινουσα σειρα,αλλαζοντας παραλληλα και τον πινακα των ονοματων ,η συσχετιση χανεται.πως θα ξερεις σε ποια θεση ειναι αυτος που διαβαστηκε 1ος 2ος κτλ??προσεξε οτι στο γ ερωτημα λεω να λυθει αφου λυθουν πρωτα τα α,β.