Ναι έτσι είναι Παναγιώτη. Μάλλον δεν εκφράστηκα καλά

Όταν έλεγα για το επίπεδο των μαθητών, εννοούσα τη νοοτροπία. Αν θέλουν να καταλάβουν το πως και το γιατί. Συνήθως θέλουν απλά να τους δώσεις έτοιμο τον κώδικα, να τον μάθουν απέξω. Αν πας να εξηγήσεις σε ρωτάνε: "πέφτει αυτό;", "πρέπει να το ξέρω για τις εξετάσεις;"
Γενικά νομίζω ότι ο πιο εύκολος τρόπος για να καταλάβεις μια ιδέα, είναι να παρακολουθήσεις τον τρόπο με τον οποίο το συνέλαβε η ανθρώπινη δημιουργικότητα. Αν δεν κάνω λάθος κάπως έτσι οδηγηθήκαμε στη φυσαλίδα. Σίγουρα δεν ήταν η πρώτη μέθοδος ταξινόμησης. Νομίζω ότι προέκυψε από προσπάθεια για μια παραλλαγή της ταξινόμησης επιλογής που να εντοπίζει μια ενδεχόμενη πρόωρη ταξινόμηση