Αποστολέας Θέμα: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017  (Αναγνώστηκε 5055 φορές)

dimpapadop

  • Πληροφορικοί Δυτικής Μακεδονίας
  • *
  • Μηνύματα: 60
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #15 στις: 12 Ιούν 2017, 03:22:43 μμ »
To ένας "τέτοιος" αριθμός φαντάζομαι εννοεί ο θεματοδότης το ""θετικός και πολλαπλάσιος του 3 και του 5 συγχρόνως"", ώστε να υπάρξει τελικά κάποιο γινόμενο. (Ίσως θα μπορούσε και να μην υπήρχε σαν σημείωση, αλλά τότε δεν θα είχαμε γινόμενο και πιθανά φοβήθηκαν μην δεν διορθώσει ο μαθητής το λογικό λάθος της εντολής 6. με P<-1 αντί του 0???? τι να πώ τέλος πάντων δεν νομίζω να δημιουργεί πρόβλημα σαν σημείωση, αν και θα μπορούσε να μην υπήρχε.)

Τα θέματα Γ-Δ προσωπικά μου άρεσαν πολύ, και παρόλο που ήταν σχετικά απαιτητικά, μοίραζαν και μονάδες σε μέσους μαθητές.
Οι κάτω του μέσου όρου απο την άλλη παίρναν τις μονάδες τους από τα εύκολα Α και Β.
Και όλοι καλά και ευχαριστημένοι. (κατά την επιτροπή)

Προσωπικά πέρα από το εύκολο Α και Β, θεωρώ ότι τα Γ,Δ ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και πολύ όμορφες ασκήσεις, που καλύπταν μεγάλο εύρος της διδασκόμενης ύλης, δίνοντας στον καλό μαθητή την δυνατότητα να ξεχωρίσει από τον μέτριο.


ολγα

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 70
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #16 στις: 12 Ιούν 2017, 04:36:41 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Ιούν 2017, 08:20:25 μμ από ολγα »

dimvavas

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #17 στις: 12 Ιούν 2017, 04:47:01 μμ »
Μια ερώτηση: έγραψα πρώτα τις συναρτήσεις-διαδικασία και μετά το πρόγραμμα. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο θέμα με αυτό;

vpetrog

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #18 στις: 12 Ιούν 2017, 06:51:22 μμ »
Στο θέμα 3ο 9 αγώνες δε θα γίνουν συνολικά, αντί για 10 που λέει η εκφώνηση;

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 610
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #19 στις: 12 Ιούν 2017, 07:53:06 μμ »
Μια ερώτηση: έγραψα πρώτα τις συναρτήσεις-διαδικασία και μετά το πρόγραμμα. Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιο θέμα με αυτό;
Οχι, κανενα θεμα.
Επιτελους, θεματα ατην σωστη κατευθυνση. Μακρια απο συνηθισμενες μεθοδολογιες.
Ανεβαζω και εγω τις δικες μου λύσεις.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

pvs

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #20 στις: 12 Ιούν 2017, 07:53:22 μμ »
Αφού λοιπόν πέρασε και η σημερινή δύσκολη ημέρα δυό τρία σχόλια επί των θεμάτων και όχι μόνο. Στο θέμα Γ η εικόνα που έχω πάρει είναι ότι έχει κάψει πάρα πολλούς. Το ξαναγράφω και επιμένω ότι ήταν από τα πιο δύκολα θέματα ever, χρονοβόρο και ήθελε πάρα πολλές γραμμές κώδικα. Βασικά τα Γ, Δ έπρεπε να ήταν ανάποδα.
Μία παρατήρηση καλοπροαίρετη, ναι μπορεί να ήταν "πιασάρικα" για εμάς αλλά μόνο για εμάς όχι για τα παιδιά που όσοι τα είδαμε μετά τα μαθηματικά τα λυπήθηκε η ψυχή μας. Τι να το κάνω αν το Α ήταν εύκολο όταν το Γ είναι παλούκι και το Δ ξεκινάει με τρία υποπρόγραμματα. Επίσης, ξεχνάμε το επίπεδο των μαθητών που μας επιλέγουν ως κατεύθυνση. 
Συνάδελφοι, κακά τα ψέμματα βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που βαλόμαστε από παντού και μας παίζουν με σημαδεμένη τράπουλα (βλέπε φυσικούς οι οποίοι παίζουν με θέματα της πλάκας για να τραβήξουν κόσμο). Την ίδια ώρα εμείς μετά τη σφαγή στα μαθηματικά αντί να βοηθήσουμε τα παιδιά να πάρουν ψυχολογία τα πάμε στα τάρταρα ε τότε θα υποστούμε τις συνέπειες. Λυπάμαι που το λέω αλλά το σημερινό θα το πληρώσουμε ως κατεύθυνση. Εκτός και αν θεωρείτε φυσιολογικό πέρυσι και φέτος η Ελλάδα να έχει γεμίσει αριστούχους στο μάθημα της Φυσικής. Αυτά από εμένα. Καλά αποτελέσματα σε όλους. 

ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΕΣΤΟΡΑΣ

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 42
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #21 στις: 12 Ιούν 2017, 08:36:28 μμ »
Τα θέματα φέτος ήταν για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές , όπου όλη τη χρονιά είχαν πάρει στα σοβαρά το συγκεκριμένο μάθημα
, επίσης κάπου στον τύπο σχολιάστηκε ότι τα θέματα ήταν βάση με τα περσινά (2016) , εγώ έχω να τονίσω ότι δεν είχαν καμία σχέση όσον αφορά το βαθμό δυσκολίας , φέτος (2017) ήταν πιο δύσκολα και οι μαθητές έπρεπε να είναι καλά  προετοιμασμένοι !!! Τώρα κάποιες ασάφειες και λεπτομέρειες , όπως πχ στο δ που έλεγε να αρχικοποιηθεί ο δισδιάστατος πίνακας , έκει έπρεπε να διευκρινίζει με τι τιμή να αρχικοποιείται ,
Επαναλαμβάνω τα θέματα ήταν για μαθητές που είχαν δουλέψει καλά όλη τη χρονιά και δεν έκαναν διάβασμα της τελευταίας στιγμής!!!! 

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #22 στις: 12 Ιούν 2017, 09:11:44 μμ »
Αλήθεια, αυτή η σημείωση πού εξυπηρετεί ;;;

Πιθανά στο γεγονός πως αν δεν "..δοθεί τουλάχιστον ένας τέτοιος αριθμός.." (πολλαπλάσιος και του 3 και του 5 - συγχρόνως), η έξοδος του αλγόριθμου θα είναι λανθασμένη (P=1).
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

sakisnemkav

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 73

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #24 στις: 12 Ιούν 2017, 09:14:26 μμ »
.. τα θέματα ήταν για μαθητές που είχαν δουλέψει καλά όλη τη χρονιά και δεν έκαναν διάβασμα της τελευταίας στιγμής!!!! 

Συμφωνώ απόλυτα.. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ θέματα (κατά τη δική μου γνώμη).

Δεν είμαι όμως σίγουρος πως εξέφραζαν απόλυτα το, γνωστό πλέον σε όλους τους διδάσκοντες, επίπεδο των μαθητών της Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής (ή απλά .. Οικονομίας όπως έχει αρχίσει να επικρατεί :( )
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #25 στις: 12 Ιούν 2017, 09:21:02 μμ »
Στο θέμα 3ο 9 αγώνες δε θα γίνουν συνολικά, αντί για 10 που λέει η εκφώνηση;

Οχι, θα γίνουν 10 αγώνες:
1.   1 με 2
2.   1 με 3
3.   1 με 4
4.   1 με 5
5.   2 με 3
6.   2 με 4
7.   2 με 5
8.   3 με 4
9.   3 με 5
10. 4 με 5
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #26 στις: 12 Ιούν 2017, 09:23:19 μμ »
Υπάρχουν 1+2+3+4=10 πιθανοί αγώνες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Mariza

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 2
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #27 στις: 12 Ιούν 2017, 11:19:15 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα μια γνώμη σχετικά με τη βαθμολόγηση θεμάτων. Ένας άριστος μαθητής μου στο Θέμα Δ έλυσε σωστά όλα τα ερωτήματα μόνο που έγραψε πρώτα τα υποπρογράμματα (καθώς έτσι θεώρησε ότι τα ζητούσε η εκφώνηση...) και στη συνέχεια το κυρίως πρόγραμμα! Πόσο λέτε να του κόψουν από αυτό?  :-\  Ευχαριστώ πολύ!

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #28 στις: 12 Ιούν 2017, 11:20:38 μμ »
Τίποτα
Γιατί να του κόψουν?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
Απ: Σχολιασμός θεμάτων(ημερήσια) 2017
« Απάντηση #29 στις: 12 Ιούν 2017, 11:43:59 μμ »
Νομίζω ότι το θέμα πρέπει να μεταφερθεί από τους διαχειριστές στο "Εξετάσεις 2016-2017" για να υπάρχει μία συνέχεια με τα υπόλοιπα.