Καλά τα βλέπω και εγώ τα θέματα. Πρέπει να έχουν μια διαφορά, για να μπορεί να φανούν και οι ικανότεροι. Τα Α-Β είναι για όλους καλά ενώ τα Γ και Δ όπως δόθηκαν με υποερωτήματα σε πηγαίνουν στη λύση με τρόπο. Από κει και πέρα είναι θέμα ικανότητας του μαθητή, στο χρόνο που δίνεται, να βρει τις λύσεις.
Μου άρεσε το θέμα με τη Για. Είχε συζητηθεί στο φόρουμ, και είχα δώσει μια απάντηση που σβήστηκε, η οποία επιγραμματικά την αναφέρω, η Μ2000 από τις δυο τιμές, την αρχική τιμή και το όριο τέλους, βγάζει το πρόσημο του βήματος, κάτι που στη Για της Γλώσσας δεν γίνεται αυτό, το πρόσημο στο βήμα είναι όπως δόθηκε στο βήμα, η αν δεν δόθηκε βήμα θεωρείται το 1 άρα το θετικό πρόσημο. Έτσι αν το όριο τέλους είναι μικρότερο της αρχικής τιμής και το βήμα είναι θετικό δεν θα γίνει ούτε μια επανάληψη.