Δεν ξεφεύγει, θα μπορούσε να επαναδιατυπωθεί όλη η διαδικασία με μικρο-αλλαγές ώστε να ταιριάζει σε αυτή την εκδοχή.
Το θέμα είναι ότι δυσκολεύεσαι να μιλήσεις για βήμα 0 στους μαθητές, και να λες ότι είναι το 1ο βήμα.
Επίσης επειδή ο αλγόριθμος δεν είναι εύκολος στην κατανόηση (άσχετα αν είναι εύκολος στην απομνημόνευση) καλό θα είναι να φαίνονται όλες οι τιμές (αρχή, τέλος, βήμα). Εδώ το (1, Ν, 1) ταιριάζει καλύτερα. Το μόνο προβληματάκι στην έκδοση αυτή έχει να κάνει με το i-1 στην εσωτερική επανάληψη. Για αυτό είπα ότι θέλω να δω τι είναι καλύτερο. Εδώ όμως και i να δώσουν οι μαθητές πάλι σωστοί θα είναι, απλά θα κάνει μια περιττή σύγκριση.
Όπως και να έχει η ταξινόμηση αυτή έχει πάρα πολλές παραλλαγές και φυσικά οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν όποια τους αρέσει, εφόσον είναι σωστή.
Ο τρόπος παρουσίασης με απασχολεί πιο πολύ και όχι η τελική έκδοση.
Θα το κοιτάξω αυτές τις μέρες που έχω χρόνο και θα δω ποια έκδοση προκύπτει πιο φυσιολογικά.