Αποστολέας Θέμα: Χρήση εργαστηρίου πληροφορικής από άλλους καθηγητές  (Αναγνώστηκε 679 φορές)

gergerman

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
Εκτός από τον καθηγητή πληροφορικής ποιοι άλλοι καθηγητές έχουν δικαίωμα χρήσης του εργαστηρίου πληροφορικής και υπο ποιες προυποθέσεις; Από ότι θυμάμαι από τον Κανονισμό Λειτουργίας  πρέπει να είναι επιμορφωμένοι σε Τ.Π.Ε; Διαφορετικά απαιτείται η παρουσία του υπευθύνου ΣΕΠΕΥΗ;

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 268
Απ: Χρήση εργαστηρίου πληροφορικής από άλλους καθηγητές
« Απάντηση #1 στις: 19 Οκτ 2016, 06:26:16 μμ »
Δες εδώ http://dide.xan.sch.gr/attachments/article/422/ypostiriktiko_yliko_sepehy.pdf

Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας (εκτός και αν άλλαξε κάτι... σχετικά πρόσφατα) το ΣΕΠΕΗΥ μπορεί να χρησιμοποιηθεί :

1) από οποιονδήποτε καθηγητή του σχολείου είναι πιστοποιημένος σε ΤΠΕ.
2) με την προυπόθεση ότι θα διδάξει μάθημα Πληροφορικής ή κάποιο άλλο μάθημα ή δραστηριότητα που απαιτεί τη χρήση Η/Υ.

Με άλλα λόγια, ο συνάδελφος πρέπει να έχει πιστοποίηση ΤΠΕ, να διεξάγει μάθημα ή δραστηριότητα που να απαιτεί χρήση των Η/Υ (και όχι να κάνει μία προβολή που θα μπορούσε να γίνει και στην τάξη με ένα laptop+projector) και εσύ οφείλεις να τον βοηθήσεις στην προετοιμασία του μαθήματος (όχι κατά τη διάρκεια) και να τον καθοδηγήσεις σε θέματα χρήσης του εργαστηρίου (και όχι να ανλάβεις μέρος της διδασκαλίας). Η παρουσία σου δεν προβλέπεται στο μάθημα του άλλου. Ειδικά από τη στιγμή που δεν προβλέπεται συνδιδασκαλία κάποιου είδους η οποία να σου έχει ανατεθεί κανονικά και να αναγράφεται στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του σχολείου (επομένως να προσμετράται και στο διδακτικό σου ωράριο!)

Από πουθενά δεν προκύπτει πως το εργαστήριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μη πιστοποιημένο στις ΤΠΕ εκπαιδευτικό. Στο κάτω κάτω τι είδους καθοδήγηση θα δώσεις σε κάποιον άσχετο?

Υ.Γ : Μην ξεχνάς και τα βιβλία του εργαστηρίου που οφείλουν να συμπληρώνουν όσοι μπαίνουν εκεί..! Προσωπικά ποτέ δε μ'άρεσαν αυτές οι τυπικότητες αλλά δυστυχώς μερικοί συνάδελφοι μου απέδειξαν πόσο λάθος έκανα!