Έχουν περάσει αρκετές ώρες από τη λήξη των εξετάσεων και ακόμα παρατηρώ ότι ασχολούμαστε με ένα θέμα , το οποίο ήδη έχει απαντηθεί σωστά και εδώ και στο διαδίκτυο. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με αυτό.
Εάν αυτό ερώτημα δεν συγκαταλέγονταν στα θέματα του συγκεκριμένου μαθήματος και δίνονταν ως άσκηση σε έναν μαθητή Γυμνασίου, αυτό που θα έκανε ο μαθητής θα ήταν να γράψει 10 αριθμούς σε 6 διαφορετικές σειρές.
Αυτή λοιπόν είναι και η απάντηση που πρέπει να δώσουν οι μαθητές. Η εκφώνηση δεν αναφέρει ούτε να σχεδιαστεί ουρά, ούτε να αναφέρουμε τις τιμές των δεικτών , ούτε να σχεδιαστεί πίνακας, ούτε να μετακινούνται σε πίνακα οι πελάτες.
Κανείς βαθμολογητής δεν θα αυτοσχεδιάσει , ούτε θα βγάλει από το μυαλό του τον τρόπο βαθμολόγησης. Τα πράγματα είναι απλά.
Όπως και να αποδώσουν οι μαθητές τη λύση, (είτε με ουρά, είτε με πίνακα, είτε χωρίς πίνακα) θα πρέπει να υπάρχουν σε 6 διαδοχικές γραμμές με τα σωστά νούμερα, όπου κάνε αριθμός αντιστοιχεί σε μία μονάδα του θέματος.