Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω, γιατί να μην ασχοληθούν τα παιδιά της Γ' Γυμνασίου με ένα visual, object oriented εργαλείο που χρησιποιείται ήδη στην πραγματική ζωή των προγραμματιστών λαμβάνοντας υπόψιν, τα ήδη πολλά μαθήματα θεωρητικού επιπέδου, το ότι όλα τα παιδιά της Γ' Γυμνασίου δεν φτάνουν απαραίτητα στη Γ' Λυκείου, το ότι ακόμη και στη Γ' Λυκείου έχοντας να αντιμετωπίσουν δύο ψευδογλώσσες θα τους είναι ποιο εύκολο να αντιληφθούν γιατί τελικά το κάνουν αυτό. Κατά την ταπεινή μου άποψη διδακτκά είναι πιο αποδοτικό να γνωρίσει κανείς πρώτα μια γλώσσα προγραμματισμού και τον κώδικα και μετά να εμβαθύνει σε αλγοριθμικές έννοιες.