Αποστολέας Θέμα: Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς  (Αναγνώστηκε 4058 φορές)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3304
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς
« Απάντηση #75 στις: 14 Οκτ 2020, 04:15:29 μμ »
Το 2005 είχε συνάρτηση, που μόνο στη Γλώσσα ορίζεται, αφού και τότε και σήμερα μόνο η Γλώσσα είναι επιτρεπτός τρόπος κωδικοποίησης με υποπρογράμματα.

Η συζήτηση εδώ είναι ο βασικός λόγος που 18 χρόνια πίστευα και ακόμη πιστεύω
ότι ποτέ το πρόβλημα δεν ήταν η Python... και συνεπακόλουθα ούτε η λύση.

George Eco

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 310
Απ: Απορία Αν..Αλλιώς_Αν..Αλλιώς
« Απάντηση #76 στις: 15 Οκτ 2020, 02:08:51 πμ »
Η Python3 δεν είναι η λύση, συμφωνώ. Είναι όμως ένα καλό βήμα προς τη λύση. Και κανείς δεν είπε πως είναι το πρόβλημα.
Φυσικά θα πρέπει να συνοδευτεί με σωστά ορισμένη διδακτέα ύλη, και τα λοιπά γνωστά, ώστε να μη καταλήξουμε να έχουμε ένα ΓΛΩΣΣΟειδές μάθημα με αντικείμενα.
Να γίνω πιο σαφής; Τα βιβλία είναι το πρόβλημά μου. Κι επειδή η ΓΛΩΣΣΑ ορίζεται στα βιβλία τη παίρνει η μπάλα. Αν ήταν άψογα ορισμένη δε θα έλεγα κουβέντα και θα δίδασκα ΓΛΩΣΣΑ χαρούμενος. Αλλά αν θες να διδάξεις αντικειμενοστρεφή ή κατά τις οδηγίες διδασκαλίας αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, θα πρέπει να... έχεις το κατάλληλο εργαλείο.
ΓΛΩΣΣΑ με αντικείμενα κι ορισμένη επί χάρτου; Καλά ορισμένη; Ας υποθέσουμε πως γίνεται, πολύ αμφιβάλλω, θα είχε ορισθεί η διαδικαστική σωστά, 20 χρόνια πέρασαν, αλλά ας υποθέσουμε πως γίνεται.

Ο Άλκης έβγαλε μια φορά το φίδι από τη τρύπα, και θα τον ευγνωμονώ για πάντα, φτιάχνοντας το Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ.
Καλή τύχη σε όποιον πα να φτιάξει διερμηνευτή ή μεταγλωττιστή για ΓΛΩΣΣΑ που να υποστηρίζει O.O.P.

Αν στόχος μας είναι τα παιδιά να μαθαίνουν μια μη εφαρμόσιμη στην Αγορά γλώσσα προγραμματισμού, να μένουν σε διαδικαστικό προγραμματισμό, στατικές δομές και διάφορες ασάφειες κι αντικειμενοστρέφεια μόνο στη θεωρία κι αν δεν έχετε πρόβλημα που κάθε χρόνο παλεύουμε όλοι (ελπίζω) να διαχωρίσουμε στα παιδιά πως ψευδογλώσσα και ΓΛΩΣΣΑ είναι διαφορετικό πράγμα, τότε είμαστε οκ με τη ΓΛΩΣΣΑ.
Αν στόχος είναι το μάθημα να δώσει στα παιδιά μία γεύση αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, τότε καλό θα ήταν να γίνει στροφή σε κάποια άλλη γλώσσα προγραμματισμού που να μπορεί αυτό να γίνει ευκολότερα.
Στον υπόλοιπο Κόσμο που χρησιμοποιούν Python είναι όλοι ανόητοι;