Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί η Β' ανάθεση των Μαθηματικών, η οποία είναι επιστημονική συνέπεια για την περίπτωση μας, έρχεται σε αντίφαση με την βελτίωση της Α' ανάθεσής μας της Πληροφορικής. Δηλαδή αν το μάθημα της Πληροφορικής είναι όπως το θέλουμε, γιατί να μην έχουμε και Β' ανάθεση τα Μαθηματικά; Δεν είναι λύση ανάγκης, είναι ένα μεγάλο κομμάτι των προγραμμάτων σπουδών μας.
Γιατί είναι απλά θέμα "εξοικονόμησης ανθρώπινων πόρων"!!!
Κανείς δε θα σκιστεί να αναβαθμίσει την Πληροφορική στο ελληνικό σχολείο όσο υπάρχει η ανάγκη να καλύπτουμε κενά άλλων κλάδων. Αν το κάνει θα δημιουργήσει περισσότερα κενά και αυτό στην Ελλάδα της κρίσης δε θα συμβεί! Έτσι, κάνουν κάτι καλύτερο... μας δίνουν τα Μαθηματικά (εντελώς "τυχαία" το θυμήθηκαν τώρα!) ως Β' ανάθεση ώστε και τη δουλειά τους να κάνουν (να καλύψουν τα κενά των ΠΕ03) και να είμαστε και εμείς χαρούμενοι (και εφησυχασμένοι!) που δεν θα χρειάζεται να τρέχουμε σε 50 διαφορετικά σχολεία για να συμπληρώσουμε ωράριο!
Για να μην πω πως οδηγούν στον ακόμα μεγαλύτερο διχασμό του κλάδου (ο οποίος ήταν διαχασμένος ούτως ή άλλως...) και μας κάνουν να μη βλέπουμε ούτε μέχρι τη μύτη μας!
υγ
Αν ρίξει κανείς μια ματιά στις ανακοινώσεις των άλλων κλάδων σχετικά με τις αναθέσεις, θα καταλάβει ότι αν διδάσκονταν τα μισά Μαθηματικά από όσα διδασκόμαστε εμείς θα είχαν διεκδικήσει Α' ανάθεση στα Μαθηματικά και στην Γ' Λυκείου.
Και εκεί ακριβώς είναι το γενικότερο πρόβλημα!
Στην Ελλάδα πριν την κρίση οι αναθέσεις δεν ακολουθούσαν καμία επιστημονική ή κοινωνική λογική... ακολουθούσαν
συντεχνιακή λογική και αυτό είναι το λάθος. Μάλιστα ακόμα και σήμερα, όπου μπορούν ορισμένοι κλάδοι, πιέζουν για την προώθηση των συντεχνιακών τους συμφερόντων. Απλά το μόνο που άλλαξε είναι πως στένεψαν τα περιθώρια για $%!*@ τώρα που μειώθηκαν τα λεφτά!
Δεν είναι τυχαίο που η Πληροφορική στο Γυμνάσιο παρέμενε 1ωρο μάθημα όταν άλλοι κλάδοι διεκδικούσαν και έπαιρναν +1 ή +2 ώρες!