Αποστολέας Θέμα: Ύλη 2015 2016  (Αναγνώστηκε 46862 φορές)

manpoul

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 27
Απ: Ύλη 2015 2016
« Απάντηση #240 στις: 12 Φεβ 2016, 11:35:42 πμ »
Σε κανένα σημείο της ύλης δεν αναφέρεται παράγραφος και να "εννοούνται" ότι είναι μέσα στην ύλη και οι υποπαράγραφοί της - δείτε δηλαδή την 2.4, 5.1, 6.4, 8.1, 8.2, 10.5 όπου ρητά αναφέρονται οι υποπαράγραφοι της κάθε μίας.
Η ύλη έχει δημοσιευτεί σε ΦΕΚ και δεν αλλάζει με το τί θα μπορούσε να εννοεί αυτός που τα έγραψε. Οπότε προφανώς είναι μόνο η ενότητα 5.3 μέσα στην ύλη και όχι οι 5.3.1. και 5.3.2 παράγραφοι.
Δεν μπορώ πάντως να καταλάβω γιατί έπρεπε να αλλάξει τόσο τσαπατσούλικα η ύλη του μαθήματος και από ότι τελικά φάνηκε χωρίς κανένα απολύτως σχεδιασμό.

lef

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 21
Απ: Ύλη 2015 2016
« Απάντηση #241 στις: 04 Μάρ 2016, 01:02:54 μμ »
Στις οδηγίες που έστειλε το υπουργείο στις 8-12-15 , σελ 10, αναφέρει: "Από την παράγραφο 5.3 διδάσκεται το τμήμα μέχρι τον ορισμό της πολυπλοκότητας". Άρα, ουτε όλη η 5.3 δεν είναι μέσα στην ύλη (;) Παρακάτω όμως ζητάει τους πίνακες 2.2 και εικόνα 2.10 του βιβλίου Β ΓΕΛ (από την παράγραφο 2.2.3 που έχει βγει εκτός ύλης!!!) και  τον πίνακα 5.4 που είναι στην παράγραφο 5.3.2. Και δεν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα βέβαια. Μιλάμε για το απόλυτο μπάχαλο. Υπάρχει κανείς που έχει ζητήσει περισσότερες διευκρινίσεις από το υπουργείο για να μας ενημερώσει τι ακριβώς θα διδάξουμε;

Επισης όσον αφορά την 3.9 θεωρώ ότι αφού μας ζητάει  λίστες δενδρα και γράφους, και οι 3.9.1, 3.9.2 και 3.9.3 είναι μέσα στην ύλη παρόλο που δεν αναφέρονται.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2302
Απ: Ύλη 2015 2016
« Απάντηση #242 στις: 04 Μάρ 2016, 01:53:06 μμ »
Μιλάμε για το απόλυτο μπάχαλο.

9 μήνες μετα την ανακοίνωση της νέας ύλης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

GB

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: Ύλη 2015 2016
« Απάντηση #243 στις: 08 Μάρ 2016, 08:58:36 μμ »
Μιλάμε για το απόλυτο μπάχαλο. Υπάρχει κανείς που έχει ζητήσει περισσότερες διευκρινίσεις από το υπουργείο για να μας ενημερώσει τι ακριβώς θα διδάξουμε;

Διευκρινίσεις δεν υπάρχουν από το υπουργείο άλλες εκτός από το κείμενο που βγήκε τον Δεκέμβρη. Ό,τι πιο επίσημο έχω δει είναι ο διάλογος με την σχολικό σύμβουλο , που μετέφερε εδώ στο στέκι, ο συνάδελφος Πέρδος  και έλεγε ότι μέσα στην ύλη είναι οι παράγραφοι 5.3.1 - 5.3.2  και 3.9.1 - 3.9.2 - 3.9.3

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6275.165

lef

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 21
Απ: Ύλη 2015 2016
« Απάντηση #244 στις: 09 Μάρ 2016, 10:27:08 πμ »
Διευκρινίσεις δεν υπάρχουν από το υπουργείο άλλες εκτός από το κείμενο που βγήκε τον Δεκέμβρη. Ό,τι πιο επίσημο έχω δει είναι ο διάλογος με την σχολικό σύμβουλο , που μετέφερε εδώ στο στέκι, ο συνάδελφος Πέρδος  και έλεγε ότι μέσα στην ύλη είναι οι παράγραφοι 5.3.1 - 5.3.2  και 3.9.1 - 3.9.2 - 3.9.3

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=6275.165

Δε νομίζω ότι μπορούμε να βασιστούμε σ'αυτό αφού οι απαντήσεις δίνονται τον Οκτώβριο και οι αμφιλεγόμενες "διευκρινίσεις" του υπουργείου ήρθαν το Δεκέμβριο. Έψαχνα για κάτι νεώτερο.
Θα προσπαθήσω να έρθω σε επαφή με τη δική μας σύμβουλο και ΑΝ πάρω αξιόπιστη απάντηση θα ενημερώσω.

marianne

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Ύλη 2015 2016
« Απάντηση #245 στις: 05 Απρ 2016, 12:49:32 μμ »
Καλησπέρα και από εμένα!

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει αποσαφηνιστεί τι ισχύει τελικά με τους αλγόριθμους ταξινόμησης. Δηλαδή, γνωρίζω ότι είναι στην ύλη σίγουρα ο αλγόριθμος ευθείας ανταλλαγής και η ταξινόμηση με επιλογή, σύμφωνα με τις διευκρινίσεις που λάβαμε τον Δεκέμβριο.

Αλλά τι ισχύει για την ταξινόμηση ευθείας εισαγωγής; Πρέπει να γνωρίζουν απλά την ύπαρξή της ή και τον αλγόριθμο; Φοβάμαι ότι αν τους διδάξω και τρίτο αλγόριθμο ταξινόμησης θα μπερδευτούν και δεν χρειάζεται να τον μάθουν αν δεν περιλαμβάνεται στην ύλη.

Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη! Ευχαριστώ!  :)