Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Back to the Past  (Αναγνώστηκε 140973 φορές)

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 362
  • ___
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

ilias_s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 276
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #871 στις: 07 Φεβ 2020, 04:01:59 μμ »
Ένα πράγμα που έκανε ο Γαβρόγλου και ήταν σωστό κατά τη γνώμη μου, το 7ωρο, θέλει να το καταργήσει. Πρώτη χρονιά που προλαβαίνω να κάνω ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις χωρίς να χρειάζεται να "τρέχω" την ύλη και έχω χρόνο να βοηθήσω και πιο αδύνατους μαθητές και η Κεραμέως τι λέει; Πάμε πάλι πίσω στο 2ωρο στο οποίο κακήν κακώς βγάζαμε την ύλη (πράγμα που σύμφερε τα φροντιστήρια 100% καθώς το σχολείο απλά "δειγμάτιζε" την ύλη). Θα πάμε σε ένα μοντέλο τύπου 5-4-3

Θέλει να ενοποιήσει σε μία Ο.Π τη Θετική και την Υγεία λόγω ολιγομελών αλλά πουθενά δε βλέπει τη στρέβλωση σύμφωνα με την οποία η Θετική έχει πρόσβαση σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής-Υπολογιστών με Χημεία ενώ η ΟΠ που εξετάζεται στην Πληροφορική έχει πρόσβαση μόνο σε μέρος αυτών.

Τα 7ωρα του Γαβρόγλου στην ουσία ακολουθούσαν το σχέδιο του Νέου(ΤΜ) Λυκείου του Αρβανιτόπουλου, κάτι που με τη σειρά του ακολουθούσε το χρόνιο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας για λιγότερα μαθήματα και περισσότερες ώρες  διδασκαλίας στο καθένα στη Γ' λυκείου. Το λύκειο του Αρβανιτόπουλου προέβλεπε 6ωρα τα οποία δεν υλοποιήθηκαν ποτέ...

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1337
  • There are always possibilities...
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #872 στις: 07 Φεβ 2020, 05:00:19 μμ »
Ένα πράγμα που έκανε ο Γαβρόγλου και ήταν σωστό κατά τη γνώμη μου, το 7ωρο, θέλει να το καταργήσει. Πρώτη χρονιά που προλαβαίνω να κάνω ΠΟΛΛΕΣ ασκήσεις χωρίς να χρειάζεται να "τρέχω" την ύλη και έχω χρόνο να βοηθήσω και πιο αδύνατους μαθητές και η Κεραμέως τι λέει; Πάμε πάλι πίσω στο 2ωρο στο οποίο κακήν κακώς βγάζαμε την ύλη (πράγμα που σύμφερε τα φροντιστήρια 100% καθώς το σχολείο απλά "δειγμάτιζε" την ύλη). Θα πάμε σε ένα μοντέλο τύπου 5-4-3

Θέλει να ενοποιήσει σε μία Ο.Π τη Θετική και την Υγεία λόγω ολιγομελών αλλά πουθενά δε βλέπει τη στρέβλωση σύμφωνα με την οποία η Θετική έχει πρόσβαση σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής-Υπολογιστών με Χημεία ενώ η ΟΠ που εξετάζεται στην Πληροφορική έχει πρόσβαση μόνο σε μέρος αυτών.

Τα 7ωρα του Γαβρόγλου στην ουσία ακολουθούσαν το σχέδιο του Νέου(ΤΜ) Λυκείου του Αρβανιτόπουλου, κάτι που με τη σειρά του ακολουθούσε το χρόνιο αίτημα της ελληνικής κοινωνίας για λιγότερα μαθήματα και περισσότερες ώρες  διδασκαλίας στο καθένα στη Γ' λυκείου. Το λύκειο του Αρβανιτόπουλου προέβλεπε 6ωρα τα οποία δεν υλοποιήθηκαν ποτέ...

Συμφωνώ 100%. Και δυστυχώς έρχεται σε μια περίοδο, που διαπιστώνω, όπως και πολλοί άλλοι, ότι οι μαθητές έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι και στο σχολείο μπορεί να γίνει δουλειά.
Και για να τα λέμε όλα, το 7ωρο, καταπολεμήθηκε και εσωτερικά προς υπεράσπιση της λεγόμενης 'γενικής' παιδείας (ή οπως ταιριάζει καλύτερα παιδείας των παραδοσιακών ειδικοτήτων) και των σχετικών ωραρίων.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

akalest0s

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 121
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #873 στις: 07 Φεβ 2020, 05:47:08 μμ »
πουθενά δε βλέπει τη στρέβλωση σύμφωνα με την οποία η Θετική έχει πρόσβαση σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής-Υπολογιστών με Χημεία ενώ η ΟΠ που εξετάζεται στην Πληροφορική έχει πρόσβαση μόνο σε μέρος αυτών.
Είμαι ένα -light- θύμα αυτών των προσεγγίσεων.. Μπήκα Ψηφιακά στο ΠαΠεί, μέσα από θετική κατεύθυνση, με χημεία και βιολογία, παρ' ότι μου άρεσαν οι υπολογιστές από πάντα. Στο πρώτο έτος της σχολής, σε συνδυασμό και με έναν τίμιο πλην ανεπαρκή καθηγητή, δεν καταλάβαινα τίποτα απολύτως σε προγραμματισμό. Το ίδιο και το δεύτερο έτος. Ήταν να μην μου ανοίξει η όρεξη βέβαια, γιατί από τότε δεν έκλεισε ποτέ. Αλλά θέλω να πω, πόσο ανόητο να δίνεις Πανελλήνιες με χημεία και βιολογία, και μετά να πηγαίνεις να κάνεις C++ χωρίς να έχεις ποτέ ξανασχοληθεί με το άθλημα.. και όλο αυτό να θεωρείται φυσιολογική συμπεριφορά συστήματος. Ομορφιά. Αντί να διορθωθούν τέτοια θέματα, δυστυχώς γίνανε ακόμη χειρότερα, πλέον.

Για τις 7 ώρες, θέλω να πιστεύω όλοι οι καθηγητές σχολείων συμφωνούμε ότι είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Φυσικά, όχι με τον τρόπο που έγινε (χώσε ύλη και θεωρίες με το τσουβάλι, έλα πάρε κόσμε πάρε).. αλλά θα βάλω όλη τη καλή μου θέληση, να ελπίσω ότι είναι "μεταβατικό στάδιο" προς κάτι καλύτερο. Τουλάχιστον, μην πάμε πάλι στα δίωρα...

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 624
Απ: ΓΕΛ: Back to the Past
« Απάντηση #874 στις: 09 Φεβ 2020, 08:54:56 μμ »
Οι στρεβλώσεις θα συνεχιστούν συνάδελφοι,όλοι θέλουν κομμάτι από την ίδια πίτα που είναι μικρότερη πλέον...
χρειάζεται συνεχή προσπάθεια και επαγρύπνηση.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science