Η αναβάθμιση του μαθήματος της Πληροφορικής δεν θα γίνει απλά αλλάζοντας όνομα αλλά διασφαλίζοντας την επαγγελματικότητα της επιστήμης και των εκπροσώπων αυτής στους μαθητές, δηλαδή εμάς τους καθηγητές. Και δυστυχώς όταν υπάρχουν 30+ σχολές Πληροφορικής ΑΕΙ-ΤΕΙ, αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Το κύρος των περιζήτητων σχολών και κατ΄ επέκταση των αποφοίτων τους υπάρχει γιατί είναι λίγες. Η Νομική έχει τρεις σχολές και δεν αφήνουν με τίποτα να γίνει τέταρτη, η Ιατρική 7, το Μαθηματικό 7-8 το ΕΜΠ είναι ένα κ.ο.κ. Εμείς προσπαθήσαμε τα τελευταία χρόνια με σημαία το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα της ΑΕΠΠ να συνδέσουμε με αυτό το κύρος μας! Προσωπικά, το θεωρώ λάθος. Ήδη ένα ένα τα πανεπιστήμια που βρίσκονται στο 5ο πεδίο είναι έτοιμα να εγκαταλείψουν το καράβι. Δεν θα τους νοιάξει αν τα παιδιά δε εξεταστούν στην ΑΕΠΠ αλλά στη Χημεία προκειμένου να έχουν καλύτερο επίπεδο μαθητών. Η παντιέρα λοιπόν της ΑΕΠΠ αδιαφορώντας για τις παθογένειες που έχει ο κλάδος μας αργά ή γρήγορα θα οδηγούσε εδώ. Εστιάζοντας μονοδιάστατα στο μικρόκοσμο της Γ Λυκείου και αδιαφορώντας για τη συνολική αντιμετώπιση των θεμάτων του κλάδου, μας βρίσκει στην χειρότερη θέση από ποτέ όσον αφορά την θέση μας στην εκπαίδευση. Οκ οι συντεχνίες, οκ τα συμφέροντα αλλά θα πρέπει να κάνουμε και εμείς την αυτοκριτική μας.