έχει κανεις αμφιβολία ότι οι δυνάμεις της συντήρησης, οι δυο υπουργοί και οι συνταξιούχοι σύμβουλοί τους θέλουν να επαναφέρουν την εκπαίδευση στο 1950 (πρότυπο και κλασσικό);
Δεν έχει κανείς αμφιβολία γι αυτό Παναγιώτη. Σε μια συνέντευξη μάλιστα ο ένας μίλησε για πρότυπο και κλασικό. Έχουμε καταλάβει όλοι την ψυχοσύνθεση τους, το πόσο πίσω είναι και τη μη επαφή τους με την πραγματικότητα, εγχώρια και διεθνή.
Το συμπέρασμα που έχω βγάλει εγώ είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί θεωρούν παρείσακτη την Πληροφορική στο Λύκειο λόγω ηλικίας, ιδεοληψίας και ιδεολογίας και επειδή προστατεύουν συγκεκριμένα συμφέροντα κοντινών τους. Όλα αυτά έχουν φανεί πολύ καθαρά πλέον και πρέπει να γίνει ένας μεγάλος αγώνας για μην εξαφανίσουν την Πληροφορική εντελώς από το σχολείο.
Κρίμα, γιατί η ανάπτυξη και ενίσχυση της Πληροφορικής παιδείας, τη στιγμή μάλιστα που έχουμε τόσες επιτυχίες από μαθητές σε διαγωνισμούς, θα μπορούσε να πάει πολύ μπροστά τη χώρα και να τη βοηθήσει στην τεράστια κρίση που περνάει.
Η εκπαίδευση θα έπρεπε να επενδύσει πολλά σε αυτόν τον τομέα, χωρίς μεγάλο οικονομικό κόστος, να μη φεύγουν οι επιστήμονες της Πληροφορικής έξω, να μπορούν να επενδύουν στο πολύ αξιόλογο δυναμικό μας εταιρίες Πληροφορικής αλλά και το ίδιο το κράτος και όχι να πολεμάμε για να αποδείξουμε την ανάγκη ύπαρξης της Πληροφορικής στα σχολεία και την ισοδυναμία της με τις άλλες θετικές επιστήμες, πότε; Το έτος 2015!!!