Οι συγκεκριμένες σημειώσεις δεν έχουν να προσφέρουν κάτι νέο στο μάθημά μας. Μοιάζει σαν πρώιμο υλικό για την συγγραφή βοηθήματος για το μάθημα. Συμφωνώ πως πρέπει να μαζέψουμε όλες τις διορθώσεις και να τις στείλουμε. Πιο σημαντικό όμως θεωρώ πως πρέπει να ανοίξουμε ένα θέμα με τα ερωτήματα που έχουν δημιουργηθεί για το μάθημα, μετά την νεά ύλη και τις αντίστοιχες οδηγίες, έτσι ώστε να τις υποβάλουμε το συντομότερο δυνατό, μήπως και πάρουμε απαντήσεις.
Για παράδειγμα, ένας μαθητής θα πρέπει να ξέρει να γράφει ή να διαβάζει ψευδογλώσσα. Είναι στην ύλη του (2ο κεφ) αλλά οι οδηγίες μιλούν για ΓΛΩΣΣΑ. Για εμένα, η απάντηση είναι καταφατική, αλλά....