Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό βαθμολόγησης κάποιων βαθμολογητών.
Μαθήτρια πήρε από τον πρώτο βαθμολογητή 100 και από τον δεύτερο 91 μόρια. Ο λόγος που της έκοψε όλο το θέμα 4β είναι γιατί δεν είχε κάνει τη βέλτιστη λύση που είχε προτείνει η επιτροπή εξετάσεων και είχαν διανεμηθεί φωτοτυπίες στους βαθμολογητές.
Μια άλλη μαθήτρια πήρε 97 μόρια από τον ένα (είχε βάλει στη συνθήκη sum<>1500) και από τον άλλο 92 (της έκοψε όλο το υποερώτημα)
Γενικά φέτος παρατήρησα ότι πολλοί έγραψαν χειρότερα απ' ότι ήλπιζαν και αυτό γιατί οι βαθμολογητές έκοβαν όλες τις μονάδες από τα αντίστοιχα υποερωτήματα, όπου υπήρχε λάθος.
Όντας βαθμολογητής παρατήρησα ότι υπήρχε μια ανευθυνότητα εκ μέρους των βαθμολογητών και όταν ρώτησα κάποιον που καθόταν δίπλα μου γιατί έκοψε από ένα γραπτό 9 μόρια για το θέμα 4γ, που ενώ ο αλγόριθμος ήταν κατά τ'άλλα άψογος, αντί να βρει το ΜΟ κατά στήλες βρήκε το άθροισμα κατά στήλες, μου απάντησε "έλα μωρέ, και εσένα τι σε νοιάζει, μήπως τον ξέρεις;(το μαθητή)''
Μεγαλύτερη υπευθυνότητα δεν βλάπτει -νομίζω-