@SPY δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης, και σε μένα να απευθυνόσουν δίκιο έχεις, όταν έχεις θέση ευθύνης πρέπει να την αναλαμβάνεις.
Αν όπως το λες το θέσουν όλοι στην ΚΕΕ σίγουρα θα δημιουργηθεί θέμα, θα το θέσουν όμως?
Σου είπα όμως την άποψή μου, επειδή είναι ΣΛ και αυτούσια φράση από το βιβλίο μάλλον δεν θα γίνει τίποτα.
Και να σου πω και κάτι, για να λέμε κάποιες αλήθειες?
πέρυσι που ήμουν συντονιστής είχε δημιουργηθεί πρόβλημα με ένα θέμα των εσπερινών με τα αλγοριθμικά κριτήρια. Όλοι είχαν δώσει λάθος λύση (ΚΕΕ, ΠΕΚΑΠ).
Αν κάποιος μαθητής έδινε την σωστή απάντηση, ότι δηλαδή με το που παραβιάζεται η καθοριστικότητα ο αλγόριθμος κρεμάει και άρα δεν προλαβαίνει να παραβιάσει κάποιο άλλο κριτήριο, έχανε τα 2/3 του θέματος
Δες και τη συζήτηση εδώ:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5237.msg54889#msg54889 έχει πολύ ενδιαφέρον
Τι έγινε τελικά? δεν έγινε τίποτα γιατί ήταν
εσπερινά. δεν ήταν μαθητές μας, άρα δεν μας ενδιέφερε, άσε που δεν είναι και τόσοι πολλοί για να γράψουν και κάτι οι εφημερίδες.
Για να μην πω για το άλλο που έγινε πέρυσι με το θέμα Δ των επαναληπτικών το οποίο απλά δεν λύνεται. Η εκφώνηση είναι λάθος γιατί δεν ορίζει πουθένα τι είναι ποιότητα σήματος. Ακούσατε τίποτα? ασχολήθηκε κανένας? γιατί άραγε? γιατί τα παιδιά που έδιναν επαναληπτικές είναι απλά ........... λίγα
Καλό λοιπόν θα είναι να ασχολούμαστε με το μάθημα όλο το χρόνο και όχι μόνο τις λίγες μέρες των εξετάσεων.