Αποστολέας Θέμα: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα  (Αναγνώστηκε 409905 φορές)

jtsop

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #255 στις: 14 Σεπ 2013, 04:01:52 μμ »
Ενδεικτικά παραθέτω ποιοί έχουν δικαίωμα εγγραφής στις παρακάτω ενώσεις:

HePIS: θέλει να γίνει ECDL Hellas, στη θέση της ECDL Hellas. Αν βρείτε ποιος μπορεί να γίνει μέλος ας το κοινοποιήσει και στους υπολοίπους
Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων, Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής και Επικοινωνιών: Απευθύνεται σε μάνατζερς
Ένωση Ελλήνων Χρηστών και Φίλων ΕΛ/ΛΑΚ: User group, προφανώς δεν μπορεί να εκπροσωπήσει τον κλάδο
ΠΕΙΕΠ: Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες εκπαιδευτηριών πληροφορικής, προφανώς δεν μπορεί να εκπροσωπήσει τον κλάδο
ΠΑΣΥΠΛ: μόνο δημόσιοι υπάλληλοι εφόσον υπηρετούν σε ειδικότητα Πληροφορικής
ΣΤΕΜΠ: Απόφοιτοι τμημάτων ΤΕΙ Πληροφορικής (νομίζω έχει αδρανήσει πλέον τελευταία ανάρτηση στο site 23.02.09)
ΣΕΠΕ: Μόνο για επιχειρήσεις, προφανώς δεν μπορεί να εκπροσωπήσει τον κλάδο
ΠΕΚΑΠ:  Καθηγητές Πληροφορικής στην ΠΕ και ΔΕ (δημόσια και ιδιωτικά σχολεία)
e-TEE: δέχεται μόνο απόφοιτους πολυτεχνείων, δεν έχει συγκεκριμένη νομική μορφή
ΕΠΥ: Δέχεται και άτομα με 8ετή προϋπηρεσία ανεξαρτήτως πτυχίου
ΕΜηΠΕΕ: απόφοιτοι πολυτεχνείων
ΕΠΕ: απόφοιτοι τμημάτων πληροφορικής ΑΕΙ-ΑΤΕΙ
ΕΤΠΕ: Μπορεί να εγγραφεί μόνο όποιος ασχολείται με ΤΠΕ στην εκπαίδευση ανεξαρτήτως πτυχίου.

jtsop

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #256 στις: 14 Σεπ 2013, 04:10:21 μμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι, για να κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου,

Συνεχίζεται το θέατρο του παραλόγου μεταξύ μας...

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω και τους ιδιωτικούς συναδέλφους, που είναι εν δυνάμει άνεργοι σε 2 χρόνια,
αλλά προσπαθήστε να καταλάβετε και εσείς κάποιους από εμάς τους δημόσιους.

για παράδειγμα, ο αγαπητός Γ.Γ της ΠΕΚΑΠ με τον οποίο συνομιλήτε, εκπροσωπεί μία ένωση με τεράστια προβλήματα,
λόγω εποχής, νέου λυκείου, πανελλαδικού μαθήματος, εθελοντικών - μετομαχαιριστολαιμο- μετατάξεων...

σας το λέω αλήθεια εγώ στη θέση του θα είχα παραιτηθεί από την ΠΕΚΑΠ, και θα σας εξηγήσω το γιατί:
1) να μάχομαι; όσο μπορώ;  και από απόσταση πολλές φορές για το καλό της επιστήμης;
2) να κάθομαι να σκάω για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;
3) να απολογούμαι που έκανα μετάταξη, για να μην μου την κάνουν αυτοί, και βρεθώ οπουδήποτε ή σπίτι μου;
4) να αλλάζω δουλειά από καθηγητής της επιστήμης της πληροφορικής ΑΕΠΠ, σε δασκαλάκο στην καλύτερη;
5) ή και τραπεζοκόμο - φύλακα - μάγειρα - σερβιτόρο στο ολοήμερο;
6) και να συνεχίζω υποτίθεται να πρέπει να εξηγήσω σε διάφορες μεριές, το γιατί κάνει η ΠΕΚΑΠ κάποια πράγματα;
7) τι άλλο να αναφέρω, αν ο κάθε επιστήμονας με πτυχία, προϋπηρεσίες, διαγωνισμούς, επαρχία και άλλα
είναι τυχερός που θα είναι τραπεζοκόμος, και θέλετε τόσο πολύ την ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟ θέση του,
που τα επόμενα 2-3 χρόνια μπορεί να καταργηθεί συγχαρητήρια...

Δεν γνωρίζω τον Γιάννη Τσοπόκη, έχω διαβάσει για αυτόν στο ΣΤΕΚΙ και στο PDE, από μέτρια έως πολύ
άσχημα σχόλια, δεν ξέρω αν είναι καλός ή όχι σε αυτό που κάνει, δεν ξέρω αν αντιπροσωπεύει αυτούς που
πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει, αλλά ένα δεν καταλαβαίνω.....

γιατί το κάνεις κύριε Γ.Γ; τωρινέ τραπεζοκόμε όπως εγώ; για να πάρεις το βραβείο της ανοιχτής παλάμης από
τους υπολοίπους δημοσίους και ιδιωτικούς; που σε βάζουνε βοηθό δασκάλου λόγω ελλείψεων στους ΠΕ70;

Υ.Γ. Ένας δημόσιος προνομιούχος συνάδελφος επιστήμονας,
       ή αλλιώς μαμόθρευτο - γατάκι για κάποιους από εσάς

Εγώ θα κάνω μια άλλη ερώτηση: από όλους αυτούς που βρίζουν το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ ως ανεπαρκές, ποιοι θα βάλουν υποψήφιοι ώστε να τα κάνουν αυτοί σωστά; Η' μήπως ο αγώνας σταματάει εκεί που τελειώνει το πληκτρολόγιο;

ΥΓ: καλά τα λες!

gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 149
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #257 στις: 14 Σεπ 2013, 04:35:47 μμ »
Συνάδελφοι και με συγχωρείτε δεν θα το κάνουμε διάλογο εδώ,

αλλά αυτοί με τα μεγαλύτερα παράπονα, του ιδιωτικού, δεν μπορούν να γραφτούν στην ΠΕΚΑΠ,
αυτοί που δουλεύουν σε φροντιστήρια εννοώ, και οπότε δεν μπορούν να βάλουν και υποψηφιότητα.

Αλλά έστω ότι αλλάξει αυτό, θα μπορέσουν τέτοια μέλη της ΠΕΚΑΠ να είναι ενήμερα,
για δημοτικό (βλέπε τραπεζοκόμους), για γυμνάσιο, και για τα επιλεγόμενα του λυκείου;;;

Γιατί για το μόνο μάθημα που έχουν άποψη και ενημέρωση είναι το πανελλαδικώς εξεταζόμενο.

Πως θα αντιπροσωπεύουν λοιπόν τους λοιπούς συναδέλφους;;

Υ.Γ.  ο περιφερειάρχης των μισών δασκάλων της Ελλάδας, κύριος Γκίνης στην Αττική, έδωσε εντολή
για κανέναν ώς έναν δάσκαλο σε κάθε ολοήμερο, αφού θα αναλάβουμε τα παιδιά οι μεταταγμένοι από βθμια,
και οι δάσκαλοι τώρα θα πλεονάζουν και θα τους πάει όπου θέλει!!!! Εμείς είπαμε μαγειρία (πωπω στρατό θυμίζει αυτό!!  :-X)
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #258 στις: 14 Σεπ 2013, 04:37:02 μμ »
Να προτείνω κάτι... Μήπως λέω ... μήπως πριν αποφασίσουμε να κάνουμε την οποιαδήποτε κίνηση ...θα ήταν καλύτερα να πάει ένας ''εκπρόσωπος'' στην ΕΕΧ και να ρωτήσει το εξής απλό...

''ρε αδερφέ σκοπεύεις να μας αφήσεις κανένα κοκαλάκι ή τσάμπα το παλεύουμε;'' αντρίκια - σταράτα... τουλάχιστον να μας το ξεκαθαρίσουν και τελεσίδικα... να πειστούμε τελεσίδικα... μήπως και βάλουμε άλλη ρότα και προσφέρουμε ''λυσεις'' στο υπουργείο σε προβλήματα που θα συναντήσει μπροστά του και δεν θα ενοχλεί τους χημικούς; Ολοι λένε ότι αυτό το σχέδιο δεν μπορεί να προχωρήσει...

τι να κάνουμε ρε παιδιά; η ΕΕΧ έχει ''κρυφά χαρίσματα'' εμείς δεν τα έχουμε!!!

Βέβαια από την αλλη θα ήμουν ο πρωτος που θα συμμετείχα οικονομικά σε ένα δύο πρωτοσέλιδα... που θα λένε το εξής απλό...

-----
Για να αποκτήσουν οι χημικοί περισσότερα ιδιαίτερα, επέλεξαν  να καταργήσουν από τις πανελλήνιες το πιο δυναμικό επιστημονικό αντικείμενο!!!
Για να αποκτήσουν οι χημικοί περισσότερα ιδιαίτερα, επέλεξαν  να πετάξουν στην ανεργία ανθρώπους με οικογένειες και υποχρεώσεις!!!
Για να αποκτήσουν οι χημικοί περισσότερα ιδιαίτερα, επέλεξαν  να μας γυρίσουν εκπαιδευτικά, στο 1980!!!

----

και δεν πάνε να γ@#$#@$ουν αυτοί και το μαθημά τους και η διπλωματία τους.. αρκεί να τους κάνουμε ρόμπα... το παραπάνω δεν χορταίνω να το βλέπω... :)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2302
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #259 στις: 14 Σεπ 2013, 04:40:36 μμ »

και δεν πάνε να γ@#$#@$ουν αυτοί και το μαθημά τους και η διπλωματία τους.. αρκεί να τους κάνουμε ρόμπα... το παραπάνω δεν χορταίνω να το βλέπω... :)

To βίντεο που θα τους κάνει ρόμπα είναι έτοιμο
Πώς θα το κάνουμε να παίξει εκεί που πρέπει είναι το θέμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 842
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #260 στις: 14 Σεπ 2013, 04:48:48 μμ »
Συνάδελφοι και με συγχωρείτε δεν θα το κάνουμε διάλογο εδώ,

αλλά αυτοί με τα μεγαλύτερα παράπονα, του ιδιωτικού, δεν μπορούν να γραφτούν στην ΠΕΚΑΠ,
αυτοί που δουλεύουν σε φροντιστήρια εννοώ, και οπότε δεν μπορούν να βάλουν και υποψηφιότητα.

Αλλά έστω ότι αλλάξει αυτό, θα μπορέσουν τέτοια μέλη της ΠΕΚΑΠ να είναι ενήμερα,
για δημοτικό (βλέπε τραπεζοκόμους), για γυμνάσιο, και για τα επιλεγόμενα του λυκείου;;;

Γιατί για το μόνο μάθημα που έχουν άποψη και ενημέρωση είναι το πανελλαδικώς εξεταζόμενο.

Πως θα αντιπροσωπεύουν λοιπόν τους λοιπούς συναδέλφους;;

Υ.Γ.  ο περιφερειάρχης των μισών δασκάλων της Ελλάδας, κύριος Γκίνης στην Αττική, έδωσε εντολή
για κανέναν ώς έναν δάσκαλο σε κάθε ολοήμερο, αφού θα αναλάβουμε τα παιδιά η μεταταγμένοι από βθμια,
και οι δάσκαλοι τώρα θα πλεονάζουν και θα τους πάει όπου θέλει!!!! Εμείς είπαμε μαγειρία (πωπω στρατό θυμίζει αυτό!!  :-X)

Μάλλον δεν καταλαβαίνεις κάτι...Εμείς λοιπόν του ιδιωτικού,που όπως λες μας ενδιαφέρει μόνο το πανελλαδικό μάθημα, θέλουμε να βοηθήσουμε την ΠΕΚΑΠ..Γιατί η ΠΕΚΑΠ είναι μικρή ένωση! Ασχολείται λίγος κόσμος, πως το λένε άνθρωπε μου!

Σαν πάρεδρα μέλη δεν μπορούμε να προσφέρεουμ, παρά μόνο ότι κάνουμε ως ιδιωτική πρωτοβουλία..Σαν Γιάννης, Πέτρος, Βασίλης..Αυτό θες, να ακούγονται 500 φωνές μόνες τους ή μήπως όλες μαζί;

Ψήφος, συμμετοχή σε συνελεύσεις, προώθηση των ιδεών της και ναι υποψηφιότητα, και όποιος θέλει να τον ψηφίζει..Δεν τα θες αυτά;

Θες να έχεις μερικές χιλιάδες έξω από την ΠΕΚΑΠ ενώ μπορεί να είναι μέσα και να ασχολούνται πιο ενεργά;

Εγώ έχω άδεια διδασκαλίας και διδάσκω εδώ και 10 χρόνια ας πουμε...Τι είναι αυτό που με χαρακτηρίζει λιγότερο καθηγητή απο σένα...; H ένωση ονομάζεται Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής..Βλέπεις να λέει πουθενά του δημοσίου ΜΟΝΟ;

Ποιος λοιπόν τάσσεται υπέρ της ενότητας του κλάδου και ποιος κατά;

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΔΟ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ; ΠΟΣΟ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΥΤΗ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΤΟΤΗΤΑ;

Αν δεν το έχεις καταλάβει, εμείς θα μείνουμε άνεργοι, εσείς μάλλον και ελπίζω όχι..Θες να συνεχίσουμε να παίζουμε σε άλλο ταμπλό; Να βαράμε ο καθένας στο γάμο του Καραγκιόζη; H μήπως επειδή είστε στο δημόσιο σημαίνει ότι είστε καλύτεροι και πιο ισχυροί από εμάς..

Μάλλον δεν έχεις ιδέα, πόση δουλειά κάναμε όλο αυτό το διάστημα, εμείς τα παιδιά των φροντιστηρίων..ΙΔΕΑ ΟΜΩΣ!



gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 149
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #261 στις: 14 Σεπ 2013, 04:52:16 μμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι, εγώ μαζί σας....

γ@μ@ τους χημικούς!!!!

Αλλά παρότι ΠΕ19, και θέλω να το πιστέψω αυτό, ότι ήταν ο μόνος λόγος, από αυτά που συναντάω και μαθαίνω
που εσείς δεν τα μαθαίνετε, έχετε χάσει την μεγάλη εικόνα και η μεγάλη εικόνα είναι η παρακάτω και δεν
περιλαμβάνει κόντρα Χημείας με Πληροφορική.... εννοώ τουλάχιστον έτσι ξεκίνησε...

1) Μου λείπουν ώρες βθμια, φουσκώνω ωράριο (βλέπε 20-23), οπότε κουτσοκαλύπτω ΠΕ02-03-04-09-10-13,
ωραία, δίνω και ιστορία ΠΕ01 (την είχαν άλλωστε) και βθμια τέλος..
2) Μου λείποουν τρελλές ώρες σε αθμια, ουπππςς ο δάσκαλος έχει ήδη (23-25) πόσο να τον πάω, θα πηδάνε από
τα μπαλκόνια, αααααα, για μια στιγμή οι ξενόγλωσσοι ΠΕ05-06-07-08 και Πληροφορικοί ΠΕ19-20 και γυμναστές
ΠΕ11 και καλλιτεχνικών μου περίσσεψαν, από βθμια γιατί έχω πολλούς, έκοψα ώρες, και δεν παίρνουν σύνταξη!!!
3) Άντε πουλάκια μου στην αθμια, να φυλάτε τα παιδιά, που δεν έχω και δασκάλους, και φυσικά για να στείλω
πολλούς κόβω και ώρες από τα μαθήματα σας και σας υποβαθμίζω και το αντικείμενο (βλέπε πανελλήνιες).

Για τα περισσότερα από τα παραπάνω δεν έχετε άποψη και δεν τα καταλαβαίνετε γιατί δεν τα ζείτε από κοντά
και καθημερινά!

Δεν σας κατηγορώ, αλλά πραγματικά το παιχνίδι ήταν πολύ μεγαλύτερο από κόντρα Χημείας-Πληροφορικής
που το ανάγαμε στο τέλος (και πράγματι έτσι ήτανε στο τέλος αφού εξασφαλίσαμε ώρες στο λύκειο γιατί όχι
και πανελλαδικά), αλλά ήταν πως καλύπτω με οποιοδήποτε αντιπαιδαγωγικό τρόπο τις τρύπες μου στην παιδεία
χωρίς καμία πρόσληψη!!!!

Αυτά και σας κούρασα σήμερα, οπότε καλό Σαββατόβραδο να έχετε!!!

Υ.Γ janag79 συμφωνώ μαζί σου, για την δυναμικότητα μιας τέτοιας κίνησης, και σε καμία περίπτωση
δεν σε θεωρώ λιγότερο καθηγητή από εμένα, και ούτε κανέναν από εσάς, άλλωστε οι περισσότεροι
φίλοι μου και συμφοιτητές μου είναι ακριβώς έτσι, γιατί απλά δεν πρόλαβαν στην μπανανία μας

Υ.Γ.2 ναι λοιπόν να μπορείτε να είστε υποψήφιοι!!!

Υ.Γ.3 υπόψη δεν είμαι μέλος της ΠΕΚΑΠ, τουλάχιστον ενεργό πια, και δεν θεωρώ ότι έχει καταφέρει αυτή την
εκπροσώπηση (άλλο το ένα άλλο το άλλο)
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

pthomop

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 313
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #262 στις: 14 Σεπ 2013, 04:54:39 μμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι, για να κάνω λίγο τον συνήγορο του διαβόλου,

Συνεχίζεται το θέατρο του παραλόγου μεταξύ μας...

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω και τους ιδιωτικούς συναδέλφους, που είναι εν δυνάμει άνεργοι σε 2 χρόνια,
αλλά προσπαθήστε να καταλάβετε και εσείς κάποιους από εμάς τους δημόσιους.

για παράδειγμα, ο αγαπητός Γ.Γ της ΠΕΚΑΠ με τον οποίο συνομιλήτε, εκπροσωπεί μία ένωση με τεράστια προβλήματα,
λόγω εποχής, νέου λυκείου, πανελλαδικού μαθήματος, εθελοντικών - μετομαχαιριστολαιμο- μετατάξεων...

σας το λέω αλήθεια εγώ στη θέση του θα είχα παραιτηθεί από την ΠΕΚΑΠ, και θα σας εξηγήσω το γιατί:
1) να μάχομαι; όσο μπορώ;  και από απόσταση πολλές φορές για το καλό της επιστήμης;
2) να κάθομαι να σκάω για το πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;
3) να απολογούμαι που έκανα μετάταξη, για να μην μου την κάνουν αυτοί, και βρεθώ οπουδήποτε ή σπίτι μου;
4) να αλλάζω δουλειά από καθηγητής της επιστήμης της πληροφορικής ΑΕΠΠ, σε δασκαλάκο στην καλύτερη;
5) ή και τραπεζοκόμο - φύλακα - μάγειρα - σερβιτόρο στο ολοήμερο;
6) και να συνεχίζω υποτίθεται να πρέπει να εξηγήσω σε διάφορες μεριές, το γιατί κάνει η ΠΕΚΑΠ κάποια πράγματα;
7) τι άλλο να αναφέρω, αν ο κάθε επιστήμονας με πτυχία, προϋπηρεσίες, διαγωνισμούς, επαρχία και άλλα
είναι τυχερός που θα είναι τραπεζοκόμος, και θέλετε τόσο πολύ την ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟ θέση του,
που τα επόμενα 2-3 χρόνια μπορεί να καταργηθεί συγχαρητήρια...

Δεν γνωρίζω τον Γιάννη Τσοπόκη, έχω διαβάσει για αυτόν στο ΣΤΕΚΙ και στο PDE, από μέτρια έως πολύ
άσχημα σχόλια, δεν ξέρω αν είναι καλός ή όχι σε αυτό που κάνει, δεν ξέρω αν αντιπροσωπεύει αυτούς που
πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει, αλλά ένα δεν καταλαβαίνω.....

γιατί το κάνεις κύριε Γ.Γ; τωρινέ τραπεζοκόμε όπως εγώ; για να πάρεις το βραβείο της ανοιχτής παλάμης από
τους υπολοίπους δημοσίους και ιδιωτικούς; που σε βάζουνε βοηθό δασκάλου λόγω ελλείψεων στους ΠΕ70;

Υ.Γ. Ένας δημόσιος προνομιούχος συνάδελφος επιστήμονας,
       ή αλλιώς μαμόθρευτο - γατάκι για κάποιους από εσάς


Συμφωνώ απόλυτα Γιώργο!!

apom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 311
  • Πάντα όρθιοι !!!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #263 στις: 14 Σεπ 2013, 05:01:02 μμ »

1) Μου λείπουν ώρες βθμια, φουσκώνω ωράριο (βλέπε 20-23), οπότε κουτσοκαλύπτω ΠΕ02-03-04-09-10-13,
ωραία, δίνω και ιστορία ΠΕ01 (την είχαν άλλωστε) και βθμια τέλος..
2) Μου λείποουν τρελλές ώρες σε αθμια, ουπππςς ο δάσκαλος έχει ήδη (23-25) πόσο να τον πάω, θα πηδάνε από
τα μπαλκόνια, αααααα, για μια στιγμή οι ξενόγλωσσοι ΠΕ05-06-07-08 και Πληροφορικοί ΠΕ19-20 και γυμναστές
ΠΕ11 και καλλιτεχνικών μου περίσσεψαν, από βθμια γιατί έχω πολλούς, έκοψα ώρες, και δεν παίρνουν σύνταξη!!!
3) Άντε πουλάκια μου στην αθμια, να φυλάτε τα παιδιά, που δεν έχω και δασκάλους, και φυσικά για να στείλω
πολλούς κόβω και ώρες από τα μαθήματα σας και σας υποβαθμίζω και το αντικείμενο (βλέπε πανελλήνιες).


Είναι σε όλους ξεκάθαρο ότι αυτό ήταν το σχέδιο... για αυτό ο playmobil είπε ''Η πληροφορική έξω... αλλα δεν μπορώ να σας πω τώρα το γιατί...'' στην βουλή... τι να πεί  το αρ#@$ι ;;

απο εδώ και πέρα όμως; τι; θα καθήσετε με σταυρωμένα χέρια; περιμένοντας μέχρι τα 65 να κάνετε μάθημα στον τοτο και την ελενίτσα...΄μεθαύριο είναι απεργία... δεν γνωρίζω τα αιτήματα της ΟΛΜΕ... έχει κάτι δικό σας; ή γενικά και αόριστα ΟΧΙ σε όλα και σε δουλειά να βρισκόμαστε;

Πολυμέτωπος ο αγώνας...  :( :( αλλά νομίζω ότι είμαστε συγκοινωνούντα δοχεία...

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #264 στις: 14 Σεπ 2013, 05:11:36 μμ »

Γιατί δεν ισχύει το ίδιο με τους Δικηγόρους, Πολιτικούς Μηχανικούς, Δικηγόρους, Αρχιτέκτονες κλπ? Γιατί το κράτος θέτει συγκεκριμένα κριτήρια για να μπορείς να ασκείς διάφορες δραστηριότητες. Δοκίμασε με το πτυχίο σου να πας να ανοίξεις κομμωτήριο και πες μου αν τα κατάφερες.

Αν ΓΓ δεν έχετε κατανοήσει για ποιο λόγο έχουν τεθεί στους μηχανικούς, στους δικηγόρους, στους οικονομολόγους και στους χημικούς συγκεκριμένα κριτήρια... sorry δεν μπορώ να βοηθήσω...
Επίσης θέλω να σας ρωτήσω γιατί το κράτος δεν έχει ορίσει συγκεκριμένα κριτήρια για όλες τις ειδικότητες; Γιατί δεν έχουν οριστεί συγκεκριμένα κριτήρια για τον μαθηματικό, τον φυσικό, τον φιλόλογο κ.α.; Γιατί εσείς έχετε δικαίωμα να ασχολείστε με αριθμητική ανάλυση και ο μαθηματικός δεν έχει δικαίωμα να γράφει κώδικα και να τον πουλάει; Αντίστοιχα, γιατί θα πρέπει να φέρει την υπογραφή του πληροφορικού ο κώδικας που έγραψε ένας φυσικός αν και εσείς όταν γράφετε ένα κείμενο δεν δέχεστε να φέρει την υπογραφή του φιλολόγου; Αστεία πράγματα το 2013.
Έχετε εστιάσει στο δημόσιο... και έχετε χάσει την ουσία του θέματος!
Είμαστε από τις πιο σύγχρονες επιστήμες και θέλουμε να δουλεύουμε με κρατικές οδηγίες που ίσχυσαν πριν από 40-50 χρόνια... για κλάδους συντεχνίες.

Ποτέ δεν ζήτησε κάτι τέτοιο η ΠΕΚΑΠ και προφανώς δεν θα το δεχόντουσαν οι άλλες ενώσεις, αλλά αφού πλέον όλοι αναγνωρίζουν το ρόλο της ΠΕΚΑΠ στην εκπαίδευση και για να ενισχύσουν τον κλάδο μας υπάρχει προσπάθεια να ενώσουμε τις φωνές μας σε αυτά που συμφωνούμε και στα υπόλοιπα μπορεί η κάθε ένωση να έχει ανεξάρτητη δραστηριότητα.

πλανάστε πλάνην οικτρά ... Ρωτήστε τους παλαιότερους.

Ελάχιστα ε? Θα ενημερώσω και τη σύζυγο η οποία έχει διαφορετική άποψη.

Αν δεν κάνω λάθος μόνος σας επιλέξατε να βάλετε υποψηφιότητα για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ ή μήπως σας παρακάλεσε ο λαός της χώρας των πληροφορικών να τον εκπροσωπήσετε; Είναι η δεύτερη φορά που μας λέτε ότι έχετε καταναλώσει σημαντικό κομμάτι του χρόνου σας για το θέμα του γενικού λυκείου. Το κάνετε για να σας ευχαριστήσουμε; Το κάνετε για να μας πείτε ότι δούλεψατε για μας... ότι δούλεψατε για το λαό σας, τους ψηφοφόρους σας, ή για να πείτε στις επόμενες εκλογές που θα είστε υποψήφιος ξανά για την ΠΕΚΑΠ ότι εργαστήκατε σκληρά για τον κλάδο μπλα... μπλα, μπλα.

Αν θέλετε πάντως, μπορείτε να πείτε στη σύζυγο να συζητήσει με τις συζύγους και άλλων ατόμων που δεν είναι στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, που δεν είναι μέλη της ΠΕΚΑΠ, αλλά παρόλα αυτά έτρεχαν καθημερινά στη Βουλή, στα πολιτικά γραφεία, στα γραφεία κομμάτων, σε υπουργεία, σε εκπαιδευτικούς χώρους και έβλεπαν βουλευτές, υπουργούς, κυβερνητικά στελέχη, προέδρους και παρατρεχάμενους και ενημέρωναν για την κατάσταση. Το περίεργο μάλιστα ήταν ότι οι περισσότεροι δεν γνώριζαν για το θέμα. Δεν γνώριζαν ΤΙΠΟΤΑ. Ταυτόχρονα, επώνυμα ή ανώνυμα έστελναν φαξ, έστελναν email, έγραφαν κείμενα, ενημέρωναν τον κόσμο.

Αυτοί μάλιστα οι άνθρωποι δεν έχουν μιλήσει για ό,τι έκαναν. Το ότι ο ΓΓ της ΠΕΚΑΠ νιώθει την ανάγκη να μιλήσει για αυτά... δεν αποτελεί για μένα ένα ευχάριστο γεγονός.

Κάποτε είχαμε πάει στη Σύρο σε ένα ξενοδοχείο, όπου δεν μείναμε ικανοποιημένοι. Την ημέρα που φεύγαμε ο ξενοδόχος μας είπε: «Ελπίζω να περάσατε καλά. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε». Ένας φίλος του απάντησε: «Πράγματι, κάνατε ό,τι καλύτερο μπορούσατε».


Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι οι ενώσεις των χημικών, φυσικών, μαθηματικών, φιλολόγων κλπ
α) έχουν κατά απόλυτη πλειοψηφία μέλη (που τουλάχιστον στην Ελλάδα) εργάζονται στην εκπαίδευση και
β) για να εργαστούν ως καθηγητές πρέπει να έχουν και το αντίστοιχο πτυχίο

Στην Πληροφορική δεν ισχύει ούτε το α ούτε το β.

Οι Χημικοί δεν έχουν πλειοψηφία εκπαιδευτικών. Μπείτε στα δελτία τύπου να δείτε τα θέματα με τα οποία ασχολούνται. Τους φιλολόγους δεν κατάλαβα γιατί τους συμπεριλάβατε στη λίστα. Μιλάγαμε για σχολές θετικών επιστημών. Όμως αφήσατε απέξω τους Βιολόγους, που τους είχα εντάξει εγώ. Γιατί τους αφαιρέσατε; Δεν σας συνέφερε η σύγκριση. Παρόλα αυτά οι μαθηματικοί που δουλεύουν σε άλλους χώρους ανήκουν στην ΕΜΕ και αντίστοιχα οι φυσικοί στην ΕΕΦ. Με τους πληροφορικούς τι γίνεται; Γιατί δεν υπάρχει μια ομπρέλα;

Για αυτό δεν μιλάτε για την ταμπακιέρα. Γιατί χρειαζόμαστε ένωση καθηγητών πληροφορικής και όχι ένωση επιστημόνων πληροφορικής, όπου ένα τμήμα της θα είναι οι καθηγητές πληροφορικής;

ΓΓ η παραποίηση των γραφομένων για να περάσετε μηνύματα, στοχεύει σε μάζες που δεν υπάρχουν στο στέκι.

Δώσατε επίσης την λίστα με τους "φορείς". Το πρόβλημα είναι αν μπορούν ή γιατί είναι τόσοι; Και ποιος είναι ο λόγος που είναι τόσοι. Γιατί υπήρχε ανάγκη στα τέλη του 90 να φτιαχτούν τόσες ενώσεις πληροφορικών; Γιατί δεν μπορούσαν να είναι όλοι κάτω από την ίδια ομπρέλα; Μήπως το χρήμα των έργων πληροφορικής; Μήπως η δόξα και οι συνεντεύξεις σε ΜΜΕ; Μήπως; Μήπως;

Τέλος, η περιβόητη φράση: «Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις» κολλάει γάντι στην περίπτωσή σας.

Θυμίζω παλιά λόγια σας για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ για να κατανοήσουμε τον τρόπο που πολιτεύεστε

Με το νέο ΔΣ νομίζω ότι αυτά τα προβλήματα θα λυθούν. Τα μισά άτομα του ΔΣ είναι μέλη της ΕΠΕ και ελπίζω και οι υπόλοιποι αργά ή γρήγορα θα γίνουν και αυτοί, οπότε δε νομίζω ότι στο μέλλον θα υπάρξει αντίστοιχο θέμα.

Τελικά ποιος ήταν ο στόχος σας ως μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ;

Τα παραπάνω λόγια τα είπατε απαντώντας σε συνάδελφο που όλο αυτόν τον καιρό αγωνίστηκε, ίδρωσε, πάλεψε, επιχειρηματολόγησε για όλους μας

όλοι ξέρουμε οτι τρωγόσαστε ΕΠΕ και ΠΕΚΑΠ. Αν η διαμάχη σας είναι σε ποιόν  θα δοθούν οι καρέκλες και οι δάφνες της εκπροσώπησης του  κλάδου
τότε.... ΟΚ .... Αν σκοπός αυτών που θα πάρουν τις καρέκλες είναι ... να μπουν σε κάποια project του υπουργείο (έναντι αμοιβής) που αφορούν τον κλάδο της πληροφορικής τότε
ΟΚ!!!! Αν η διααφορά σας είναι ιδεολογική τοτε .... οκ..Αλλά υπάρχει σίγουρα , η πλειοψηφία των συναδέρφων που αποστασιοποιείται από αυτή την αντιπαράθεση.... Βρείτε τα λοιπόν η κάντε κάτι άλλο η τουλάχιστον εξηγήστε γιατί τρώγεστε. Η εποχή μας "σηκώνει" μόνο αλληλεγγύη

Άρα ΓΓ άλλοι ήταν οι άνθρωποι που τους χαρακτηρίζει αυτό που γράφετε.

Η' μήπως ο αγώνας σταματάει εκεί που τελειώνει το πληκτρολόγιο;

ΥΓ: Δεν σας γνωρίζω προσωπικά. Απαντάω σε αυτά που γράψατε ως ΓΓ και όχι στο άτομο Γιάννη Τσοπόκη.

gkatsion

  • Κατσιώνης Γιώργος - Καθηγητής ΠΕ19
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 149
  • Είμαστε επιστήμη και όχι δεξιότητα!
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #265 στις: 14 Σεπ 2013, 05:42:39 μμ »
Αγαπητοί Συνάδελφοι, (δεν κρατώ και τον λόγο μου σήμερα  :-[)

Θα ήθελα μία ειλικρινή απάντηση από εσάς που τρέξατε χωρίς να είστε του Δ.Σ, της ΠΕΚΑΠ
και δεν ξέρω εγώ ποιανού άλλου φορέα....

(και εγώ έτρεξα, και δεν είμαι σε κανένα επίσημο φορέα, το ότι είμαι δημόσιος δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με εσάς!)

Ρωτάω λοιπόν....

μένει η ΑΕΠΠ κανονικά, από την αρχή στο νέο λύκειο, όπως ήταν πριν, αλλά οι ώρες είναι λιγότερες στις άλλες τάξεις,
στο γυμνάσιο δεν σπάνε τα τμήματα, το ωράριο αυξάνεται για όλους, υπόψη στους μεταταγμένους αυξήθηκε 5 ώρες!!,
και οπότε πολλοί συνάδελφοι από τους κατάπτυστους του δημοσίου
βρίσκονται χωρίς να το θέλουν, στα δημοτικά να κάνουν τους τραπεζοκόμους...

πόσοι από εσάς των φροντιστηρίων θα είχατε κάνει έστω το 1% από αυτά που κάνατε;;
σας ρωτώ;;


ενώ πολλοί από εμάς, ακόμα και μεταταγμένοι, χωρίς μέλλον στο λύκειο, τρέχαμε (δεν το παίζω κάποιος), για πιο ισχυρή
Πληροφορική και για να μην μας καταργήσουν σιγά σιγά τελείως... (δεν είμαστε ήρωες, αυτονόητα πράγματα κάναμε)

Για ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΛΑ την παραπάνω ερώτηση πριν απαντήσετε!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

jtsop

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 95
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #266 στις: 14 Σεπ 2013, 05:55:30 μμ »
Αν ΓΓ δεν έχετε κατανοήσει για ποιο λόγο έχουν τεθεί στους μηχανικούς, στους δικηγόρους, στους οικονομολόγους και στους χημικούς συγκεκριμένα κριτήρια... sorry δεν μπορώ να βοηθήσω...


Αν δεν κάνω λάθος μόνος σας επιλέξατε να βάλετε υποψηφιότητα για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ ή μήπως σας παρακάλεσε ο λαός της χώρας των πληροφορικών να τον εκπροσωπήσετε; Είναι η δεύτερη φορά που μας λέτε ότι έχετε καταναλώσει σημαντικό κομμάτι του χρόνου σας για το θέμα του γενικού λυκείου. Το κάνετε για να σας ευχαριστήσουμε; Το κάνετε για να μας πείτε ότι δούλεψατε για μας... ότι δούλεψατε για το λαό σας, τους ψηφοφόρους σας, ή για να πείτε στις επόμενες εκλογές που θα είστε υποψήφιος ξανά για την ΠΕΚΑΠ ότι εργαστήκατε σκληρά για τον κλάδο μπλα... μπλα, μπλα.
Αυτό ήταν απάντηση σε δικό σας σχόλιο (για τα ελάχιστα που έχει κάνει το τρέχον ΔΣ)

Αν θέλετε πάντως, μπορείτε να πείτε στη σύζυγο να συζητήσει με τις συζύγους και άλλων ατόμων που δεν είναι στο ΔΣ της ΠΕΚΑΠ, που δεν είναι μέλη της ΠΕΚΑΠ, αλλά παρόλα αυτά έτρεχαν καθημερινά στη Βουλή, στα πολιτικά γραφεία, στα γραφεία κομμάτων, σε υπουργεία, σε εκπαιδευτικούς χώρους και έβλεπαν βουλευτές, υπουργούς, κυβερνητικά στελέχη, προέδρους και παρατρεχάμενους και ενημέρωναν για την κατάσταση. Το περίεργο μάλιστα ήταν ότι οι περισσότεροι δεν γνώριζαν για το θέμα. Δεν γνώριζαν ΤΙΠΟΤΑ. Ταυτόχρονα, επώνυμα ή ανώνυμα έστελναν φαξ, έστελναν email, έγραφαν κείμενα, ενημέρωναν τον κόσμο.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά που λες δεν θα μπορούσαν να γίνουν από τα μέλη του ΔΣ. Αν δεν είχαμε τρέξει όλοι δεν θα είχαμε ούτε το 2-1-2.

Αυτοί μάλιστα οι άνθρωποι δεν έχουν μιλήσει για ό,τι έκαναν. Το ότι ο ΓΓ της ΠΕΚΑΠ νιώθει την ανάγκη να μιλήσει για αυτά... δεν αποτελεί για μένα ένα ευχάριστο γεγονός.

Κάποτε είχαμε πάει στη Σύρο σε ένα ξενοδοχείο, όπου δεν μείναμε ικανοποιημένοι. Την ημέρα που φεύγαμε ο ξενοδόχος μας είπε: «Ελπίζω να περάσατε καλά. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε». Ένας φίλος του απάντησε: «Πράγματι, κάνατε ό,τι καλύτερο μπορούσατε».
Ελπίζω εσείς να μπορείτε καλύτερα.


Οι Χημικοί δεν έχουν πλειοψηφία εκπαιδευτικών. Μπείτε στα δελτία τύπου να δείτε τα θέματα με τα οποία ασχολούνται. Τους φιλολόγους δεν κατάλαβα γιατί τους συμπεριλάβατε στη λίστα. Μιλάγαμε για σχολές θετικών επιστημών. Όμως αφήσατε απέξω τους Βιολόγους, που τους είχα εντάξει εγώ. Γιατί τους αφαιρέσατε; Δεν σας συνέφερε η σύγκριση. Παρόλα αυτά οι μαθηματικοί που δουλεύουν σε άλλους χώρους ανήκουν στην ΕΜΕ και αντίστοιχα οι φυσικοί στην ΕΕΦ. Με τους πληροφορικούς τι γίνεται; Γιατί δεν υπάρχει μια ομπρέλα;
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε με αυτό. Τους Βιολόγους δεν τους έβαλα γιατί δεν γνωρίζω και πολλά για την ένωσή τους.

Για αυτό δεν μιλάτε για την ταμπακιέρα. Γιατί χρειαζόμαστε ένωση καθηγητών πληροφορικής και όχι ένωση επιστημόνων πληροφορικής, όπου ένα τμήμα της θα είναι οι καθηγητές πληροφορικής;
Εγώ είμαι αντίθετος σε αυτό;;;; Απλά δεν βλέπω πως θα μπορούσε να υλοποιηθεί. Ποια είναι η πρότασή σας;;

ΓΓ η παραποίηση των γραφομένων για να περάσετε μηνύματα, στοχεύει σε μάζες που δεν υπάρχουν στο στέκι.
Εγώ τα έκανα και αυτά;

Δώσατε επίσης την λίστα με τους "φορείς". Το πρόβλημα είναι αν μπορούν ή γιατί είναι τόσοι; Και ποιος είναι ο λόγος που είναι τόσοι. Γιατί υπήρχε ανάγκη στα τέλη του 90 να φτιαχτούν τόσες ενώσεις πληροφορικών; Γιατί δεν μπορούσαν να είναι όλοι κάτω από την ίδια ομπρέλα; Μήπως το χρήμα των έργων πληροφορικής; Μήπως η δόξα και οι συνεντεύξεις σε ΜΜΕ; Μήπως; Μήπως;

Τέλος, η περιβόητη φράση: «Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις» κολλάει γάντι στην περίπτωσή σας.
Ενώ σε εσάς όχι;

Θυμίζω παλιά λόγια σας για το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ για να κατανοήσουμε τον τρόπο που πολιτεύεστε

Τελικά ποιος ήταν ο στόχος σας ως μέλος του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ;

Τα παραπάνω λόγια τα είπατε απαντώντας σε συνάδελφο που όλο αυτόν τον καιρό αγωνίστηκε, ίδρωσε, πάλεψε, επιχειρηματολόγησε για όλους μας

Άρα ΓΓ άλλοι ήταν οι άνθρωποι που τους χαρακτηρίζει αυτό που γράφετε.

ΥΓ: Δεν σας γνωρίζω προσωπικά. Απαντάω σε αυτά που γράψατε ως ΓΓ και όχι στο άτομο Γιάννη Τσοπόκη.
Δηλαδή που ακριβώς υπάρχει το θέμα; Ο στόχος μου ήταν να υπάρξει αναβάθμιση της Πληροφορικής στην εκπαίδευση και να μην καταλήξουμε τεχνικοί σχολείων και γραμματεία του σχολείου. Υπήρξαν τέτοιες προτάσεις ακόμα πριν από μερικούς μήνες από συναδέλφους και μέλη της ΠΕΚΑΠ.

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 842
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #267 στις: 14 Σεπ 2013, 06:08:53 μμ »
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά που λες δεν θα μπορούσαν να γίνουν από τα μέλη του ΔΣ. Αν δεν είχαμε τρέξει όλοι δεν θα είχαμε ούτε το 2-1-2.

Για να καταλάβω, το δίωρο γενικής παιδείας στη Γ Λυκείου ήταν πρόταση της ΠΕΚΑΠ;

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #268 στις: 14 Σεπ 2013, 06:31:02 μμ »
Το ζήτημα του μαθήματος της πληροφορικής στα σχολεία στην Βουλή


Το ζήτημα του μαθήματος της πληροφορικής στα σχολεία φέρνει με ερώτηση του στην Βουλή στον Υπουργό Παιδείας ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης το πλήρες κείμενο της οποίας έχει ως εξής:

ΘΕΜΑ:Η πληροφορική στα σχολεία: απλό εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης ή ζωτικό φίλτρο για την κατανόηση του εξωτερικού κόσμου;

Σε πρόσφατο άρθρο του ο Καθηγητής κ. Ιωάννης Τσουκαλάς, Ευρωβουλευτής (ΝΔ) αναφερόμενος στην σημασία της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα  μέσα της δεύτερης δεκαετίας του 21ουαιώνα καταγράφει τρεις συνέπειες που θα έχει, η μη αξιοποίηση των δυνατοτήτων της πληροφορικής, στους μαθητές, το εκπαιδευτικό σύστημα και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας:

α)  Στερεί τους μαθητές από πολύτιμες τεχνολογικές δεξιότητες που θα τους επέτρεπαν να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις τους ομολόγους τους στην παγκόσμια αρένα.  Δημιουργειται ένα ακόμη μεγαλύτερο χάσμα δεξιοτήτων μεταξύ των ελληνοπαίδων και των συνομηλίκων τους στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Η παραγωγικότητα και η ανταγωνιστικότητα στην Κοινωνία της Γνώσης κα της Πληροφορίας δεν εξαρτώνται από το πόσο χαμηλός είναι ο μισθός και πόσο εύκολη η κινητικότητα ενός  εργαζομένου, αλλά από το κατά κεφαλήν γνωστικό, τεχνολογικό και πολιτιστικό περιεχόμενο του κάθε πολίτη.

Στην Ελλαδα της νεανικής ανεργίας του 60%, της χαμηλής ανταγωνιστικότητας και της ακόμη μικρότερης παραγωγικότητας, όπου μόλις το 50% του πληθυσμού χρησιμοποιεί τακτικά το διαδίκτυο (έναντι 70% στην ΕΕ) και το 42% του πληθυσμού δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ το διαδίκτυο (έναντι 22% στην ΕΕ), η πληροφορική πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Η πολυπόθητη ανάπτυξη δεν αποτελεί από μόνη της πολιτική αλλά είναι αποτέλεσμα πολιτικών. Αυτήν την περίοδο, όλες οι δυτικές χώρες, ενισχύουν τον ρόλο της πληροφορικής στα σχολεία μέσω των εκπαιδευτικών προγραμμάτων  στοχεύοντας στην καλλιέργεια ανθρώπινου δυναμικου.   Δημόσιο σχολείο χωρίς ουσιαστικό ρόλο  για την πληροφορική είναι σχολείο δεινοσαύρων.

β) Στερεί το σχολείο από τον καταλυτικό ρόλο που μπορεί να παίξει η πληροφορική για την υποστήριξη της διδασκαλίας των άλλων μαθημάτων, τόσο μέσω της παροχής παιδαγωγικών εργαλείων σε άλλους κλάδους, όσο και μέσω της πολυπόθητης διαθεματικότητας με την οργανική ένταξη της πληροφορικής στην διδασκαλία.

Προτεραιότητα της ελληνικής πολιτείας δεν μπορεί να είναι η λογική του να βάζουμε, «υπολογιστές στα σχολεία» αντί για «επιστήμονες πληροφορικής στα σχολεία». Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής τις προηγούμενες δεκαετίες, ειναι να έχουν ξοδευτεί δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για εργαστήρια πληροφορικής στα σχολεία, που ελάχιστοι εκπαιδευτικοί πλην των ειδικοτήτων πληροφορικής είναι σε θέση (ή έχουν την διάθεση) να αξιοποιήσουν, ενώ πανάκριβοι «αλληλεπιδραστικοί ηλεκτρονικοί πίνακες» παραμένουν σκονισμένοι σε αίθουσες γιατί ελάχιστοι μπορούν να τους χρησιμοποιήσουν.

γ) Στερεί τους σημερινούς μαθητές και μελλοντικούς πολίτες  αυτής της χώρας από ένα ζωτικό φίλτρο ανάγνωσης, αποκωδικοποίησης και ερμηνείας του εξωτερικού αντικειμενικού κόσμου. Ο ψηφιακός εναλφαβητισμός έχει πάψει προ πολλού να είναι ένα ξεχωριστό τεχνολογικό πεδίο ή απλά ένα πολύτιμο παραγωγικό εργαλείο και έχει καταστεί αναπόσπαστο τμήμα της πολιτικής, κοινωνικής και οικονομικής συγκρότησης των σύγχρονων κοινωνιών. Η πρόσβαση στην ψηφιακή πληροφορία και στα νέα μέσα επικοινωνίας και ενημέρωσης, η ισότιμη κριτική συμμετοχή στη δημόσια σφαίρα, ο σεβασμός και η προστασία των ψηφιακών προσωπικών δεδομένων, δεν αποτελούν απλές τεχνικές δεξιότητες αλλά ζωτικές προϋποθέσεις για την καλλιέργεια της ιδιότητας του πολίτη και της άσκησης των δικαιωμάτων του.

Ακριβή

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 61
Απ: ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα
« Απάντηση #269 στις: 14 Σεπ 2013, 07:01:48 μμ »
Η συζήτηση σχετικά με το ποιος μπορεί να φέρει το τίτλο πληροφορικός έχει ήδη απαντηθεί.  Θεωρείτε ότι θα προσλάβουν κάποιον ως deleloper σε trading floor που έχει τελειώσει Πληροφορική στην Ελλάδα με μέτριο βαθμό ή κάποιον που έχει τελειώσει αεροναυπηγική στο Ιmperial;  Κατανοώ γιατί ο δημόσιος τομέας θέτει ως κριτήριο την κατοχή πτυχίου πληροφορικής, αλλά μου φαίνεται τελείως συντεχνιακό να συζητάμε μεταξύ μας τέτοια ζητήματα.  Δεν θα σωθούμε με περιχαρακώσεις.  Εννοείται ότι μαθηματικοί, φυσικοί μπορούν να γίνουν εξαιρετικοί στην πληροφορική εάν το επιδιώξουν.   Όσον αφορά τους συναδέλφους μας στο δημόσιο σχολείο που δεν έχουν τα κατάλληλα προσόντα το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τους βοηθήσουμε και όχι να τους βρίζουμε κάθε λίγο και λιγάκι.  Τους δόθηκε η δυνατότητα.   Είναι διαφορετικό πράγμα να ζητάμε να κάνουν εθελοντικά μετάταξη και διαφορετικό να το επιβάλουμε.  Μετά από 10 χρόνια μπορεί ο θεολόγος να έχει αγαπήσει την πληροφορική και να μη θέλει να διδάξει θεολογία.  Ειλικρινά όλα τα δεινά μας ξεκινούν από αυτούς τους ανθρώπους;
 
Οι συνάδελφοι του ιδιωτικού τομέα κινητοποιήθηκαν όταν βγήκε η ΑΕΕΠ.  Όπως κινητοποιήθηκαν και οι συνάδελφοι των ΕΠΑΛ όταν βγήκε ο τομέας της πληροφορικής και οι συνάδελφοι του γενικού όταν είδαν στο νομοσχέδιο ότι έχουν μόνο ένα μάθημα επιλογής.  Οι μόνοι που κινητοποιήθηκαν αρχικά ήταν όσοι κινδύνευαν με διαθεσιμότητα και τελικά οι περισσότεροι πήραν υποχρεωτική μετάταξη.  Δυστυχώς κινητοποιούμαστε όταν η φωτιά φτάσει στο δικό μας σπίτι.  Τα έχει πει καλύτερα ο Μπρεχτ.  Η αλληλεγγύη στην Ελλάδα έχει πάει περίπατο πριν από τα χρόνια του μνημονίου. 

Επιστήμονας είναι κάποιος που ασχολείται με την έρευνα.  Το γεγονός ότι τελειώσαμε το πανεπιστήμιο και διδάσκουμε δεν μας καθιστά επιστήμονες.   Θα ήθελα να ρωτήσω πόσοι συνάδελφοι ένιωθαν επιστήμονες όταν δίδασκαν το μάθημα επιλογής στην Γ λυκείου.  Πέρυσι δίδαξα σε δημοτικό και τα πράγματα που κάναμε με τα παιδιά της πέμπτης και έκτης δεν τα έχω κάνει όσα χρόνια δίδαξα σε λύκειο.  Άλλωστε ο Papert σε αυτά τα παιδιά απευθύνονταν.

Αφού ζητάμε ευθύνες από άλλους κλάδους καλό θα ήταν να κάνουμε πρώτα την αυτοκριτική μας.  Δεν καταλαβαίνω γιατί τα έχουμε βάλει με τους συναδέλφους Χημικούς.  Μόνο με την ένωσή τους μπορούμε να έχουμε πρόβλημα κι αυτό όχι γιατί υποστήριξε τα μέλη της, αλλά γιατί πολλές από τις ανακοινώσεις της περιείχαν ψέματα.  Δηλαδή εάν εμάς μας έδιναν 10 ώρες ΑΕΕΠ θα λέγαμε όχι παιδιά ας πάρουν κάτι και οι Χημικοί οι καημένοι;  Κινητοποιήθηκαν οι άλλοι κλάδοι όταν πέταξαν την κοινωνιολογία από πανελλαδικό μάθημα; Το να ζητάμε ευθύνη από τις ενώσεις μας και ειδικά οι δημόσιοι από τους συνδικαλιστές μας το κατανοώ.