Αποστολέας Θέμα: Επιστολή προς μέλη επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής - Συλλογή Υπογραφών  (Αναγνώστηκε 16776 φορές)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Την έστειλα εγώ ήδη σε πολλά και με γράψανε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

terzantonis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 21
Δυστυχώς δεν πρόλαβα να υπογράψω κι εγώ την επιστολή.

Θα ήθελα να προσθέσω ένα σχόλιο σχετικά με το περιεχόμενο της επιστολής. Από την προσωπική μου εμπειρία πιστεύω ότι άτομα που βρίσκονται σε διοικητικές θέσεις (είτε του κράτους, είτε κάποιου ιδρύματος, είτε κάποιου σχολείου, ή ακόμα και μιας επιχείρησης) απεχθάνονται να τους υποδεικνύεις ξεκάθαρους τρόπους επίλυσης των προβλημάτων. Θέλουν να έχουν την ψευδαίσθηση ότι αυτοί παίρνουν τις αποφάσεις και λύνουν όποια προβλήματα προκύπτουν με το δικό τους τρόπο. Συνεπώς, αν και πολύ ωραία τα έχετε/ουμε παραθέσει στην επιστολή, δεν ξέρω αν και κατά πόσο θα επηρεάσουν τους παραλήπτες.
Το λέω αυτό γιατί φοβάμαι μην τους εναντιώσει αντί να τους φέρει με το μέρος μας. Κατανοώ ότι είναι επιτακτική ανάγκη να περάσουμε άμεσα στην αντεπίθεση, αλλά θεωρώ ότι αυτό πρέπει να γίνει με διπλωματικό τρόπο. Αν παρουσιάζαμε το πρόβλημα και φανερώναμε κάποιες ιδέες(όχι αναλυτικές και συγκεκριμένες λύσεις) ώστε να το λύσουν αυτοί το πρόβλημα (καθοδηγούμενοι από τις δικιές μας ιδέες) ίσως είχε μεγαλύτερη ανταπόκριση εκ μέρους τους.
Φυσικά, ο σχολιασμός του περιεχομένου της επιστολής δεν σημαίνει ότι είμαι αντίθετος με τη δράση αυτή. Εννοείται πως συμμετέχω κι εγώ και ευχαρίστως να βοηθήσω σε επόμενες δράσεις.

Τερζάκης Αντώνης.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Φίλε Αντώνη, εδώ τους είπαμε τι να κάνουν κι αυτοί έβαλαν μάθημα Γενικής Παιδείας στην Γ
Φαντάζεσαι να μην τους λέγαμε κιόλας
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

terzantonis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 21
Αυτό είναι που προανέφερα. Ως αντίδραση προσπαθούν να δώσουν τη "δική" τους λύση για να μην παραδεχτούν ότι παίρνουν συμβουλές από "κατώτερούς" τους, έστω κι αν γνωρίζουν ότι είναι σωστή η πρόταση που δέχθηκαν.

tiftikidis

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2013
  • *
  • Μηνύματα: 7
Παρότι η επιστολή έφυγε,
καθυστερημένα υπογράφω και εγώ

Τυφτικίδης Δημήτριος
 Καθηγητής Πληροφορικής

Elenigrigoriou

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Χωρίς να θέλω να ανοίξω θέμα για το αν συμφωνούμε με το νομοσχέδιο ανεξάρτητα με την Πληροφορική, γνώμη μου είναι ότι με αυτή την πρόταση φαινόμαστε αντίθετα στο νομοσχέδιο συνολικά. Ίσως να τονίζαμε περισσότερο και να αναφέραμε και πάλι στο συγκεκριμένο σημείο (αφού είναι και το κλείσιμο του κειμένου) την αναγκαιότητα ύπαρξης Πληροφορικής  στο Λύκειο. Γίνει δεν γίνει η αλλαγή, και το δικό μου όνομα....

Καρκάνης Ηλίας, Πληροφορικός

Παπαδόπουλος Πέτρος
Τσιωτάκης Παναγιώτης
Γροντάς Παναγιώτης
Ζερβουδάκης Λάμπρος
Δουκάκης Σπύρος
Διάκος Κων/νος
Παπαμιχαήλ Δημήτρης
Καρυοφύλης Ηλίας
Χαρτοματσίδης Ελευθέριος
Γιακοβής Δημήτρης
Δουφέκα Ευτυχία
Κατσαδούρος Δημήτριος
Καρκάνης Ηλίας
Γρηγορίου Ελένη

mdoumeni

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Μαθήματα Γενικού Λυκείου
Προσθέστε και το δικό μου όνομα.
Δουμένη Μαρία
"Το μυαλό δεν είναι δοχείο για να γεμίσει αλλά μια φωτιά που θα ανάψει.", Πλούταρχος (46 – 127),
http://mdoumeni2012.blogspot.gr

terzantonis

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 21
Σήμερα διάβασα σε τοπικό πόρταλ το παρακάτω άρθρο...
http://www.cretalive.gr/crete/view/aujhsh-twn-wrwn-didaskalias-ths-plhroforikhs/101654
Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο πρέπει να γίνει σε όλους τους νομούς .

nikosx

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 368
  • ___
και το δικό μου όνομα
Νικόλαος Ξένος
Νίκος Ξένος
nkxenos@yahoo.gr

Βασίλης Κασαπίδης

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 17
Κασαπίδης Βασίλης

jimmy

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Χασανίδης Δημήτρης

igkazas

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1