Το Στέκι των Πληροφορικών
Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
. Χάσατε το
email ενεργοποίησης
;
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα:
ΣΕΠΕΗΥ με Ubuntu 18.04/LTSP/sch-scripts/Επόπτη
Αρχική
Βοήθεια
Αναζήτηση
Ημερολόγιο
Σύνδεση
Εγγραφή
Το Στέκι των Πληροφορικών
»
Γενικό Λύκειο
»
Γενικά
»
Θέμα:
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
Αποστολέας
Θέμα: ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (Αναγνώστηκε 998 φορές)
ΣΧΟΙΝΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
Δεινόσαυρος
Μηνύματα: 143
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
«
στις:
30 Ιούλ 2013, 07:59:03 μμ »
για όσους έχουν την περιέργεια να συγκρίνουν τα παλιά συστήματα με τα νέα και να διαπιστώσουν πως πάμε χρονικά προς τα πίσω
μπράβο τους .
συνάδελφοι πρέπει να παλέψουμε .....
Καταγράφηκε
Καθηγητής πληροφορικής ΠΕ20
dpa2006
Δεινόσαυρος
Μηνύματα: 620
Απ: ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
«
Απάντηση #1 στις:
07 Απρ 2015, 11:42:13 μμ »
Αν και με καθυστέρηση,ευχαριστούμε για την ανάρτηση.
Έχεις δίκιο για την τοποθέτηση σου.
Καταγράφηκε
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science
Εκτύπωση
Σελίδες: [
1
]
« προηγούμενο
επόμενο »
Το Στέκι των Πληροφορικών
»
Γενικό Λύκειο
»
Γενικά
»
Θέμα:
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ