Αποστολέας Θέμα: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2  (Αναγνώστηκε 475038 φορές)

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #420 στις: 03 Αύγ 2013, 03:06:34 πμ »
Αυτό το παραμύθι ……. «δεν γνωρίζουν» με τρελαίνει!
Και καλά ένας πρώην δημοσιογράφος ή ένας συνταξιούχος φιλόλογος δεν ξέρει ο καημένος από πληροφορική, από μαθηματικά φυσική και χημεία ΠΩΣ ξέρει και δεν δημιούργησε πρόβλημα ?
Να απολύσουν κόσμο θέλουν και διάλεξαν τους πληροφορικούς γιατί αυτό θεωρούν ότι τους βολεύει!
Μακάρι να γίνει κάτι από τις σχολές. 

Όχι να πέσουν, να γκρεμοτσακιστούν όλοι οι serves χρειάζεται!
Ούτε ένα Κλικ ούτε ένα F5 !!!

lxart

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 78
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #421 στις: 03 Αύγ 2013, 08:50:15 πμ »
Άραγε, για τα Γυμνάσια οι διευθυντές (των σχολείων) υπολόγισαν 1 ή 2 πληροφορικούς για κάθε ώρα;

Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολείων να αποστείλουν ανυπερθέτως μέχρι την Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013 και ώρα 10.00 π.μ.συμπληρωμένο τον επισυναπτόμενο πίνακα σύμφωνα με τα νέα ωρολόγια προγράμματα που επισυνάπτονται
για τα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Νέα Επαγγελματικά Λύκεια. Ο υπολογισμός κενών-πλεονασμάτων σύμφωνα με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα θα γίνει μόνο για την Α΄ Τάξη. Τα κενά και πλεονάσματα για τις υπόλοιπες τάξεις θα γίνουν σύμφωνα με τα παλιά ωρολόγια προγράμματα. Οι πίνακες να αποσταλούν ηλεκτρονικά και με faxυπογεγραμμένο και σφραγισμένο από τον Διευθυντή του σχολείου ή τον νόμιμο αναπληρωτή του.


Πηγή
ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΧΤΕΣ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ ΣΑΝ ΔΙΑΤΑΓΗ!!!!

lxart

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 78
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #422 στις: 03 Αύγ 2013, 09:50:13 πμ »
ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΧΤΕΣ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ !!!!!

alex1alex

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 80
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #423 στις: 03 Αύγ 2013, 10:20:14 πμ »
Στο Real FM ο δημ/φος Παυλοπουλος μολις διαβασε το εξης μηνυμα που του εστειλα απο τη σελιδα του σταθμου:
"Καλημερααα .... Γνωριζετε οτι με νομοσχεδιο που κατατιθεται αυτη την εβδομαδα καταργειται το μαθημα της Πληροφορικης απο το Λυκειο ;;; !!!
Στη Ψηφιακη Εποχη και με το πολυδιαφημισμενο Ψηφιακο Σχολειο της Διαμαντοπουλου θα ειμαστε η μονη χωρα που δεν θα εχει πληροφορικη σαν μαθημα !!! Οι Υποψηφιοι δε για τις 54 σχολες πληροφορικης θα εχουν δωσει εξετασεις χημεια αντι το αντιστοιχο μαθημα αναπτυξη εφαρμογων σε προγραμματιστικο περιβαλλον με το οποιο περναγαν τα τελευταια 13 χρονια !!!! Ψηφιακος Αναφαλβητισμος !!!!"

καντε και εσεις το ιδιο στελνετε μηνυματα ζωντανα σε ραδιοφωνικους σταθμου !!! διαμορφωση κοινης γνωμης !!!!

tsiko

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 18
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #424 στις: 03 Αύγ 2013, 10:47:21 πμ »
Πολύ καλή κίνηση

Jimbo

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • O αγώνας τώρα ξεκινά...
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #425 στις: 03 Αύγ 2013, 11:05:21 πμ »
Ανακοίνωση πανεπιστημιακών για την πληροφορική στο Λύκειο.  (Alfavita.gr)

"Πρόσφατα, κυκλοφορούν έντονα σχεδόν επίσημες πληροφορίες ότι το Υπουργείο Παιδείας σκοπεύει να καταργήσει κατ’ ουσίαν τα μαθήματα της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο.

Πρόκειται για μια απόφαση που δεν πρέπει να υλοποιηθεί, γιατί, εκτιμούμε πως θα έχει πολύ αρνητικές συνέπειες για την ελληνική Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αλλά και την ελληνική κοινωνία γενικότερα.

Είναι βέβαια πασίγνωστο ότι η Πληροφορική και οι διάφοροι κλάδοι της, μαζί με μερικές ακόμη επιστήμες, αποτελεί «αιχμή του δόρατος» στις έρευνες που πραγματοποιούνται σε όλον τον πλανήτη και αναμένονται θεαματικές εξελίξεις, τόσο στην Πληροφορική αυτή καθαυτή, όσο και στους συνδυασμούς της με άλλες Επιστήμες. Είναι επίσης προφανές πως η Ελλάδα, αν θέλει να γνωρίσει μια πραγματική ανάπτυξη, δε μπορεί να αγνοήσει τις εξελίξεις στην Πληροφορική.

Ωστόσο, αυτό που απαιτείται, μεταξύ άλλων, για την ανάπτυξη της Πληροφορικής στην Ελλάδα, δεν είναι βέβαια μόνο η εκπαίδευση απλών χρηστών οι οποίοι θα είναι πολύ ικανοί στη χρήση του FaceBook και του YouTube, αλλά κάτι πολύ βαθύτερο: χρειάζονται επιστήμονες, ειδικοί και τεχνικοί Πληροφορικής, οι οποίοι δε θα είναι μόνο «καταναλωτές», αλλά και «παραγωγοί» γνώσης και πλούτου.

Τα μαθήματα Πληροφορικής στο Γενικό Λύκειο και ιδιαίτερα το μάθημα της Γ’ Λυκείου που εξετάζεται στις Πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις, είναι αναμφίβολα προσανατολισμένα προς την κατεύθυνση αυτή. Η κατάργηση τους δημιουργεί ένα τεράστιο κενό στην εκπαίδευση των ελλήνων μαθητών που θα πηγαίνουν στα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης χωρίς καμιά προετοιμασία. Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν ένα από τα δεκάδες Τμήματα Πληροφορικής, αλλά και συγγενείς κλάδους όπως τα Μαθηματικά, θα πρέπει να ξεκινήσουν από το μηδέν. Μια ιδέα της απώλειας θα είχε κανείς αν μπορούσε να φανταστεί πρωτοετείς φοιτητές του Μαθηματικού ή του Φυσικού Τμήματος οι οποίοι δε θα είχαν διδαχθεί τα αντίστοιχα μαθήματα στη Γ’ Λυκείου. Μια σειρά «παράπλευρων» αρνητικών επιπτώσεων, αποτέλεσμα της πλήρους αποξένωσης του Γενικού Λυκείου από την Πληροφορική, είναι επίσης αναμενόμενες – για παράδειγμα οι πολυάριθμοι ταλαντούχοι μαθητές στην Πληροφορική θα αποκοπούν από το αντικείμενο, με ανυπολόγιστες συνέπειες. Ακόμη οι τεχνικές, και οι μέθοδοι της Πληροφορικής, η αλγοριθμική και ο προγραμματισμός και ένα πλήθος άλλων διανοητικών εργαλείων για την επίλυση προβλημάτων σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους, θα είναι παντελώς άγνωστα στους μαθητές του Λυκείου: μια ολόκληρη Επιστήμη θα διαγραφεί !

Ζητούμε από τους αρμοδίους του Υπουργείου να ξανασκεφθούν το μέτρο αυτό, το οποίο θα λειτουργήσει πολύ αρνητικά, εάν εφαρμοστεί. Η λογική κίνηση, για μια Ελλάδα της ανάπτυξης, θα ήταν η ενίσχυση της Επιστήμης της Πληροφορικής στο Λύκειο – όχι η εξαφάνισή της."

Χρήστος Γεωργιάδης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής,
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Μαρία Γρηγοριάδου, Ομότιμη Καθηγήτρια, Τμήμα Πληροφορικής Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Βασίλης Δαγδιλέλης, Καθηγητής, Εφαρμογές της Πληροφορικής στην Εκπαίδευση, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, Διδακτική της Πληροφορικής και Εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πατρών

Θαρρενός Μπράτιτσης, Λέκτορας, Πληροφορική με έμφαση στην ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

Γιάννης Ρεφανίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Νίκος Σαμαράς, Αναπληρωτης Καθηγητής, Τμημα Εφαρμοσμενης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Μάγια Σατρατζέμη, Καθηγήτρια, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Ιωάννης Σταμέλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής, Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Κωνσταντίνος – Κλαύδιος Τσούρος, Ομότιμος Καθηγητής Πολυτεχνικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Αλεξανδρος Χατζηγεωργίου, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας


Δημήτρης Μπούζιος
ΓΕΛ Άστρους

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #426 στις: 03 Αύγ 2013, 11:26:19 πμ »
Τελικά δεν είναι όλες οι μύγες παχιές τον Αύγουστο.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 625
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #427 στις: 03 Αύγ 2013, 11:31:17 πμ »
Ελπίζω η ανακοίνωση αυτή να φτάσει και στους υπευθύνους..


Επίσης, έβγαλε και η ΕΠΕ ανακοίνωση:

Η Πληροφορική (Επιστήμη των Υπολογιστών) και οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών τις οποίες υποστηρίζει, αποτελούν έναν από τους ισχυρότερους επιστημονικούς και τεχνολογικούς τομείς της κοινωνίας της γνώσης. Η επιστημονική, τεχνολογική και παιδαγωγική γνώση της Πληροφορικής από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση προετοιμάζει για τη ραγδαία εξελισσόμενη κοινωνία, αναπτύσσει πνευματικές δεξιότητες υψηλού επιπέδου, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.
 
Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι θεσμοθετημένη η ανάπτυξη του ψηφιακού γραμματισμού, η αξιοποίηση πληροφορικών εργαλείων σε όλα τα μαθήματα και η εισαγωγή στην επιστήμη της Πληροφορικής με έμφαση στην αλγοριθμική σκέψη.
 
Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στο Γυμνάσιο συνεχίζει η εμβάθυνση και οι μαθητές αναπτύσσουν την υπολογιστική σκέψη, που θεωρείται θεμελιώδης για τη γνωστική ανάπτυξη (αντίστοιχης αξίας με τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες) και αποτελεί βάση για την καινοτομία στα επιστημονικά και τεχνολογικά πεδία.
 
Αν αυτή η διαδικασία διακοπεί και δεν συνεχίσει σε πλήρη ανάπτυξη στο Λύκειο, η προσπάθεια για την πληροφορική παιδεία δεν ολοκληρώνεται και αδρανοποιείται.
 
Στο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο οικοδομείται η υπολογιστική γνώση, που είναι απαραίτητη για μια μεγάλη μερίδα μαθητών που θα επιλέξουν τις θετικές, τεχνολογικές και οικονομικές επιστήμες για τις ανώτατες σπουδές τους, αλλά και για τις μεταδευτεροβάθμιες επαγγελματικές επιλογές όλων των μαθητών, σε έναν ταχύτατα αναπτυσσόμενο τεχνολογικά περιβάλλον.
 
Η πρόσφατη στροφή προς την ενίσχυση της υπολογιστικής εκπαίδευσης στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είναι διεθνώς έντονη. Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρεμβάσεις στα προγράμματα σπουδών σε ΗΠΑ (2010), Γερμανία (2009), Καναδά (2008) και Ισραήλ (2008), που ακολουθούν την παραπάνω προβληματική.
 
Η Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), θεωρεί ότι πιθανή κατάργηση τομέων, κατευθύνσεων, ακόμα και η μείωση μαθημάτων Πληροφορικής στο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο στερεί από τους μαθητές τη δυνατότητα για την περαιτέρω εξέλιξή τους, ιδιαίτερα όταν αυτή σχετίζεται με την Πληροφορική σε οποιοδήποτε επίπεδο. Στερεί επίσης από τη χώρα μελλοντικό επιστημονικό και τεχνολογικό δυναμικό υψηλού επιπέδου, ανταγωνιστικό σε διεθνές επίπεδο.
 
 Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΠΕ
 
Αναστάσιος Μικρόπουλος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Πρόεδρος
 
Παναγιώτης Πιντέλας, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών, Αντιπρόεδρος
 
Δημήτριος Σάμψων, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς, Γενικός Γραμματέας
 
Νικόλαος Φαχαντίδης, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Ειδικός Γραμματέας
 
Αναστάσιος Λαδιάς, Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής, Ταμίας
 
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών, Μέλος
 
Άνθιμος Χαλκίδης, Καθηγητής Πληροφορικής, Μέλος


Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

lxart

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 78
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #428 στις: 03 Αύγ 2013, 11:53:56 πμ »
Αύριο ξαναβγαίνει το ΕΘΝΟΣ.
Μια επαφή με τη δημοσιογράφο (Μπενέκου νομίζω) για μια "διόρθωση" του ρεπορτάζ της προηγούμενης Κυριακής δεν θα έβλαπτε.


GEG

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #429 στις: 03 Αύγ 2013, 12:04:31 μμ »
Στο θέμα του Νέου λυκείου αναφέρεται σήμερα η καθημερινή. Δυστυχώς μια απο τα ίδια

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_03/08/2013_512547
Hey! It compiles! Ship it! :-)

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2258
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #430 στις: 03 Αύγ 2013, 12:12:59 μμ »
Καλά, αυτή είναι η ελληνική δημοσιογραφία
Ο καθενας αντιγράφει χωρίς να προσθέσει κάτι, ή προσθέτει μη σημαντικά πράγματα
Μετά τους φταίνε τα blogs που αναπαράγουν τα πάντα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

GEG

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #431 στις: 03 Αύγ 2013, 12:28:31 μμ »
Ο καθενας αντιγράφει χωρίς να προσθέσει κάτι, ή προσθέτει μη σημαντικά πράγματα

Και η χθεσινή όμως συνάντηση ΠΕΚΑΠ με υφυπουργούς άφησε να εννοηθεί ότι έτσι είναι τα πράγματα όσον αφορά την πληροφορική...
Επομένως δεν φταίνε μόνο οι δημοσιογράφοι αλλά τα παπαγαλάκια του υπουργείου...
Το θέμα είναι στην δημόσια διαβούλευση που θα ακολουθήσει αν μπορεί να αλλάξει κάτι.
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #432 στις: 03 Αύγ 2013, 12:28:57 μμ »
Μα η "τροφοδοσία" τους γίνεται από τις ίδιες "αξιόπιστες" πηγές.
Οι δημοσιογράφοι στα συμβατικά ΜΜΕ απλά κάνουν αυτό που τους λένε να κάνουν, αλλιώς το καπελάκι τους και δρόμο ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 625
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #433 στις: 03 Αύγ 2013, 01:13:02 μμ »
ιδιαίτερα ο Λακασάς είναι παπαγαλάκι του μνημονίου και γενικότερα του κράτους..μην ξεχνάμε και άλλα άρθρα του...
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 832
Απ: Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2
« Απάντηση #434 στις: 03 Αύγ 2013, 01:44:12 μμ »
Αύριο ξαναβγαίνει το ΕΘΝΟΣ.
Μια επαφή με τη δημοσιογράφο (Μπενέκου νομίζω) για μια "διόρθωση" του ρεπορτάζ της προηγούμενης Κυριακής δεν θα έβλαπτε.

Ο συνάδελφος που μίλησε με την Μπενέκου, δεν δοκιμάζει να στείλει ένα mail μήπως γράψει κάτι για το θέμα μας ;