Παιδιά, μιλάμε για κανονική εκτέλεση της Πληροφορικής.
Οι άνθρωποι τελικά θέλουν μαθητές χωρίς φαντασία και δημιουργική σκέψη, και ένα παιδί του Δημοτικού το καταλαβαίνει.
Το πρόγραμμα αυτό με μια πρώτη ματιά θα είναι ό,τι πιο βαρετό, χωρίς φαντασία, έχει υπάρξει για μαθητές.
Στην Α' Λυκείου 3 ώρες πολιτική παιδεία, συνολικά 18 ώρες θεωρητικών μαθημάτων, μιλάμε για το απόλυτο χασμουρητό. (Έχοντας σεβασμό βέβαια στα αντίστοιχα μαθήματα, αλλά έτσι είναι...). Φαντασία μηδέν. Μιλάμε για απίστευτη ενίσχυση της παπαγαλίας, βγάζει μάτια.
Στη Β' Λυκείου μια από τα ίδια. Όποιος έχει γλιτώσει την ύπνωση στην Α' έχει ισχυρότερη δόση στη Β'!
Στη Γ' 8 ώρες Βιολογία και 6 Χημεία! Μα τι στο καλό θα κάνουν τόσες ώρες, ούτε στο Βιολογικό δεν υπάρχει μάθημα 8 ωρών, ούτε στα φροντιστήρια δεν υπάρχει τέτοιο παίδεμα.
Κάτι πρέπει να κάνουμε, το πρόγραμμα είναι επιεικώς απαράδεκτο.
Κακό πισωγύρισμα 35 χρόνων. Είμαι έτοιμος εγώ και όλοι οι συνάδελφοι από Τρίκαλα, για οποιαδήποτε μα οποιαδήποτε αντίδραση αποφασιστεί.
* Αληθεια, το επιλεγόμενο μάθημα Πληροφορικής στην Α΄γιατί το έβαλαν; Δε βλέπω να συνδέεται με τίποτα άλλο στο πρόγραμμα...
Μήπως το έβαλαν για να δικαιολογείται 1 Πληροφορικός σε 4-5 Λύκεια και να βγάζει και όλη τη χαμαλοδουλειά των σχολείων;