Το βρήκα στο Facebook ενός συναδέλφου και το ανά δημοσιεύω:
...Για να μη πελαγώνετε μερικοί:
1) Εφαρμόζουμε την εγκύκλιο με αρ. πρωτ. 100835/Γ2/04-09-2012 Υ.Α. (Β΄ 2507) όπως αυτή τροποποιήθηκε με την με αρ. πρωτ. 82065/Γ2/17-06-2013 Υ.Α. (Β΄ 1544), που λέει για "κατ' ελάχιστον 15 μαθητές ανά τάξη σε μαθήματα επιλογής" (100835/Γ2/04-09-2012 Υ.Α. - Β΄ 2507), όπερ σημαίνει ότι: π.χ. τα 3 τμήματα της Α Λυκείου 76 ατόμων (με 2 Καθηγητές στο εργαστήριο) γίνονται συνολικά γίνονται 5 τμήματα με έναν καθηγητή. Προσθέτουμε από δίπλα και ένα project ή ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής ή ένα e-twinning στον Καθηγητή Πληροφορικής και το θέμα λύνεται απλά, όμορφα και ακολουθώντας το σύστημά τους! Ξαναψαχτείτε τώρα εκεί στο υπουργείο! χαχαχα!
Αυτός είναι ο ρόλος του Διευθυντή, να λύνει τα προβλήματα που, ενίοτε, δημιουργεί το ίδιο το υπουργείο! Απλό! Ειδικά όταν έχεις τους Αλγόριθμους στο πετσί σου!