Αποστολέας Θέμα: ΟΕΦΕ 2013  (Αναγνώστηκε 6947 φορές)

best_teacher

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
ΟΕΦΕ 2013
« στις: 28 Απρ 2013, 09:42:40 μμ »
Γεια σας!
Χρειάζομαι τα θέματα του ΟΕΦΕ για το μάθημα μας... που δόθηκαν σήμερα.Μπορεί κάποιος αν τα έχει να μου τα στείλει?

accordionman

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #1 στις: 30 Απρ 2013, 07:29:49 μμ »
Φαντάζομαι πως δεν επίγει και τόσο!! Θα ειναι διαθέσιμα σε λιγο καιρό στο ίντερνετ μαζί με τις λυσεις τους!

accordionman

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 19
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #2 στις: 30 Απρ 2013, 09:44:03 μμ »
Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σε βοηθήσω διότι δεν τα έχω. Αν τύχει και τα πάρω τότε θα επιστρέψω το συντομότερο.

sstauross

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #3 στις: 01 Μάι 2013, 05:30:18 μμ »
Παιδιά μήπως τα έχει κάποιος να τα στείλει; Θα εξυπηρετούσε πάρα πολύ!

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 610
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #4 στις: 02 Μάι 2013, 09:22:43 πμ »
Μετά από αρκετά χρόνια τα θέματα ήταν ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ σε θέματα πανελλαδικών..

Από θεωρία είχε ερωτηση για τις παραμέτρους και τα πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού..Είχε άσκηση με παραβίαση των κριτηρίων, άσκηση με εύρεση του τύπου μεταβλητής και δημιουργία λογικής έκφρασης.

θέμα 2 πίνακας τιμών και διάγραμμα ροής (χωρίς υποπρογράμματα καθόλου).

θέμα 3 πολύ καλό κατ ' εμέ.. άγνωστος αριθμός επαναλήψεων σε συνδυασμό με 1δ πίνακα, χωρίς κλασσικές μεθοδολογίες (max,ταξινόμηση κτλ.), απλά με ένα βασικό επίπεδο αλγοριθμικής σκέψης. Συναυλία σε ένα γήπεδο με 2 διαζώματα όπου το κάτω έχει θύρες με περιττό αριθμό και το πάνω με ζυγό (βλέπε ΟΑΚΑ). Γεμίζεις αρχικά έναν πίνακα με τα εισιτήρια κάθε θύρας και έρχεται κάθε πελάτης και σ λέει αριθμό θύρας και πλήθος εισιτηρίων.

θέμα 4.. δεν με ενθουσίασε..βουλή και κόμματα σε 2δ πίνακα..είχε υποπρόγραμμα που έκανε αναζήτηση σε ορισμένο τμήμα του πίνακα που οριζόταν από 2 συντεταγμένες. Επίσης, ήθελε ταξινόμηση σε 3 στήλες του 2δ πίνακα.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 620
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #5 στις: 02 Μάι 2013, 09:27:31 πμ »
Μήπως γνωρίζουμε πότε θα τα αναρτήσουν στο site τους;
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tdrivas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 610
  • κάποτε έκαιγαν βιβλία,τώρα καίνε μυαλά...
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #6 στις: 02 Μάι 2013, 09:29:27 πμ »
λογικά λίγες μέρες αφού ολοκληρωθούν όλα τα διαγωνίσματα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 620
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #7 στις: 02 Μάι 2013, 09:50:15 πμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

best_teacher

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #8 στις: 02 Μάι 2013, 03:33:02 μμ »
Εχω τα θέματα και τις λύσεις.... Στο 4 Θεμα ζητούσε υποπρόγραμμα, ποσο κοβουμε αν τα παιδια αντί για συνάρτηση εκαναν διαδικασία?

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2454
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #9 στις: 02 Μάι 2013, 04:20:58 μμ »
Συγνώμη για την παρέμβαση αλλά όπως καταλαβαίνετε… αν η ΟΕΦΕ θέλει να κρατήσει τα θέματά της σε κλειστό κύκλο δεν είναι σωστό να τα διακινούμε μέσα σ’ αυτό το forum… ούτε να υπονοούμε ότι το κάνουμε. Όποιος θέλει καλύτερα να επικοινωνήσει με την ΟΕΦΕ και να τα πάρει.
Επίσης δε θεωρώ σωστό να λέμε στα ίσια ότι τα έχουμε και να συζητάμε για αυτά ή τη βαθμολόγησή τους δημόσια πριν τα ανακοινώσουν επίσημα οι ίδιοι.

Να θυμίσω ότι ακόμα και στις πανελλήνιες εξετάσεις ο σχολιασμός ξεκινάει στο στέκι μετά τη λήξη της εξέτασης, παρότι τα θέματα έχουν αναρτηθεί πολύ νωρίτερα.

gpapargi

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2454
  • I 'm not young enough to know everything
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #10 στις: 08 Μάι 2013, 12:28:03 μμ »
Τα μηνύματα από αυτό το σημείο και κάτω μεταφέρθηκαν στο παρακάτω link
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5199.0
καθώς αφορούν διαφορετικό θέμα συζήτησης που είναι το αν κόβονται ή όχι βαθμοί στην περίπτωση που η εκφώνηση ζητάει "κατάλληλο υποπρόγραμμα" για επιστροφή μιας τιμής και ο μαθητής χρησιμοποιήσει διαδικασία.

gthal

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2017
  • *
  • Μηνύματα: 893
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #11 στις: 14 Μάι 2013, 11:58:38 πμ »
Θυμόμουν ότι άλλες χρονιές, κάποια στιγμή τα θέματα κοινοποιούνταν κάποια στιγμή.
Γιατί φέτος δεν τα έχουν δώσει ακόμα ?
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 620
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #12 στις: 15 Μάι 2013, 04:56:06 μμ »
Μάλον καθυστέρησαν λίγο...
Α.Ε.Π.Π.2013Εκφ.Απαντ.
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #13 στις: 16 Μάι 2013, 08:14:49 μμ »
Ένα πράγμα που είναι πολύ σημαντικό στον προγραμματισμό είναι η ανάλυση του προβλήματος και ο σχεδιασμός των δομών που θα χρησιμοποιηθούν.

Στο 4ο θέμα ζητείται από τους μαθητές να φτιάξουν ένα πρόγραμμα υποχρεώνοντάς τους σε ένα κάκιστο σχεδιασμό πινάκων (κάτι που το βλέπω πολύ συχνά τελευταία). Δεν είναι σωστό να δυσκολέυουμε το πρόβλημα ζητώντας από τους μαθητές τέτοιους πίνακες.  Ή θα κάνουμε άψογο σχεδιασμό ή θα αφήσουμε τους μαθητές να τους σχεδιάσουν όπως θέλουν αυτοί. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Παναγιώτης Τσιωτάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3219
  • I love you 3000
    • Panagiotis Tsiotakis
Απ: ΟΕΦΕ 2013
« Απάντηση #14 στις: 16 Μάι 2013, 10:25:38 μμ »
δεν ειχα ανοιξει το αρχειο αυτο και ουτε είχα σκοπό να το πράξω μιας και ειναι επτασφράγιστο τοσες μέρες...αλλά ρε Κώστα με ανάγκασες (χαλάλι σου)

Ο δισδιάστατος προσομοιώνει τον τρόπο που κάθονται οι βουλευτές στα έδρανα, είναι αφενός κάτι απτό οι μαθητές να το σχεδιάσουν στο μυαλό τους και αφετέρου ζητάει και σειριακή σε κομμάτι του δισδιάστατου. Δε μου φάνηκε τόσο κακό

ΥΓ: δεν είδα άλλα θέματα, παρά μόνο το Δ