Δέσποινα,
για το θέμα της παράλληλης διδασκαλίας ψευδογλώσσας και ΓΛΩΣΣΑΣ έχει διεξαχθεί έρευνα, η οποία ανέδιξε ότι σε 857 καθηγητές/τριες που διδάσκουν το μάθημα το 52% ολοκληρώνει τις αλγοριθμικές δομές και τις δομές δεδομένων και στη συνέχεια διδάσκει ΓΛΩΣΣΑ. Οι λόγοι για τους οποίους οι εκπαιδευτικοί πραγματοποιούν την διδασκαλία με τον έναν ή τον άλλο τρόπο είναι διάφοροι.
Περισσότερα μπορείς να βρεις στο κεφάλαιο: Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον: Εμπειρική έρευνα σε εκπαιδευτικούς που υπάρχει στο βιβλίο: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον. Στο βιβλίο αυτό μπορείς να βρεις απαντήσεις και σε άλλα ζητήματα που σχετίζονται με το μάθημα.
Δουκάκης, Σ., Κοίλιας, Χ., Αδαμόπουλος, Ν., Στέργου, Σ., Τσιωτάκης, Π., & Ψαλτίδου, Α. (2010). Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον: Εμπειρική έρευνα σε εκπαιδευτικούς, στο Δουκάκης Σ. (Επιμ.)
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον, Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ), Αθήνα, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, σελ. 17-66.
Καλησπέρα σας! Επειδή είμαι νέα καθηγήτρια, θα ήθελα τη βοήθειά σας αρχικά με το πώς πρέπει να διδάξω το μάθημα "Ανάπτυξη Εφαρμογών". Γενικά, αυτό που συνηθίζεται στα Λύκεια είναι η σειριακή ή η σπεροειδής διδασκαλία; Γιατί διδάσκω σε φροντιστήριο και θέλω να συμβαδίζω την ύλη του σχολείου όσο γίνεται...Ακόμα, έχω ένα βοηθητικό βιβλίο από παλιά. Μου φαίνεται όμως άτακτα οργανωμένο, με αποτέλεσμα να με μπερδεύει. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε ένα καλό βοηθητικό βιβλίο ,που να είναι έτσι οργανωμένο ώστε να ταυτίζεται με το πώς εσείς προτείνετε να διδάξω το μάθημα; Θα με ενδιέφερε να είχε πολλές ασκήσεις με τις απαντήσεις τους στο πίσω μέρος και πολλά λυμένα παραδείγματα. Και φυσικά να περικλείει μόνο την ύλη που θα εξεταστεί στις Πανελλήνιες. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και πολλά συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας!Βοηθάτε πολύ κόσμο! 