Αποστολέας Θέμα: Πανελλαδικές 2011  (Αναγνώστηκε 7324 φορές)

Ma8hths

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 34
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #30 στις: 28 Μάι 2011, 02:34:18 μμ »

Στο θέμα Δ δήλωσα τις μεταβλητές ως longint για τους ακαίρεους και double για πραγματικούς αφού οι τιμές ξεπερνάνε τα όρια του integer  και real, είναι λάθος;

Ρωτάω γιατι βλέπω τις λύσεις με real  και integer.

Ιωάννης Γκίνης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 130
  • I share because I care
    • Προσωπική ιστοσελίδα
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #31 στις: 28 Μάι 2011, 02:45:14 μμ »
Παράθεση
Αν το τμήμα προγράμματος εκτελεί είσοδο δεδομένων ή έξοδο αποτελεσμάτων, τότε δεν χρησιμοποιούμε συνάρτηση.

Κώδικας: [Επιλογή]
program Test;

function GetValueOk(var Value: Integer): Boolean;
begin
  Write('Δώσε μια ακέραια τιμή >100: ');
  Readln(Value);
  GetValueOk := Value > 100;
end;

var
  Value: Integer;

begin
  repeat
  until GetValueOk(Value);
end.

Ας μου επιτραπεί να πω πως το δ του Α1 είναι Λάθος (διατύπωσης τουλάχιστον) κατά την ταπεινή μου γνώμη

Ιωάννης Γκίνης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 130
  • I share because I care
    • Προσωπική ιστοσελίδα
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #32 στις: 28 Μάι 2011, 02:51:53 μμ »
Στο θέμα Δ δήλωσα τις μεταβλητές ως longint για τους ακαίρεους και double για πραγματικούς αφού οι τιμές ξεπερνάνε τα όρια του integer  και real, είναι λάθος;

Ρωτάω γιατι βλέπω τις λύσεις με real  και integer.


Εφόσον το αντικείμενο του βιβλίου είναι ουσιαστικά η Turbo Pascal, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ!

Το ποσό, το συνολικό ποσό και ο μέσος όρος πρέπει να είναι πραγματικοί αριθμοί εφόσον μιλάμε για λεφτά, οι άλλες δύο μεταβλητές είναι μετρητές οπότε ο INTEGER μας εξυπηρετεί.
Για το ποσό ο τύπος REAL είναι ικανοποιητικός. Τώρα όσο αφορά το συνολικό ποσό και κατ' επέκταση το μέσο όρο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο τύπος DOUBLE.

Συγχωρέστε μου το λάθος, ήμουν σε σύγχυση και δεν είχα διαβάσει καλά την εκφώνηση :)


« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μάι 2011, 04:55:56 μμ από jginis »

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #33 στις: 28 Μάι 2011, 02:53:04 μμ »
Σελίδα 121
"Αν το τμήμα προγράμματος εκτελεί είσοδο δεδομένων ή έξοδο αποτελεσμάτων, τότε δε χρησιμοποιούμε συνάρτηση"

@Ma8hths
Σωστό είναι αυτό που έκανες, είσαι ακόμα πιο τυπικός από ότι θα σου ζητηθεί, μην ανησυχείς καν
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ιωάννης Γκίνης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 130
  • I share because I care
    • Προσωπική ιστοσελίδα
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #34 στις: 28 Μάι 2011, 03:01:26 μμ »
Ναι, σωστά, είναι κι αυτό... το «βιβλίο»

Τί να πει κανείς;

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #35 στις: 28 Μάι 2011, 03:04:36 μμ »
Και στον προγραμματισμό του ενιαίου έχουμε ως θέσφατο ότι μια συνάρτηση δεν έχει είσοδο/έξοδο
Δυστυχώς ή ευτυχώς, με βάση αυτό πηγαίνουμε
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ιωάννης Γκίνης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 130
  • I share because I care
    • Προσωπική ιστοσελίδα
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #36 στις: 28 Μάι 2011, 03:10:58 μμ »
Συμφωνώ, αλλά αυτό, δεν είναι ένα από τα σημεία όπου θα έπρεπε να είναι εμφανής η διαφορά της ΤΕΕ; Anyway, μεγάλη κουβέντα και off topic. Ας ελπίσουμε κάποτε να καταφέρουμε να τα διορθώσουμε αυτά ;)
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μάι 2011, 03:32:34 μμ από jginis »

kpde

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 85
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #37 στις: 28 Μάι 2011, 03:23:40 μμ »
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, υπόδειξη για τα "νόμιμα" εργαλεία προς χρήση.. :-\
..
Υποδείξεις για το Θέμα Δ:
..
β. Για την επανάληψη να γίνει χρήση της εντολής while ... do ή της εντολής repeat ... until.

Αμάν..

Εμείς στα ΓΛ γιατί το θεωρούμε λάθος ρε παιδιά;;

Άλλος Θεός στα Γενικά άλλος στα ΕΠΑ.Λ ?

Το ίδιο υπουργείο δε κάνει τις εξετάσεις;

Στην ίδια χώρα δεν είναι και οι δύο τύποι λυκείου;

Αλλάζουν οι κανόνες έντιμης εξέτασης από τα ΕΠΑ.Λ στα Γενικά ;;

Μήπως είναι τελικά άδικες οι ανησυχίες μας πως (δήθεν) "κάτι τέτοιο δεν πρέπει να γίνεται ;;"

natso

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #38 στις: 28 Μάι 2011, 03:54:05 μμ »
Σελίδα 121
"Αν το τμήμα προγράμματος εκτελεί είσοδο δεδομένων ή έξοδο αποτελεσμάτων, τότε δε χρησιμοποιούμε συνάρτηση"

@Ma8hths
Σωστό είναι αυτό που έκανες, είσαι ακόμα πιο τυπικός από ότι θα σου ζητηθεί, μην ανησυχείς καν
Έκανα το ίδιο με το longint αλλά όχι με το double γιατί δεν θυμώνουν τις τιμές που μπορεί να πάρει το real…θα αφαιρεθούν πολλές μονάδες?

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2787
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #39 στις: 28 Μάι 2011, 04:02:31 μμ »
Αμάν..

Εμείς στα ΓΛ γιατί το θεωρούμε λάθος ρε παιδιά;;

Είναι βλέπεις το Ευαγγ... (εεεε...!) το Σχολικό Βιβλίο διαφορετικό....!

jimmys01

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #40 στις: 28 Μάι 2011, 04:05:40 μμ »
Στο θέμα Δ δήλωσα τις μεταβλητές ως longint για τους ακαίρεους και double για πραγματικούς αφού οι τιμές ξεπερνάνε τα όρια του integer  και real, είναι λάθος;

Ρωτάω γιατι βλέπω τις λύσεις με real  και integer.


Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.

« Τελευταία τροποποίηση: 29 Μάι 2011, 05:37:02 μμ από alkisg »

natso

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #41 στις: 28 Μάι 2011, 04:10:20 μμ »

Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.


Για τον real δεν ξέρω δυστυχώς.. όσον αναφορά το integer περνει τιμες απο -32768 εως 32767 (2^16)…από την στιγμή που οι ασκήσεις αναφέρονται σε τιμές των 50000 δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί..
« Τελευταία τροποποίηση: 29 Μάι 2011, 05:37:27 μμ από alkisg »

jimmys01

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #42 στις: 28 Μάι 2011, 04:29:43 μμ »
Για τον real δεν ξέρω δυστυχώς.. όσον αναφορά το integer περνει τιμες απο -32768 εως 32767 (2^16)…από την στιγμή που οι ασκήσεις αναφέρονται σε τιμές των 50000 δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί..


Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.

« Τελευταία τροποποίηση: 29 Μάι 2011, 05:37:40 μμ από alkisg »

natso

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #43 στις: 28 Μάι 2011, 04:47:51 μμ »

Από την ομάδα διαχείρισης: το παρόν μήνυμα διαγράφηκε επειδή χρησιμοποιούσε greeklish.
Παρακαλείται το μέλος να πατήσει "Τροποποίηση" και να ξαναγράψει το μήνυμα με ελληνικούς χαρακτήρες.

Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο αντιλαμβάνεται ο κάθε ένας διαφορετικά.. μπορεί κάποιος να θεωρεί ότι εφόσον μιλάμε για τέτοια ποσά δεν μας νοιάζουν τα δεκαδικά ψηφία ενώ κάποιος άλλος όπως εσύ να θεωρεί ότι πρέπει να εξετάζουμε ακόμα και το τελευταίο δεκαδικό ψηφίο.. ελπίζω να πάρουν και τις δυο περιπτώσεις σωστές!
« Τελευταία τροποποίηση: 29 Μάι 2011, 05:44:46 μμ από alkisg »

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2787
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #44 στις: 28 Μάι 2011, 04:59:08 μμ »
Κανονικά τα greeklish τα διαγράφουμε! Οπότε...