Αποστολέας Θέμα: Πανελλαδικές 2011  (Αναγνώστηκε 7323 φορές)

Snipergr

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Πανελλαδικές 2011
« στις: 17 Μάι 2011, 02:30:25 μμ »
Πλησιάζοντας προς τις εξετάσεις του άλλου Σαββάτου, θα κάνω μια ερώτηση ρουτίνας μιας και είναι η πρώτη μου χρονιά που διδάσκω το μάθημα. Υπάρχουν κάποια είδη ασκήσεων που έχουν μεγάλη πιθανότητα να πέσουν? Πιστεύετε ότι ο βαθμός δυσκολίας θα κυμανθεί στα περσινά θέματα ή θα είναι πιο δύσκολα?

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #1 στις: 17 Μάι 2011, 03:40:11 μμ »
1. Όχι
2. Πιο δύσκολα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1095
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #2 στις: 19 Μάι 2011, 11:58:37 μμ »
Κάθε χρόνο τα θέματα θα ανεβαίνουν σε επίπεδο δυσκολίας και απαιτητικότητας  και έτσι θα γίνει και φέτος πιστεύω.


iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #3 στις: 26 Μάι 2011, 10:12:40 μμ »
Πιστεύω οτι υπάρχουν κάποια είδη ασκήσεων που είναι πιθανά.

πχ πιστεύω οτι οι μετατροπές είναι ένα καλό είδος ασκήσεων.

Δηλαδή μετατροπές repeat σε while και το αντίστροφο ή for σε repeat ή while,
if σε case και το αντίστροφο.  Δίνουν σε οποιαδήποτε επιτροπή θεμάτων για οποιοδήποτε σκοπό μια δεξαμενή ασκήσεων που τυχαία, κυκλικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο μπορούν να αποτελούν ένα θέμα ή ένα υποερώτημα και να ξεκινάει τη σύνταξη των θεμάτων.

Μια συμβουλή της τελευταίας στιγμής προς υποψηφίους:
Πιστεύω πως για μια επανάληψη της τελευταίας στιγμής τέτοιου είδους κωδικοποιήσεις βοηθούν σε γρήγορη και αποτελεσματική επανάληψη.

Εστιάζεις σε διαφορετικές περιπτώσεις ασκήσεων (επιλογή, επανάληψη, μετατροπές κλπ) κωδικοποιείς τις διαφορετικές περιπτώσεις και για την κάθε μία κωδικοποείς σε ένα είδος πρόχειρου αλγορίθμου τα βήματα που πρέπει να κάνεις για την επίλυση τους (πχ αντιστροφή ανισότητας).

Μην περιμένετε να μάθετε από έξω ασκήσεις τελευταία μέρα. Πρώτον γιατί το μάθημα δεν ενδείκνυται για παπαγαλία. Δεύτερον γιατί το πλήθος των δυνατών ασκήσεων είναι τόσο μεγάλο που οι πιθανότητες να πέσει ολόιδια μια άσκηση όπως την έχετε μάθει είναι ελάχιστες. Προσπαθήστε απλώς να επαναφέρετε τη μεθοδολογία στο μυαλό σας.

Καλή επιτυχία σε όλους. 

vaggos_7

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #4 στις: 27 Μάι 2011, 07:48:14 μμ »
θα ηθελα να ρωτησω τι πιθανοτητες θα δινατε στο να πεσει ως τεταρτο θεμα μια ασκηση procedure/function .ευχαριστω

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #5 στις: 27 Μάι 2011, 09:13:56 μμ »
Νομίζω μικρές..Πιο πιθανό θεωρώ να βάλουν κάτι απλό αρχικά..δηλαδή ένα τρέξιμο με υποπρογράμματα, όπως του Γενικού Λυκείου...

Είναι πολύ απότομη μετάβαση από το τίποτα να πάνε κατευθείαν σε θέμα 4 ...

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #6 στις: 27 Μάι 2011, 10:38:02 μμ »
Αν κρίνουμε από το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων των δικτύων, εγώ πιστεύω ότι δύσκολα θα τα αγγίξουν γενικά τα υποπρογράμματα φέτος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

papaluk

  • Μηχ. Η/Υ & Πληρ. ΠΕ19
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #7 στις: 27 Μάι 2011, 11:15:58 μμ »
Επαναλαμβάνομαι, αλλά δεν ξέρω πόσοι μαθητές στα δίκτυα έγραψαν πάνω από 85.. θεωρώ πολύ λίγοι, οπότε τα θέματα στα δίκτυα ήταν για καλά διαβασμένους και με βάση το τελευταίο θέμα θα έπρεπε να έχουν συνειδητοποιήσει βαθύτερα τη θεωρία.. σαφώς και θα μπορούσαν να πέσουν δυσκολότερες ασκήσεις, άλλα τότε θα βλέπαμε το άριστα με κυάλια..
Στο δομημένο θεωρώ ότι τα θέματα θα είναι πιο δύσκολα από πέρυσι. Το βιβλίο έχει πάρα πολύ θεωρία και μακάρι μα μην ζητήσουν περισσότερα από 10 μόρια και ότι ζητήσουν να είναι σχετικό με ασκήσεις που λύνουν οι μαθητές πχ τύποι δεδομένων μεταβλητών ή παράμετροι τυπικές πραγματικές κτλ.. αλλά φαντάζομαι θα ζητηθεί κάτι πιο δύσκολο.. που δεν έχει χρήση σε πολλές ασκήσεις πχ διαγράμματα HIPO

Θεωρώ ότι στον πίνακα τιμών ή στο πρόγραμμα που θα αναπτύξουν οι μαθητές θα έχει σίγουρα υποπρόγραμμα με πιο πιθανό το πρώτο σενάριο.
Ίσως ζητήσουν διάγραμμα ροής που δεν το έχουν κάνει ποτέ.
Τέλος για ασκησοθεωρία πολύ καλό το 13 κεφ. με την ord κτλ και ίσως άσκηση με read readln κατά τα πρότυπα του περσινού με τη write.. τέλος πάντων ότι και να πούμε τα θέματα θα τα δούμε σε λίγες ώρες, εύχομαι να είναι θέματα που θα ξεχωρίσει ο διαβασμένος (έως 14-15), ο διαβασμένος που το έχει αρκετά (έως 17-18) και ο διαβασμένος που είναι αστέρι (20)..

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #8 στις: 27 Μάι 2011, 11:52:02 μμ »
Αν από τα περσινά θέματα του προγραμματισμού, πάμε σε θέμα με υποπρόγραμμα, τότε μιλάμε για άλμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

chzisi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #9 στις: 28 Μάι 2011, 10:09:14 πμ »
Δεν αργούν λίγο τα θέματα?

chzisi

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #10 στις: 28 Μάι 2011, 10:11:24 πμ »
Καλώς τα!

marianad

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 40
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #11 στις: 28 Μάι 2011, 10:18:38 πμ »
Που είναι? Δεν τα βρίσκω..

f_ste

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #12 στις: 28 Μάι 2011, 10:39:00 πμ »

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2225
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #13 στις: 28 Μάι 2011, 10:40:40 πμ »
Ευκολάκια
Λύσεις πότε μπορούμε να ανεβάσουμε κύριοι διαχειριστές;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Sergio

  • Αστέριος Φανίκος, Καθηγητής Πληροφορικής, fanikosaATschDOTgr
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 801
  • Κάλλιο γνώση, παρά γρόσι.. (ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ)
    • Προσωπική Σελίδα
Απ: Πανελλαδικές 2011
« Απάντηση #14 στις: 28 Μάι 2011, 10:44:19 πμ »
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, υπόδειξη για τα "νόμιμα" εργαλεία προς χρήση.. :-\
Παράθεση
Υποδείξεις για το Θέμα Δ:
..
β. Για την επανάληψη να γίνει χρήση της εντολής while ... do ή της εντολής repeat ... until.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)