Αποστολέας Θέμα: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ  (Αναγνώστηκε 23746 φορές)

angel_ov88

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Choose your way to live...!!!
    • Φορεστε τις ιδεες σας...
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #15 στις: 19 Απρ 2006, 09:53:25 πμ »
ΠΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗ
Αναρωτιεσαι αν μπορεις να εμπνευσεις τους μαθητες σου και να τους κανεις με τον τροπο σου να σε θαυμαζουν.Θα μιλησω σαν μαθητρια που εχει γνωρισει πολλους καθηγητες(καλους και "ασχετους")σκεψου μονο οτι οι καθηγητες που βρισκονται στην κορυφη της εκτιμησης των μαθητων ειναι ειναι αυτοι που μπορουν να συνδιασουν επιτυχως το μαθημα με λιγη πλακα ωστε να σπαει η μονοτονια και να χαλαρωνουν απο την πιεση των μαθηματων.Ακομα ειναι αυτοι που ειναι προθυμοι να βοηθησουν τον μαθητη χαραμιζοντας ακομη και τον ελευθερο χρονο τους,αυτοι που σαν εμπειροι βοηθανε τους μαθητες συζητωντας και δεν παιζουν τον ρολο του καθηγητη "ψωνιου" αλλα του απλου φιλου...Εγω π.χ στο σχολειο δεν εχω δεθει καθολου με τουςκαθηγητες (πλην ενος που τυχαινει να ειναι μελος αυτης της ιστοσελιδας -και απο αυτον εμαθα για την υπαρξη της-).Το φροντιστηριο ομως εχει γινει το δευτερο σπιτι μου και οι καθηγητες οι καλυτεροι φιλοι μου...(μεχρι και για καφε παμε ολοι μαζι)Δεν υπαρχει ο διαχωρισμος καθηγητη-μαθητη.Ισως ακουγεται λαθος αυτο αλλα για εμας ειναι πολυ σημαντικο...και τους εκτιμαμε περισσοτερο!!!μερικες φορες σκεφτομαι οτι πρεπει να περασωκαπου για να τους κανω περηφανους και για να μην τους απογοητευσω...Ειλικρινα αν ηταν ΟΛΟΙ οι καθηγητες της Ελλαδας ετσι,οι μαθητες θα ηταν ευτυχισμενοι και θα εκαναν πολυ μεγαλυτερες προσπαθειες....Αλλα δυστηχως υπαρχουν καθηγητες που αν δεν τους αρεσει η φατσα σου δεν προκειται να σου δωσουν σημασια...

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #16 στις: 19 Απρ 2006, 04:59:58 μμ »
Αχ βρε Angel
τι μου θυμίζεις.  Αρχικά θαύμαζα κάποιο Χημικό και ήθελα να σπουδάσω Χημεία, μετα κάποιο μαθηματικό και σπούδασα μαθηματικά μετά μου άρεσε η πληροφορική και σπούδασα και αυτήν.
Τα ίδια ίσχυσαν λοιπόν και σε μένα σα μαθητής.  Οταν προτωάρχισα να διδάσκω σε σχολείο παράλληλα δούλευα και σε φροντιστήριο.  Είνια περιττό να αναφέρω ότι φυσικά δίδασκα με τον ίδιο τρόπο.  Διαπίστωσα λοιπόν με έκπληξη ότι άλλη αντιμετώπιση είχα σαν καθηγητής  φροντιστηρίου και άλη σαν καθηγητής στο Λύκειο.    Πιθανά άλλαζε και η δική μου στάση αλλά σίγουρα άλλαζε και των μαθητών. 
Σίγουρα κανένας δεν θα παρεξηγήσει έναν καθηγητή φροντιστηρίου να πιεί καφέ με ορισμένους μαθητές του.  Ισχύει όμως το ίδιο και για τον καθηγητή του σχολείου ή θα κατηγορηθεί για διακρίσεις;   Αν το προχωρήσω ακόμα λίγο κανένας δεν θα ζητήσει ευθύνες αν κάποιος νεαρός καθηγητής φροντηστηρίου τα φτιάξει με μια μαθητριά του.  Αν συμβεί το ίδιο στο σχολείο φαντάζεσαι τι θα γίνει;
Επίσης ποτε δεν διάβασα κάποια διαμαρτυρία απο κάποιους που δεν έγραψαν καλά για το φροντηστήριο που πήγαιναν αλλά μόνο για το σχολείο τους.
Θέλω να καταλήξω ότι είναι τελικά τελείως διαφορετικοί οι ρόλοι και ας φαίνεται ότι εκτελούν το ίδιο καθήκον.
Να μην παραλέιψω βέβαια και το γεγονός ότι οι καθηγητές φροντηστηρίου είναι συνήθως νέοι ενώ των σχολείων αρκετά μεγάλοι (στο δικό μου σχολείο είναι σχεδόν όλοι πάνω απο 50).    Πάντως βλέποντας τοντρόπο που δίδασκα  τότε και τον τρόπο που διδάσκω τώρα βλέπω πολλές διαφορές και βλέπω και τα λάθη που έκανα .  Τώρα ξέρω τι διδάσκω, γιατι το διδάσκω και πως πρέπει να το διδάξω τότε μέσα στον ενθουσιασμό μου απλα δίδασκα (και δίδασκα καλά -τουλάχιστον οι μαθητές μου ήταν ευχαριστημένοι).
Τι γίνεται σήμερα, θα σου αναφέρω απόψεις φροντιστών "καλός καθηγητής αλλά δεν βάζει βαθμούς"   
Βλέπεις εμέις έχουμε και το μειονέκτημα της αξιολόγησης σας.  θα πρέπει να σας βάλουμε ένα βαθμό που θα παίξει ένα μικρό ή μεγάλο ρόλο.   Εκεί γεννάται ένα μεγάλο δίλημα να βάλουμε σε όλους άριστα για να είμαστε αρεστοί ή να βαθμολογήσουμε σύμφωνα με την το τι αξίζει ο μαθητής και να έχεουμε συγκρούσεις.  Προσωπικά επιλέγω τον δεύτερο τρόπο και απο εκεί προέρχεται και ο παραπάνω χαρακτηρισμός.   Προσοχή όχι ότι δεν βοηθάω τους μαθητές μου -είμαι ιδιάιτερα ευαίσθητος σε αυτό- απλά δεν βάζω πάνω απο 2 χαριστικούς βαθμούς!!!.

Τέλος πάντων αν τύχει και στο μέλον γίνεις εκπαιδευτικός θα διαπιστώσεις ότι αυτά που αναφέρω δεν αφορούν μόνο εμένα.
Καλή σου επιτυχία κορίτσι μου  γνωρίζω το άγχος σου γιατί εφέτος δίνει  και η κόρη μου αλλά σε άλλη κατεύθυνση.

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #17 στις: 19 Απρ 2006, 05:11:01 μμ »
Envy
Τα πράγματα είναι χειρότερα απ΄ότι υπολόγιζα σε λίγο θα έχουμε, σαν πληροφορικοί,  σοβαρό πρόβλημα απασχόλησης.
Ήδη στα σχολεία υπάρχουν αρκετοί υπεράριθμοί.  Το μόνο θετικό (των υπαράριθμων) είναι ότι έτσι θα δώσουν τις 3 ώρες μείωσης σε κάθε υπέυθυνο εργαστηρίου.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3514
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #18 στις: 19 Απρ 2006, 08:10:43 μμ »

Έχω ακούσει ότι το χαρτί για τις ώρες μείωσης των εργαστηρίων είναι εδώ και πολύ καιρό στο γραφείο της υπουργού αλλά δεν το έχει υπογράψει ακόμα.  Για να δούμε.

ΥΓ. Το όνομα είναι evry και όχι envy.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

angel_ov88

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Choose your way to live...!!!
    • Φορεστε τις ιδεες σας...
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #19 στις: 20 Απρ 2006, 03:48:18 μμ »
ΠΡΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗ
Συμφωνω απολυτα με αυτα που γραφεις και σιγουρα εχει επιρρεασει την αποφαση μου η αδυναμια που εχω σε εναν μαθηματικο (ειχα αναφερθει σ αυτον πιο πριν).Αυτος ο ανθρωπος με την συμπεριφορα του με εκανε να τον λατρεψω και επειδη με εχει βοηθησει πολυ θελω να τον κανω περηφανο(αυτο δεν συμαινει οτι δεν θελω να περασω στο μαθηματικο για μενα...το θελω και πολυ μαλιστα)Σιγουρα υπαρχει διαφορα στους καθηγητες φροντιστηριου και σχολειου...ειναι σχεδον δυο διαφορετικα ακρα!Στο σχολειο οι ιδιοι οι καθηγητες κρατανε διαφορετικη σταση απεναντι στους μαθητες π.χ. "τα ρεμαλια που θελουν και καλο βαθμο...το 12 τους ειναι υπεραρκετο" και χωρις να ξερουν τα ονοματα μας βαζουν στο περιπου εναν βαθμο...  "Σ'αρεσει?Καλως... Δεν σ'αρεσει?ΒΟΥΛΩΣΤΟ!"  Ενω στο φροντιστηριο θα "φτυσουν" αιμα για να σε βοηθησουν να περασεις εκει που θες...
Κατι ασχετο τωρα...!Μπορει ενας 40αρης καθηγητης -ελευθερος- να ερωτευτει μια μαθητρια του? Ακουγονται πολλα κατα καιρους αλλα μου φαινεται λιγο απιθανο... Διαφορετικη συμπεριφορα,αγκαλιες και παραξενες ματιες μπορει αυτοματα να θεωρηθει οτι ειναι ερωτευμενος? Ή απλα της εχει αδυναμια? Σε ρωταω γιατι σαν καθηγητης θα ξερεις περιπου την συμπεριφορα των καθηγητων προς τις μαθητριες. Εμενα μου φαινεται απιθανο και εξωπραγματικο ενω σε καποιους αλλους λογικο...Συμφωνω με το οτι ο ερωτας δεν κοιταει χρονια και διαφορα τετοια αλλα ειναι δυνατον?????

angel_ov88

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Choose your way to live...!!!
    • Φορεστε τις ιδεες σας...
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #20 στις: 20 Απρ 2006, 03:51:10 μμ »
Α!!! και ευχαριστω για τις ευχες σου....Καλη επιτυχια και στην κορη σου...Της ευχομαι να περασει εκει που θελει!!! :-D
« Τελευταία τροποποίηση: 21 Απρ 2006, 12:14:16 μμ από angel_ov88 »

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #21 στις: 21 Απρ 2006, 01:04:00 μμ »
Angel-ov88
Πολλά μου θύμίζεις βρε κορίτσι μου. Πρίν πολλά-πολλά  χρόνια ήταν κάποια μαθήτρια ερωτευμένη μαζί μου, απέφυγα τη σχέση με κάθε κόστος όχι γιατί είχαμε μεγάλη διαφορά ηλικίας (δεν είχαμε μεγάλη) αλλά γιατί δεν πρέπει να υπάρχουν τέτοιες σχέσεις (είναι τελείως ανισοβαρής) και δέυτερον ήμουν ήδη παντρεμένος.  Πάμε λοιπόν απο σύμβουλος διδασκαλίας πληροφορικής (αυτό έχω σπουδάσει) να γίνω εμπειρικός σύμβουλος σχέσεων.  Η σχέση με μεγάλο και ειδιαίτερα με καθηγητή έχει πλεονεκτηματα και μειονεκτήματα.  Τα πλεονεκτήματα είναι ότι θα αποκτήσεις μια ενδιαφέρουσα εμπειρία (έχει πολά να σε διδάξει -πέρα παο τα μαθήματα- και θα συνεχίσεις να είσαι παιδί (άσχετα απο την ολοκλήρωση των σχέσεων).
Το βασικό μειονέκτημα είναι ότι θα συνεχίσεις να είσαι παιδί!!!! μια τέτοια σχέση είναι όπως ανέφερα ανισοβαρής αυτό σημαίνει  ότι αυτός θα σέ προσέχει "σαν παιδί" και εσύ θα τον έχεις κάτι ανάμεσα σε "πατέρα και εραστή".   Να σου φέρω ένα άλλο παράδειγμα απο πιό μικρές ηλικίες για να καταλάβεις το εννοώ.  Αν προσέξεις μικρά παιδιά στο σχολείο είναι εύκολο να ανακαλύψεις ποια είναι ανώριμα και παρουσιάζουν προβλήματα στην επικοινωνία τους με τα άλλα παιδία.  Τα παιδία αυτά λοιπόν, στο διάλειμα προτιμούν να κάνουν παρέα με την δασκάλα!!! και όχι με συνομίλικους/ες.  Το γιατί νομίζω έιαι προφανές η δασκάλα θα προσέξει παραπάνω το παιδί δεν είναι ανταγωνιστική με αυτό ενώ οι  συνομιλικοί/ες θα την αντιμετωπίσουν σαν ίση και θα πρέπει να τους αναταγωνιστεί.
Τα ίδια λοιπόν περίπου συμβαίνουν και στις σχέσεις.  Σχέσεις με μεγάλο πρακτικά σημαίνουν ότι δεν είσαι έτοιμη να αντέξεις τον συναγωνισμό μιας σχέσης με συνομίλικο.    
Μπορεί λοιπόν να γίνει σχέση αλλά δεν θα σου την συνιστούσα.  Πέρασε εκεί που θέλεις κάνε υπερήφανο τον άνθρωπο (είναι μεγάλη χαρά να καταφέρεις να εμπεύσεις ένα νέο άνθρωπο) ζήσε την ηλικία σου και κοίτα τα αγόρια της ηλικίας σου μπορεί να είναι ανώριμα (και πράγματι είναι) αλλά και εσύ είσαι ένα παιδί 18 χρονών (όσο ώριμη και αν είσαι).  Θα καταλάβεις τη διαφορά οριμότητας όταν περίπου θα κοντεύεις να  τελειώσεις το Πανεπιστήμιο.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου για την κόρη μου, αυτή πάει για φιλολογικά και μόνο στα Μαθηματικά μπορώ να την βοηθήσω (μάθημα επιλογής).
    

angel_ov88

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Choose your way to live...!!!
    • Φορεστε τις ιδεες σας...
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #22 στις: 22 Απρ 2006, 11:28:18 πμ »
VAGGELIS
Πιστευω ολοι οι καθηγητες περνανε απο το σταδιο του να τον ερωτευτουν μαθητριες...Εσενα σου το ειπε η ιδια ή το καταλαβες εσυ?Ειναι η πρωτη φορα που μιλαω για αυτο το θεμα με αλλον...τοσο καιρο τα κρατουσα ολα μεσα μου...Να σου πω την αληθεια ειμαι ερωτευμενη μαζι του εδω και 3 χρονια και θα εκανα τα παντα για να μην παθει εκεινος κακο...Ημουν ετοιμη να του το πω γιατι μου φερεται πολυ οικια και κανει πραγματα που ολοι με ρωτανε αν ειναι ερωτευμενος μαζι μου ή αν εχουμε κατι!!Μου στελνει μυνηματα, ο τροπος που μου μιλαει με κοιταει...Δεν ξερω τι να σκεφτω πια!!!Τωρα εχω σχεση με ενα παιδι αλλα και αυτος ειναι στα 30...Ισως με εχει επιρρεασει η παρεα που εκανα με τον αδερφο μου και τις παρεες του(ειναι 9 χρονια μεγαλυτερος μου).Εχω παρατηρησει οτι επικοινωνω καλυτερα με μεγαλυτερους μου παρα με συνομηλικους και διαπιστωσα προσφατα οταν με προδωσε η "κολλητη" μου που ειμασταν 12 χρονια μαζι και τωρα κανει παρεα με την παρεα μου απο το σχολειο...και εγω ειμαι απ εξω!!!Απλα σκεφτομαι οτι εκεινος ειναιστα 40 και εγω ειμαι 18...ειναι δυνατον να με εχει ερωτευτει?Και ακομα και να ειναι ετσι φοβαμαι οτι αν γινει αυτη η σχεση θα πληγωσει πολυ τους δικους μου...Τελος παντων να μη σε ζαλιζω και εσενα με τα δικα μου...(Εχω ξεφυγει λιγο απο το θεμα του site)
Ευχαριστω για τις συμβουλες σου...Καλη τυχη...

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #23 στις: 23 Απρ 2006, 07:23:37 μμ »
Αρχικά Χρόνια Πολλά  Angel_ov88 
Επειδή έχουμε πράγματι ξεφύγει απο το θέμα του site μπορείς να μου γράψεις στο vangelis0202@yahoo.gr όποτε θελήσεις μια συμβουλή ανώνυμη από κάποιον στην ηλικία του Πατέρα σου. 
Πάντως παιδί και 30ρης δεν πάνε....

Χρόνια Πολλά και σε όλο το στέκι

niki

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 1
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #24 στις: 18 Οκτ 2006, 04:04:02 μμ »
Κάποτε είχα κι εγώ αυτόν τον προβληματισμό. Δεν ξέρω τί αποφάσισες τελικά αλλά αυτό που έχω να σου πω είναι ότι σίγουρα ο evry έχει δίκιο άλλα πρέπει να σκεφτείς ότι αν δεν σε ενδιαφέρει απλά να γίνεις καθηγήτρια θα είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρεις δουλειά άρα αυτό που ΄χει σημασία είναι να σου αρέσει αυτό που θα σπουδάσεις και το πόσο καλή θα γίνεις τελικά σε αυτό με το οποίο θα ασχοληθείς.Τώρα είμαι πλέον φοιτήτρια της σχολής εφαρμοσμένων μαθηματικών και φυσικών επιστημών του ΕΜΠ. Η επιλογή αυτή ήρθε δύσκολα εφόσον δεν μπορούσα να επιλέξω ούτε μια σχολή που θα ασχολούνταν αποκλειστικά με μαθηματικά ούτε μια σχολή που θα ασχολούνταν αποκλειστικά με πληροφορική. Όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση αν και η σχολή δεν είναι ότι καλύτερο από αυτή την άποψη ελπίζω ότι η λύση θα δωθεί με ένα καλό μεταπτυχιακό.

nikoujohn

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 5
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #25 στις: 22 Ιούν 2012, 02:54:07 μμ »
πολύ καλό το θέμα...από όσον γνωρίζω αν κάποιος απόφοιτος ,ενός τμήματος Πληροφορικής θελήσει να κάνει κάποια δουλειά πλην του δασκάλου θα πρέπει να έχει πολύ καλές γνώσεις πάνω σε δίκτυα και γλώσσες προγραμματισμού όπως php,html,CSS,java,c++,c,c#,SQL,ASP.net και δεν τελειώνει...διαψεύστε με αν κάνω λάθος...

dpa2006

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 707
Απ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
« Απάντηση #26 στις: 23 Ιούν 2012, 12:47:20 μμ »
Θα πρέπει να υπάρχει εξειδίκευση.
αν ακολουθήσεις μια τεχνολογία,δύσκολα σε μια μεγαλύτερη ηλικία θα μπορέσεις να την αλλάξεις ή να στραφείς σε άλλον τομέα.
πιστοποιήσεις CISCO σε δίκτυα,Micsrosoft σε δίκτυα,software,προγραμματισμό κλπ.
όλα αυτά καλό θα ειναι να συνοδεύουν ένα βασικό πτυχιο πληροφορικης.(δεν ειναι απαραιτητο πάντα...)
δεν είναι λιγοι οι συνάδελφοι που δύο δεκαετίες πριν εκαναν πιστοποιήσεις και εξειδικεύονταν στα προιόντα της Novell (novell netware) και άλλοι σε προϊόντα της Microsoft,
το τι επικράτησε είναι γνωστό σε όλους μας.
η επιλογή είναι πάντοτε πολύ σημαντική και δεν μπορείς να αποκλείσεις και τον παράγοντα τύχη.
ασφαλώς και χρειάζεται προσπάθεια και επιμονη,αλλά όχι άγχος.  :)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science