Οδυσσέα, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ προσπάθεια. Πραγματικά πολύ έξυπνα θέματα.
Συγκεκριμένα:
Α1. καλές παγίδες τα (2) και (3)
Α2. Καλή η εναλλαγή (2)
Α3. Αν και σύμφωνα με το υπουργείο, δεν διδάσκουμε άλγεβρα Boole (

), μου άρεσε
Α4. Έξυπνη παραλλαγή. Εγώ συνηθίζω να διδάσκω και την "περιορισμένη" παραλλαγή. Δηλαδή να γίνει ταξινόμηση σε κομματι πίνακα, και όχι σε ολόκληρο.
Α5. Καλό θέμα (λύνω και εγώ στα παιδιά μου 2-3 τέτοιες ασκησούλες) αλλά δεν μου αρέσουν τα θέματα που έχουν GOTO από εκπαιδευτικής σκοπιάς. Μία λέμε πώς δεν είναι καλή τακτική και μία την εξετάζουμε... Τέλοσπάντων...
Β1. Κλασσικό θέμα δυαδικής αναζήτησης. Θα συμβούλευα να άλλαζες το όνομα του αλγορίθμου και να πρόσθετες ένα ερώτημα "Τι κάνει ο παραπάνω αλγόριθμος"
Β2. Κλασσικό
Γ. Το καλύτερο θέμα του διαγωνίσματος. Έξυπνο, και με πολλές εναλλακτικές. Θα έδινα περισσότερες μονάδες στα υποπρογράμματα.
Δ. Δομημένο θέμα επεξεργασίας πινάκων
Και πάλι μπράβο για την προσπάθεια.