Από χτεσινή αρθογραφία (αν και ήταν γνωστά τα περισσότερα), προκύπτει πως η μοριοδότηση για τις θέσεις στελεχών, θα είναι:
- Διδακτορικό δίπλωμα στον τομέα των επιστημών αγωγής ή της οργάνωσης διοίκησης εκπαίδευσης ή στην ειδικότητα: 6 μονάδες
- Μεταπτυχιακός τίτλος: 4 μονάδες.
- Μετεκπαίδευση σε διδασκαλείο (πρωτοβάθμια εκπαίδευση): 3 μονάδες.
- Δεύτερο πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ: 3 μονάδες.
- Πτυχίο Παιδαγωγικής Ακαδημίας ή Σχολής Νηπιαγωγών (εφόσον δεν χρησιμοποιήθηκε για διορισμό): 1 μονάδα.
- Νέες τεχνολογίες: Α' επίπεδο 2 μονάδες, Β' επίπεδο 3 μονάδες.
- Ξένες γλώσσες: Επίπεδο Β2 1,5 μονάδα, επίπεδο ανώτερο του Β2 2,5 μονάδες.
- Συνέντευξη: Εως 15 μονάδες.
- Συμβολή στο εκπαιδευτικό έργο: Εως 12 μονάδες (δε υπολογίζεται κατά την πρώτη εφαρμογή του νόμου).
- Υπηρεσιακή κατάσταση: Εως 8 μονάδες (μισή μονάδα για κάθε έτος πέραν των 8 ετών εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας που είναι προαπαιτούμενο για τη συμμετοχή στη διαδικασία).
και θέλω να επικεντρωθώ στην πιστοποίηση Α, Β
μετά από 10 χρόνια αναγνωρίστηκε στους πληροφορικούς το μόριο της πιστοποίησης Α (το πώς έγινε αυτό είναι άλλη συζήτηση)...
Προσπερνώ, το ότι 3 μόρια για το Β επίπεδο είναι πολλά, μιας και το μεταπτυχιακό είναι 4!!!!
οι πληροφορικοί (και αρκετοί άλλοι κλάδοι), δεν έχουν Β επίπεδο ακόμη (τώρα δειλά δειλά 2 μόνο κέντρα στην Ελλάδα ζήτησαν αιτήσεις πληροφορικών για επιμορφωτές Β επιπέδου). Πέρα από αυτό πολλά προγράμματα όλων των κλάδων σε όλη την Ελλάδα ακυρώνονται πολλές φορές λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας επιμορφωτών. Με απλά λόγια, μπορεί κάποιος να θέλει να αποκτήσει αυτό το χαρτί και να μη μπορεί για αντικειμενικούς λόγους που δεν εξαρτώνται από αυτόν!!!
Δεν είναι
αντισυνταγματικό να προκηρύσσεται μια θέση και να μην είναι ισότιμοι (να μην ξεκινούν από την ίδια αφετηρία) όλοι οι υποψήφιοι;
Σε τελική ανάλυση, οι "παραδοσιακοί" κλάδοι της εκπαίδευσης εκτός από τις διδακτικές ώρες, μπορούν να μονοπωλούν και τις διοικητικές θέσεις; Είναι κάτι που η ΠΕΚΑΠ, πρέπει να θέσει στο τραπέζι...