Ψηφοφορία

Προτίθεστε να παραβρεθείτε στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο;

Ναι θα έρθω
26 (46.4%)
Όχι γιατί διαφωνώ με αυτή τη μορφή του αγώνα
0 (0%)
Όχι γιατί θεωρώ ότι δεν προσφέρει τίποτα
0 (0%)
Όχι γιατί έχω αντικειμενικές δυσκολίες (απόσταση, λόγους υγείας, κ.α.)
29 (51.8%)
Όχι για άλλους λόγους
1 (1.8%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 56

Συνδεδεμένες εκδηλώσεις

  • Συγκέντρωση Πληροφορικών στις 15/2/11 στο υπουργείο: 15 Φεβ 2011

Αποστολέας Θέμα: Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο  (Αναγνώστηκε 13955 φορές)

sarakiniotis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 187
Απ: Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο
« Απάντηση #75 στις: 22 Φεβ 2011, 10:25:20 μμ »
Ας λειπουν τα αστειακια !!! >:( >:( >:( >:(

sarakiniotis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 187

alex1alex

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 80
Απ: Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο
« Απάντηση #77 στις: 22 Φεβ 2011, 10:50:55 μμ »
ανακοινωση απο το blog της ΠΕΚΑΠ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 22/2/2011
Συναντήθηκε σήμερα Τρίτη 22/2/2011 αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. με την υφυπουργό Παιδείας κα. Ε. Χριστοφιλοπούλου, παρουσία του Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Β. Κουλαϊδή, υπεύθυνου για το σχεδιασμό του νέου σχολείου, ο οποίος και ενημέρωσε απαντώντας στις ερωτήσεις των μελών του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο και γενικά για το σχεδιασμό του νέου σχολείου.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας διατύπωσε τη γενική θέση ότι δεν πρέπει να βλέπουμε αποσπασματικά το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο αλλά συνολικά σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και θεωρεί ότι με τα μέτρα που παίρνει η Πληροφορική στην εκπαίδευση γενικά αναβαθμίζεται αναφέροντας ότι συνολικά οι ώρες των μαθημάτων Πληροφορικής αυξάνονται, συνυπολογίζοντας και το Δημοτικό σχολείο.

Συγκεκριμένα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και απαντώντας στα βασικά αιτήματα της Π.Ε.ΚΑ.Π., που είχαν δοθεί με το υπόμνημα που κατατέθηκε κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης στις 15/2/2011:

1) Για το Δημοτικό: Ανάφεραν ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής σε όλα τα Δημοτικά το οποίο συνεπάγεται και σύσταση κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 και οργανικών θέσεων, αλλά αυτό θα γίνει σε συνάρτηση με το μέγεθος του κάθε σχολείου και αφού πρώτα γίνει αξιολόγηση του πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόζεται σήμερα στα 800 ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.

2) Για το Γυμνάσιο: Θα ξεκινήσει, μάλλον από το επόμενο έτος, η διαδικασία πιστοποίησης για την απόκτηση κρατικού πιστοποιητικού με βάση το Γαλλικό μοντέλο. Ο καθηγητής Πληροφορικής θα έχει ενεργό ρόλο στην πιστοποίηση. Δεν έχει ξεκαθαριστεί όμως από το Υπουργείο αν θα υπάρξει αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής.

3) Για το Γενικό Λύκειο: Η διαβεβαίωση είναι ότι «η Πληροφορική δεν εξαφανίζεται». Όμως δεν θα είναι μάθημα γενικής παιδείας, αλλά μόνο μάθημα επιλογής και όχι σε όλες τις κατευθύνσεις. Ο γενικός σχεδιασμός είναι στο Λύκειο να μειωθούν τα μαθήματα, να υπάρχουν μόνο 4 μαθήματα γενικής παιδείας και να υπάρξει μεγάλη αύξηση της εξειδίκευσης μέσω των κατευθύνσεων από τη Β’ Λυκείου και ειδικά στη Γ’ Λυκείου.

4) Για το Τεχνολογικό Λύκειο: Δόθηκε η υπόσχεση ότι θα ενημερωθούμε πριν την κυκλοφορία του όποιου σχεδίου.

Η αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. απαντώντας επανάλαβε τις θέσεις του κλάδου για όλα τα παραπάνω.

Ειδικά για το θέμα του Γενικού Λυκείου επέμενε στην αναγκαιότητα της διδασκαλίας της Πληροφορικής ως βασικού μαθήματος και στις 3 τάξεις του Γενικού Λυκείου, αναπτύσσοντας πλήθος επιχειρημάτων και καταθέτοντας πίνακα με το τι συμβαίνει στις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Ξεκαθάρισε στην πολιτική ηγεσία ότι η Πληροφορική αποτελεί αυτόνομη επιστήμη και για πολλές δεκαετίες γνωστικό αντικείμενο στην εκπαίδευση και ότι δεν εξαντλείται σε απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης εφαρμογών γραφείου, ούτε στην αλγοριθμική επίλυση προβλημάτων. Σχετίζεται με την απόκτηση γνώσεων απαραίτητων, όχι μόνο για τον επαγγελματικό βίο του ανθρώπου, αλλά κυρίως για την ενεργή, αυτόνομη και ασφαλή συμμετοχή του στην Κοινωνία της Πληροφορίας και της Γνώσης. Ζήτησε από την ηγεσία του Υπουργείου αφενός να ισχύσει για τη χώρα μας ότι ισχύει στις προηγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αφετέρου, στην κατεύθυνση που θέλει τον μαθητή στο κέντρο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, να διεξαχθεί έρευνα αποτύπωσης της γνώμης των μαθητών, των γονέων και της κοινωνίας ευρύτερα σχετικά με την αποδοχή του μαθήματος της Πληροφορικής ανά εκπαιδευτική βαθμίδα και βάσει της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων αυτών να καθορισθεί και η διδασκαλία της Πληροφορικής σε ποιότητα και ποσότητα ανά βαθμίδα και τύπο σχολείου. Σε κάθε περίπτωση οι όποιες αποφάσεις να τεκμηριώνονται από διεθνείς καλές πρακτικές και από τις κοινωνικές απαιτήσεις για ένα σύγχρονο σχολείο. Τέλος ζητήθηκε από την πολιτική ηγεσία να λαμβάνει υπόψη της τις θέσεις του κλάδου για το περιεχόμενο και τους σκοπούς και στόχους της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, όπως άλλωστε γίνεται και στα άλλα γνωστικά αντικείμενα και όχι να αποτελούν αυτά επιθυμίες και εισηγήσεις άσχετων με το αντικείμενο προσώπων και φορέων.


Ζητήθηκε επίσης η γνώμη της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το θέμα της μείωσης του διδακτικού ωραρίου στους συναδέλφους που θα αναλάβουν την τεχνική ή/και την γραμματειακή υποστήριξη στα σχολεία. Η αντιπροσωπεία της Π.Ε.ΚΑ.Π. έκανε ξεκάθαρο ότι αυτό το θέμα δεν είναι του κλάδου μας, αλλά αφορά τη συνολική λειτουργία του σχολείου και όλους τους εκπαιδευτικούς και επιφυλάχτηκε να απαντήσει. Για το θέμα αυτό θα υπάρξει διαβούλευση μεταξύ των μελών της Π.Ε.ΚΑ.Π. ώστε, αν υπάρξει πρόταση του κλάδου, να δοθεί στην πολιτική ηγεσία.

Μετά τις σημερινές διευκρινήσεις που δόθηκαν, ειδικά για το θέμα του Γενικού Λυκείου που ξεκαθαρίζουν τα πράγματα επί τω χείρω, το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. εκτιμά ότι πρέπει να υπάρξει σύσσωμη αντίδραση του κλάδου και γι αυτό τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσει συγκεκριμένες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση.

Αθήνα, 22 Φεβρουαρίου 2011
το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 396
    • DTsilog
Απ: Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο
« Απάντηση #78 στις: 22 Φεβ 2011, 10:57:29 μμ »
Πρόκειται για κανονικό ευνουχισμό του διδακτικού μας αντικειμένου, ευνουχισμό και λεηλασία της Πληροφορικής. Για κανονικό ευνουχισμό του διδακτικού ρόλου του καθηγητή Πληροφορικής στη Δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Βλέπε και το ρόλο τεχνικού-γραμματέα που προωθεί το υπουργείο αμάθειας για μας, στο νέο ψηφιακό σχολείο. Η επιλογή που έχουμε να κάνουμε είναι πολύ απλή. Ή θα δράσουμε ή θα σκάσουμε. Διαλέγουμε και παίρνουμε.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

sarakiniotis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 187
Απ: Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο
« Απάντηση #79 στις: 22 Φεβ 2011, 11:01:50 μμ »
Πρόκειται για κανονικό ευνουχισμό του διδακτικού μας αντικειμένου, ευνουχισμό και λεηλασία της Πληροφορικής. Για κανονικό ευνουχισμό του διδακτικού ρόλου του καθηγητή Πληροφορικής στη Δημόσια Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Βλέπε και το ρόλο τεχνικού-γραμματέα που προωθεί το υπουργείο αμάθειας για μας, στο νέο ψηφιακό σχολείο. Η επιλογή που έχουμε να κάνουμε είναι πολύ απλή. Ή θα δράσουμε ή θα σκάσουμε. Διαλέγουμε και παίρνουμε.
μου θύμησες το διλλημα " ... η αλλάζουμε η βουλιαζουμε..."

poursali

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 920
    • Στέφανος-Κων/νος Πουρσαλίδης
Απ: Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο
« Απάντηση #80 στις: 22 Φεβ 2011, 11:04:18 μμ »
οκ άκουσε το υπουργείο λοιπόν τις θέσεις της ΠΕΚαΠ και η μόνη απορία τους ήταν αν συμφωνούμε στη μείωση του ωραρίου μας για να αναλάβουμε τη τεχνική ή και γραμματειακή δουλειά του σχολείου;
"σκάσε και κολύμπα", δηλαδή;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

tom

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 488
Απ: Προσέλευση στη συγκέντρωση στις 15/2/11 στο υπουργείο
« Απάντηση #81 στις: 22 Φεβ 2011, 11:27:42 μμ »
Παιδιά για να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε την κουβέντα σχετικά με το δελτίο τύπου της ΠΕΚΑΠ στις 22/2/2011 κλειδώνω το παρόν θέμα και συνεχίζουμε εδώ:

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.0
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι