Δεν καταλαβαίνω γιατί σε μια τόσο απλή άσκηση θα χρειαστούν πάνω από 3 λεπτά για να εξηγηθεί η ανωτερότητα του τρίτου τρόπου σαν τελική λύση
Φίλε Πέτρο (αν μου επιτρέπεις), η κουβέντα δε γίνεται για την συγκεκριμένη άσκηση και μόνο. Έχει να κάνει με το ποιός είναι ο σωστότερος και αποδοτικότερος τρόπος που πρέπει να διδάσκεται το συγκεκριμένο μάθημα στους μαθητές του ΕΠΑ.Λ., τουλάχιστον.
Μου δίνεται η ευκαιρία να αναφέρω απλά και κάτι ακόμη που με “τρώει” και θα πρέπει να το προσέξουμε, ειδικά εμείς οι καθηγητές των εργαστηρίων πληροφορικής.
Μιλάω για το style του προγραμματισμού, αυτό που το λέω “η ομορφιά του κώδικα”. Δεν θα πω τίποτα άλλο παρά μόνο το ότι με λυπεί το γεγονός ότι θα πρέπει διαρκώς να “πνίγω” τις αρχές μου για χάριν της ημιμάθειας κάποιων...
Είναι κάτι που αξίζει να γίνει κάποιος όχι απλά κακός, έτσι πιστεύω.