Αποστολέας Θέμα: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?  (Αναγνώστηκε 8955 φορές)

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #15 στις: 12 Οκτ 2010, 11:15:14 πμ »
Αυτή η θέση είναι απόλυτη και συνάμα διχαστική.

Σκεφτείτε το εξής: Κάποιος είναι Πληροφορικός σε μία δημόσια υπηρεσία, σε μία ιδιωτική εταιρεία, σε ένα φροντιστήριο, σε τριτοβάθμιο ίδρυμα και δεν μπορεί να εκπροσωπείται από την ΠΕΚΑΠ, αφού η ΠΕΚΑΠ είναι αυστηρά οριοθετημένη για το ποιος μπορεί να συμμετέχει σε αυτήν, αλλά γίνεται κάτι στραβό (βλ. αντίστοιχη κατάσταση με τα τεκτενόμενα στο ΥΠΔΒΜΘ) και τους λένε δεν σας χρειαζόμαστε...

ή

το αντίθετο, πετάνε όλους τους ΠΕ19 και ΠΕ20 από τα σχολεία και τους λένε μετάταξη στο δημόσιο τομέα (σενάριο επιστημονικής φαντασίας) τότε τι γίνεται;

Στις δύο αυτές περιπτώσεις πρέπει να είναι λοιπόν άλλος ο φορέας εκπροσώπησης;;;

Η ιστορία έχει δείξει ότι η διάσπαση επιστημονικών ενώσεων δεν βοηθάει την επιστήμη.

Η ΠΕΚΑΠ είναι άξια, σοβαρή, δυνατή και πάει καλά. Αλλά δεν μπορεί -λόγω καταστατικού- να εκπροσωπήσει την πληροφορική και ίσως να μην θέλουν και τα μέλη της κιόλας. Δεν μπορεί να γίνει Μαθηματική Εταιρεία, δεν μπορεί να γίνει ΕΕΦ, ΠΕΒ, ΕΕΧ κ.α. Για αυτό μην κοιτάμε τα πράγματα συντεχνιακά και κυρίως στον μικρόκοσμό μας... Σκεφτείτε αύριο να βγει και να πει η Δ υπουργός ότι δεν χρειάζονται τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα. Δεν θα αντιδράσουμε; Πώς θα γίνει ο αγώνας;

Αυτό που λείπει είναι η μεγάλη ένωση που θα έχει μικρότερες ενώσεις οι οποίες θα είναι ανεξάρτητες. Αλλά να ξέρουν όλοι ότι οι πληροφορικοί δεν είναι όσοι είναι οι XXXΧ υπογραφές, αλλά τόσοι πολλοί που έχουν δύναμη για να παράγουν και να στηρίξουν την Ελλάδα.

Σκεφτείτε μία ένωση πληροφορικών με πολλούς κλάδους, όπου το ΔΣ της ένωσης θα προέκυπτε από αυτούς τους κλάδους και θα είχε μία φωνή. Προσοχή θα κάθονταν όλοι, όπως κάθονται στους νομικούς, στους μηχανικούς και τελευταία στους οικονομολόγους...

Για την ιστορία: Με χθεσινά στοιχεία το πλήθος των ΠΕ19 και ΠΕ20 είναι 7868.

Για μένα υπάρχει μια μονο ένωση : Είμαι καθηγητής πληροφορικης Β/Θμιας εκπαίδευσης και εκπροσωπούμε από την ένωσή μου που είναι η ΠΕΚΑΠ.

Όλες οι άλλες ενώσεις αναφέρονται σε άτομα που δεν ανήκουν στο χώρο μου.

Είναι κρίμα που η ΠΕΚΑΠ αριθμοί λίγα μέλη σε σχέση με τους 7000 εν ενεργεια εκπαιδευτικούς πληροφορικούς.

Rathaniel

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 77
  • Έπρεπε να είχα γίνει Χημικός......
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #16 στις: 12 Οκτ 2010, 11:41:34 πμ »
Σε απάντηση των όσων είπε τελευταία ο κοσ. Δουκάκης έχω να δώσω το παράδειγμα της ΟΙΕΛΕ:

-Η ΟΙΕΛΕ αντιπροσωπεύει όλους τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς λειτουργούς.
-Αποτελείται από ΣΙΕΛ, συλλόγους ιδιωτικών εκπαιδεύτικών λειτουργών ανά περιφέρεια περίπου.
-Εμπεριέχει τον ΣΕΦΚ , που αντιπροσωπεύει τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς των φροντιστηρίων.
-ΣΕΛΚΑ (Σύλλογος Εκπαιδευτικών Λειτουργών Κολλεγίου Αθηνών) , για συγκεκριμένο ιδιωτικό σχολείο.
-ΣΕΕΛ-ΙΙΕΚ (ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ& ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΙΔ. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓ.ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ) , για τα ΙΕΚ
-ΣΕΙΤΕΠ (Σύλλογος Εκπαιδευτών Τυπικής Εκπαίδευσης ), νομίζω πάλι για ιδιωτικές σχολές.
-
-
και άλλα που θα με κάνουνε να μακρυγορώ.

Άρα μπορεί να γίνει μια ένωση καθηγητών Πληροφορικής η οποία να έχει είτε χωροταξική διαρρύθμιση  ,
είτε  θεματική, ανάλογα με το πού δουλεύει κάποιος.


Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #17 στις: 12 Οκτ 2010, 12:52:35 μμ »
Η ΠΕΚΑΠ αφορά μόνο τους καθηγητές πληροφορικής. Η ΕΠΕ και η ΕΠΥ, φιλοδοξούν να εκπροσωπήσουν, όλους τους πληροφορικούς, είτε εργάζονται ως προγραμματιστές, στελέχη επιχειρήσεων κλπ. Το γιατί υπάρχουν διαφορετικές ενώσεις και πως θα μπορούσε ο κλάδος να μην εμφανίζεται ή να μην είναι διασπασμένος είναι μεγάλη κουβέντα. Το πως εμφανίστηκαν όμως τόσες ενώσεις έχει να κάνει με διαφορετικά συμφέροντα που εξυπηρετούσαν ή εξυπηρετούν ακόμα.

Μην πάει ο νους σας στο κακό όταν λέω συμφέροντα, δεν είναι κάτι σκοτεινό, είναι κάτι φυσιολογικό μέσα στην κοινωνία. Από μια άποψη με την αντίδραση μας για το μάθημα του λυκείου  ενδιαφερόμαστε και για τη διασφάλιση των συμφερόντων μας. Δεν είναι μόνο οι 1000-1500 καθηγητές πληροφορικής στα λύκεια, αλλά οι άλλοι τόσοι στα φροντιστήρια κλπ κλπ. Δεν είναι επί της παρούσης να συζητήσουμε το θέμα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ανοίξει και δεν νομίζω πως η ευθύνη είναι μόνο της ΕΠΕ, όπως αφήνεται να εννοηθεί από κάποιους. Η ΕΠΕ ιδρύθηκε και κάλυψε ένα κενό που υπήρχε μέχρι εκείνη τη στιγμή, αλλιώς δεν θα είχε λόγο να ιδρυθεί. Κατά τη γνώμη μου η ευθύνη βαρύνει όλες τις πλευρές. Ίσως κάποια στιγμή πρέπει να σβηστεί το παρελθόν και να δούμε το μέλλον του κλάδου, σοβαρά, είτε αυτό αφορά την εκπαίδευση, στην οποία εμείς εργαζόμαστε και μας καίει, είτε αφορά την παραγωγή, που μπορεί άμεσα να μην μας αφορά, αλλά μας αφορά έμμεσα. Τα τμήματα της ειδικότητας μας δεν έχουν την ίδια ζήτηση με το παρελθόν, όχι μόνο σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, αλλά και στα ΕΠΑΛ ή στα ΙΕΚ, κάτι που έχει να κάνει με την υπερπληθώρα πτυχιούχων και την ανεργία στον κλάδο. Γι' αυτό υπάρχει και μεγάλη πίεση για διορισμό ωρομισθίων και να μπει η πληροφορική ακόμα και στα νηπιαγωγεία, απότ ους άνεργους συναδέλφους. Φέτος, επειδή ήθελα να αποφύγω τις ιστορίες τρέλλας που περιγράφουν ορισμένοι συνάδελφοι στα δημοτικά, θυσίασα τις διακοπές των χριστουγέννων, του πάσχα και του καλοκαιριού και εργάζομαι σε ωράριο γραφείου στο ΙΕΚ Καβάλας. Σας πληροφορώ, πως το μόνο τμήμα που δεν συγκέντρωσε αιτήσεις και δεν πραγματοποιήθηκε, ήταν αυτό της πληροφορικής. Από την άλλη οι αιτήσεις για εκπαιδευτές ήταν οι περισσότερες από κάθε άλλη ειδικότητα. Με αυτά τα θέματα δεν μπορεί να ασχοληθεί η ΠΕΚΑΠ, γι' αυτό και πρέπει να υπάρχει και μια Ένωση που να αφορά όλους τους πληροφορικούς ανεξάρτητα από τον τομέα εργασίας.

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #18 στις: 12 Οκτ 2010, 12:54:42 μμ »
Για την ιστορία: Με χθεσινά στοιχεία το πλήθος των ΠΕ19 και ΠΕ20 είναι 7868.


Επικίνδυνα μεγάλος αριθμός.

Υ.Γ. Από λάθος αντί για παράθεση επέλεξα τροποποίηση την πρώτη φορά, ελπίζω να μην άλλαξα κάτι στο μήνυμα του κου Κουνάδη.

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #19 στις: 12 Οκτ 2010, 01:36:09 μμ »
...ας γίνει τότε, ένα επιμελητήριο Πληροφορικής, να τελειώνει η ιστορία, όπου να συμπεριλαμβάνονται ως μέλη, όλοι οι απόφοιτοι τμημάτων πληροφορικής και επιστήμης Η/Υ της τριτοβάθμιας εκπ/σης.
...
Όσοι απόφοιτοι είναι ή γίνουν εκπαιδευτικοί πρέπει να γίνουν και μέλη της ΠΕΚΑΠ(που ήδη υπάρχει και είναι δραστήρια), για να έχουν οι ίδιοι (και κατ' επέκταση όλος ο εκπαιδευτικός κλάδος της πληροφορικής) δυνατή φωνή.

Είναι τόσο απλά τα πράγματα, αν θέλουμε να τα δούμε έτσι ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Rathaniel

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 77
  • Έπρεπε να είχα γίνει Χημικός......
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #20 στις: 12 Οκτ 2010, 04:02:48 μμ »
Συνάδελφε Keep Growing , σου εξήγησαν νομίζω πολλοί ότι βάσει καταστατικού δεν μπορούμε όλοι μας
να γίνουμε μέλη της ΠΕΚΑΠ.Άρα αυτό που προτείνεις είναι non feasible (που λέγαμε κάποτε στη σχολή).

Εκτός φυσικά αν αλλάξει κάτι στο καταστατικό. Δεν ξέρω αν η ΠΕΚΑΠ, που αν έχω καταλάβει έχει μεγάλη απήχηση,θα ήθελε κάτι τέτοιο.
Χρηστίδης Αλέξανδρος,
Μηχανικός Επ/κών και Πλη/κών Συστημάτων,
Msc Στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #21 στις: 12 Οκτ 2010, 04:30:04 μμ »
Πάντως, διαβάζοντας με προσοχή όλες τις τοποθετήσεις του συγκεκριμένου θέματος, που ξεκίνησε ο πολύ έμπειρος και σεβαστός συνάδελφος Βαγγέλης, διαπίστωσα τα εξής:

ότι ρέπουμε με μεγάλη ευκολία προς τη διάσπαση, ακόμη και σε συζήτηση στα πλαίσια ενός φόρουμ!!!

Το θέμα που έθεσε ο Βαγγέλης είναι "ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση". Σε μένα ήρθε το εν λόγω email, το οποίο απλά διέγραψα μόλις το διάβασα. Δε μπήκα στον κόπο να το διαβάσω 2η φορά...

Η ιδέα του επιμελητηρίου, που ανέφερε ο Παναγιώτης, έχει ακουστεί πολλές φορές στο παρελθόν. Ίσως αποτελεί μια λύση, δε γνωρίζω...

Πάντως στα δικά μου μυωπικά ίσως μάτια, διακρίνω μια ζωντανή προσπάθεια από την πεκάπ και μια άλλη από την έπυ, αλλά όχι πάντα σαφώς διαχωρισμένων αρμοδιοτήτων. Εννοώ ότι μερικές φορές έχω την αίσθηση ότι υπάρχουν κοινά αντικείμενα, κοινό ακροατήριο, ότι μερικά χωράφια καταπατώνται. Είμαι σίγουρος ότι όλοι νοιάζονται (στην έπυ & την πεκάπ) για το καλό του κλάδου. Δε θέλω να πιστεύω στη διάσπαση, αλλά στον περισσότερο σαφή προσδιορισμό των ρόλων. το ότι η πεκάπ απευθύνεται αποκλειστικά σε καθηγητές δ.ε., το γνωρίζουμε όλοι και δεν αναιρεί την τοποθέτησή μου. κάτι αντίστοιχο λέω και για την έπυ.

Μήπως είμαστε διασπασμένοι από τη φύση μας και απλά δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ή - χειρότερα - δε θέλουμε να το παραδεχθούμε; Προσωπικά έχω βρεθεί πολλές φορές σε χώρους (και σε σχολεία, και στη θητεία μου στο πληνέτ φωκίδας), όπου ο Χ καθηγηταράς πληροφορικής επιδκνείεται στους συναδέλφους του για διάφορα άσχετα πράγματα (την εξωσχολική του εμπειρία, τα ιδιαίτερά του, τα χρόνια του σε εταιρία, τα χρόνια του στο σχολείο, τις γνώσεις του, τα βιβλία που έχει γράψει, κ.λπ., ακόμη βρέθηκα σε σχολείο που ο καθηγητής που είχε την οργανική συμπεριφερόταν προς τους προσωρινά τοποθετημένους σαν να ήταν υποτελείς του), ενώ θα έπρεπε να καυχώμαστε για άλλα. Δε λέω ότι είμαστε όλοι έτσι, αλλά νομίζω ότι υπάρχει ένα αξιοπρόσεκτο πλήθος συναδέλφων με υπεροπτικές τάσεις, εναντίον των συναδέλφων της ίδιας ειδικότητας. Αυτό ποτέ κανένας δεν το λέει φανερά, αλλά εγώ το έχω δει σε επαναλαμβανόμενα επεισόδεια στην πράξη, στα 9 χρόνια που είμαι στο δημόσιο σχολείο.

επομένως πιστεύω ότι η διάσπαση ξεκινά από μέσα μας. Όταν το αντιληφθούμε, όταν κάνουμε την ειλικρινή αυτοκριτική μας και αλλάξουμε ρότα, τότε πιστεύω ότι θα διορθωθούν πολλά.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #22 στις: 12 Οκτ 2010, 04:56:42 μμ »
Λάμπρο, αυτά που αναφέρεις έχουν να κάνουν περισσότερο με τους ανθρώπους και όχι με την ειδικότητα. Παρόμοιες συμπεριφορές  υπάρχουν από συναδέλφους πολλών ειδικοτήτων προς άλλους συναδέλφους τους (εγώ είμαι ο παλιός και έμπειρος ή εγώ έχω τόσα μεταπτυχιακά, εγώ σπούδασα σε αυτό το πανεπιστήμιο που είναι καλύτερο), ή και κόντρες μεταξύ κλάδων. Ακούγονται στα σχολεία εκφράσεις μεταξύ συναδέλφων διάφορων ειδικοτήτων " σιγά τη σχολή που τελειώσαν αυτοί και είναι και καθηγητές".  Την ίδια στιγμή όμως όλοι μαζί μπορεί να διαμαρτυρηθούν για τους χαμηλούς μισθούς.

Ακόμα και η ύπαρξη της ΠΕΚΑΠ, της ΕΕΦ, της ΕΕΧ, της ΕΜΕ των συνδέσμων των φιλολόγων ή ταν ξενόγλωσσων φιλολόγων, είναι δείγμα της συντεχνιακής και διασπαστικής λογικής που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια.Δηλαδή εγώ ως καθηγητής πληροφορικής νιώθω την ανάγκη να έχω μια ξεχωριστή ένωση να προστατεύει τα συμφέροντα μου, γιατί νιώθω οτι κάποιοι εποφθαλμιούν τα δικαιώματα μου. Δεν δείχνει διάσπαση και ανταγωνισμό μεταξύ των ειδικοτήτων; Κάποιες ενώσεις φτάσαν στο σημείο να διεκδικούν διαφορετικούς μισθούς. Η ΟΛΤΕΕ για τα τεχνικά, κάποιοι από τα Λύκεια, για τους καθηγητές του Λυκείου, κάποιοι για τη δική τους ειδικότητα, γιατί εργάζονται περισσότερο κ.οκ. Το λεγόμενο διαίρει και βασίλευε σε όλο του το μεγαλείο. Αντί να παλεύουμε ενωμένοι για να αναβαθμιστεί το δημόσιο σχολείο και οι όροι με τους οποίος διεξάγεται η εκπαιδευτική διαδικασία, έχουμε αποδεχτεί τη φτώχεια στην παιδεία και μαλώνουμε μεταξύ μας σε αυτή την μικρή πίττα να πάρουμε μεγαλύτερο κομμάτι. Και για να το κάνω πιο συγκεκριμένο, αντί να αγωνιζόμαστε να έρθει ο αριθμός των μαθητών στους 20 ανά τάξη που θεωρείται ο ιδανικότερος αριθμός για διδασκαλία, γιατί και προάγει την κοινωνικοποίηση και ταυτόχρονα δεν δημιουργεί ασφυκτικές συνθήκες για τη διδασκαλία, εμείς μαλώνουμε μεταξύ μας προσπαθώντας η κάθε ειδικότητα να κόψει ώρες από την άλλη. Οι φιλόλογοι από εμάς, εμείς από τους θεολόγους, οι ξενόγλωσσοι από τους φιλολόγους κλπ. Έχει καταντήσει ρουτίνα πλέον να διαβάζει κάποιος άρθρα και επιστολές ξεκατινιάσματος σε διάφορες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες, όπου "εκπρόσωποι" της μιας ειδικότητας επιτίθενται σε εκπροσώπους άλλων ειδικοτήτων.

Δεν θα παραξενευτώ αν τελικά βρίσκεται το μάθημα μας στο Νέο Λύκειο και όλο αυτό το σκηνικό αποτελεί μια κίνηση τακτικής του υπουργείου για να συζητάμε το επόμενο διάστημα πόσα και ποια μαθήματα θα διδάσκονται σε κάθε καλάθι και πόσες ώρες. Σήμερα οι μισοί καθηγητές είναι αγανακτισμένοι, γιατί τα μαθήματα τους πετσοκόβονται (ομοίως και η πληροφορική) και οι άλλοι μισοί πανηγυρίζουν γιατί κερδίσαν ώρες.

Επί της ουσίας όμως κουβέντα δεν γίνεται. Συνάδελφοι αν μπούνε 6 ώρες σε κάθε τάξη σε μαθήματα επιλογής πληροφορικής, σας αρέσει αυτό το νέο Λύκειο που μοιάζει σαν καροτσάκι του σούπερ μάρκετ; Κάθε μαθητής θα κάνει βόλτα με το καροτσάκι του στο σχολείο και θα πετάει προϊόντα από τα ράφια μέχρι να καλύψει το ποσό (ώρες) που διαθέτει. Σας αρέσει αυτή η λογική; Εμένα καθόλου. Είπε η Υπουργός να απεγκλωβιστεί το Λύκειο από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια και από οτι φαίνεται εγκλωβίζεται ακόμα περισσότερο.

Συγγνώμη αν μακρυγόρησα, δεν έχω μάθει διαφορετικά.
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Οκτ 2010, 10:22:28 πμ από iliasthes »

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #23 στις: 12 Οκτ 2010, 07:45:15 μμ »
Συνάδελφε Ηλία, καλησπέρα.
Ταυτίζομαι απόλυτα με την τοποθέτησή σου.
Αυτό που περιγράφεις είναι το ζητούμενο και για μένα.
Είναι ο μακροπρόθεσμος στόχος.
Εκεί θα φτάσουμε (αν ποτέ φτάσουμε) κάνοντας μικρά βηματάκια, άλλα μπρος και άλλα πίσω, αρκεί τα μπρος να είναι περισσότερα.
...
Στο παρόν τώρα.
Υποτίθεται, ότι ολόκληρος ο εκπαιδευτικός κόσμος της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπ/σης βρίσκεται κάτω από την "ομπρέλα" της ΟΛΜΕ.
Τώρα αν το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ δε λειτουργεί σωστά, αυτό είναι προσωπική ευθύνη του κάθε μέλους του εκπαιδευτικού κόσμου της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπ/σης ξεχωριστά.
Ό,τι δομές σύνθεσης και να σκαρφιστούμε, εάν το "κύτταρο" είναι μεταλλαγμένο, θα προκύψει "καρκίνωμα".
Το ζητούμενο λοιπόν για μένα είναι η "υγεία" στα "κύτταρα".
 
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Λάμπρος Μπουκουβάλας

  • Η παιδεία είναι: στους φτωχούς, ΠΛΟΥΤΟΣ. Στους πλούσιους, ΣΤΟΛΙΔΙ. Στους νέους, ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ (Διογένης) !
  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 1226
    • Το μπλογκάκι μου
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #24 στις: 13 Οκτ 2010, 09:18:59 πμ »
Συμφωνώ με τις τοποθετήσεις του Ηλία & του Παναγιώτη.

Και, ενώ είμαστε χιλιάδες οι εκπαιδευτικοί, μεγάλο πλήθος και θεωρητικά θα έπρεπε να κινούμαστε "άνετα" στις σχέσεις μας με την πολιτεία, τελικά εγώ μυρίζω τον φόβο, ότι - ακριβώς επειδή είμαστε πολλοί - είμαστε δύσκολοι στο κουμαντάρισμα... είμαστε δυσκίνητοι!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται…

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #25 στις: 13 Οκτ 2010, 11:30:23 μμ »
Θα μπορούσε να γίνει μια  "σύνθεση" ενώσεων με κύριο στόχο τη συνεργασία.  Δηλαδή θα μπορούσε η ΠΕΚΑΠ σαν ένωση να γίνει  μέλος και στην ΕΠΥ και στην ΕΠΕ.  Αυτό που φοβούνται πολλοί βέβαια είναι το "καπέλωμα" μια  λύση θα ήταν  να  δεσμευτούν ότι οι αποφάσεις της ΠΕΚΑΠ που αφορούν την εκπαίδευση θα στηρίζονται και από τις άλλες ενώσεις.
Νομίζω ότι η ΕΠΥ είχε πάρει παλαιότερα μια τέτοια απόφαση την οποία  θεωρώ λογική, για παράδειγμα δεν μπορεί ο πληροφορικός  που εργάζεται στη ΔΕΗ ή στην Ιντρακομ να αποφασίζει για το τι θα κάνουμε εμείς στην εκπαίδευση.

Πάντως για να φανεί ποίοι δεν επιθυμούν την διάσπαση η ΠΕΚΑΠ έστειλε το παρακάτω έγγραφο προς όλες τις ενώσεις.( http://pekap.blogspot.com/)
-----------------------------------------------
Προς Δ.Σ. ΕΠΥ, ΕΤΠΕ, ΕΠΕ, ΕΜηΠΕΕ, e-TEE

Αγαπητοί Συνάδελφοι
Λόγω της κρισιμότητας του θέματος που έχει προκύψει με τη διαρροή του σχεδίου για το Νέο Λύκειο, στο οποίο όπως ξέρετε δεν συμπεριλαμβάνεται το μάθημα της Πληροφορικής, προτείνουμε κοινή συνεδρίαση των Δ.Σ. των ενώσεών μας για τη Δευτέρα 18/10/2010, με σκοπό την ενωτική και ενιαία αντιμετώπιση της κατάστασης.
Γνωρίζοντας την ανησυχία, την αγωνία και την αγανάκτηση όλων των συναδέλφων καθηγητών Πληροφορικής, θεωρούμε ότι απέναντι σε αυτή την πρόκληση της επιτροπής σχεδίου για το νέο Λύκειο, πρέπει όλοι να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων ώστε να υπάρξει ανατροπή του σχεδίου πριν ακόμα κατατεθεί ως νομοσχέδιο προς διαβούλευση.
Παρακαλούμε για την άμεση απάντησή σας, ώστε από κοινού να καθορίσουμε τον τόπο και τον χρόνο της κοινής συνεδρίασης, καθώς και το πλαίσιο της συζήτησης.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
-----------------------------------------------
Προσωπικά θα μου άρεσε να μαζευτούν όλοι.  Τώρα αν κάποιος δεν έρθει να δούμε τι δικαιολογία θα βρει και πως θα το δικαιολογήσει στα μέλη της ένωσης που εκπροσωπεί. 

dkonetas

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 116
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #26 στις: 17 Οκτ 2010, 07:12:39 πμ »
...ας γίνει τότε, ένα επιμελητήριο Πληροφορικής, να τελειώνει η ιστορία, όπου να συμπεριλαμβάνονται ως μέλη, όλοι οι απόφοιτοι τμημάτων πληροφορικής και επιστήμης Η/Υ της τριτοβάθμιας εκπ/σης.
...
Αυτό που αναφέρει ο keep growing συνάδελφος υπάρχει ως Ένωση και εκφράζεται από την ΕΠΕ βλ. καταστατικό όπου ως μέλη γράφονται ακριβώς όλοι οι πληροφορικοί της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης  Παραπέμπω σε:  https://www.epe.org.gr/eggrafh.jsp .
Η πρόταση για Επιμελητήριο πληροφορικής μάλιστα  υπάρχει εδώ και 5 χρόνια διατυπωμένη: http://www.epe.org.gr/various/EThEEP.zip 

Όσοι απόφοιτοι είναι ή γίνουν εκπαιδευτικοί πρέπει να γίνουν και μέλη της ΠΕΚΑΠ(που ήδη υπάρχει και είναι δραστήρια), για να έχουν οι ίδιοι (και κατ' επέκταση όλος ο εκπαιδευτικός κλάδος της πληροφορικής) δυνατή φωνή.
Θα ήταν καλό να επιτρέπουμε την διαφορετική άποψη.
Απλά προς ενημέρωση (επειδή υπάρχει πληθώρα συναδέλφων οι οποίοι δεν είναι ενήμεροι):
η βασική  διαφορά μεταξύ πχ της επιτροπής για την εκπαίδευση της ΕΠΕ έναντι της ΠΕΚΑΠ είναι ότι η πρώτη    η ΕΠΕ απαρτίζεται αποκλειστικά από πληροφορικούς ενώ η δεύτερη (ΠΕΚΑΠ) στην πλειοψηφία της αποτελείται από ΜΗ πληροφορικούς οι οποίοι αξιοποίησαν το δικαίωμα που τους έδωσε το ελληνικό κράτος να παρεισφρήσουν σε ένα κλάδο διαφορετικό από αυτόν που σπούδασαν (το παραπάνω προφανώς δεν είναι μομφή κατά των όσων εκμεταλλέυτηκαν το νόμο απλά θέτει τα πράγματα στην αληθινή διάσταση)

 Άρα είναι αρκετά δύσκολο σε εμένα πχ που θεωρώ πως συνειδητά αγωνίζομαι την τελευταία 25ετία για τα επαγγελματικά δικαιώματα των πληροφορικών  να γραφτώ στην ΠΕΚΑΠ η οποία σημειωτέον διαχρονικά και με συνέπεια έως τα τελευταία 2 χρόνια έχει λειτουργήσει ως ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς των δικαιωμάτων των πληροφορικών
Άλλωστε πως θα μπορούσα να το κάνω και να είμαι αξιόπιστος όταν η πρόταση της ΕΠΕ είναι οι συνάδελφοι οι οποίοι είναι διορισμένοι σε θέσεις πληροφορικής χωρίς να έχουν αντίστοιχες σπουδές να μην χάσουν την θέση τους αλλά να μεταταχθούν άμεσα στις ειδικότητες που αντιπροσωπεύουν τις σπουδές τους .  Θεωρώ δε πως η στάση αυτή είναι ξεκάθαρη και μου επιτρέπει να κοιτάζω κατάματα τους χιλιάδες ανέργους που σήμερα αποφοιτούν από σχολές πληροφορικής!   Κάτι τέτοιο είναι καταστατικά ανεπότρεπτο για έναν φορέα σαν την ΠΕΚΑΠ ο οποίος δεν μπορεί να στραφεί ενάντια σε μεγάλο μέρος των μελών του ... (το ίδιο προφανώς ισχύει και σε μεγαλύτερο βαθμό για την ΕΠΥ η οποία όταν ιδρύθηκε το 1977 κάλυψε ένα κενό καθότι δεν υπήρχαν σχολές πληροφορικής ενώ τα τελευταία χρόνια μετά μάλιστα και το οικονομικό σκάνδαλο της άμεσης σχέσης του τότε ΔΣ της με το EcDL δεν φαίνεται να έχει λόγο ύπαρξης (προσεκτικά αναφέρω ύπαρξης και όχι δράσης ) μη εκπροσωπόντας κάποιο κλάδο ... 

Είναι τόσο απλά τα πράγματα, αν θέλουμε να τα δούμε έτσι ...
Προφανώς είναι απλά αν είμαστε ενημερωμένοι...
Θα επανέλθω γιατί διαπιστώνω ότι υπάρχει σαφέστατο έλλειμα ενημέρωσης...
Ελπίζοντας σε πολιτισμένο και τεκμηριωμένο διάλογο...
« Τελευταία τροποποίηση: 17 Οκτ 2010, 08:28:21 πμ από dkonetas »

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #27 στις: 17 Οκτ 2010, 08:42:56 πμ »
Στην πιο κρίσιμη στιγμή για τον κλάδο, δεν απαντάμε σε συνειδητές ή ασυνείδητες προβοκατόρικες συκοφαντίες και ύβρεις, που σκοπό έχουν τη διάσπαση της ενότητας του κλάδου, κάτι που όλοι πλέον οι συνάδελφοι έχουν αντιληφθεί ότι είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για τη λύση των προβλημάτων μας.

Προσδοκούμε πολλά από την αυριανή ιστορική κοινή συνεδρίαση  μεταξύ Π.Ε.ΚΑ.Π. , ΕΠΥ, ΕΠΕ, ΕΜηΠΕΕ, ΕΤΠΕ και e-ΤΕΕ για την επιτυχία της οποίας έχουμε εργαστεί σκληρά και δεν θα συνεισφέρουμε το παραμικρό σε κάθε προσπάθεια υπονόμευσής της, από όποιον και αν προέρχεται.

Θα απαντήσουμε ενημερώνοντας, με στοιχεία, για το παρελθόν και το σήμερα, όταν θα κρίνουμε ότι αυτό δεν θα είναι επιζήμιο για τον κλάδο.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους που εργάζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να μη δίνουν συνέχεια σε καμιά διχαστική και διασπαστική πρόκληση και πρόσκληση.

από το ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π.


Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1015
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #28 στις: 17 Οκτ 2010, 09:15:33 πμ »
Καλημέρα σας.
Τόσα χρόνια, με θλίψη διασπίστωνα, ότι κάποιοι συνάδελφοι έκαναν πράξη την  εξίσωση
Πληροφορική =  Χρήση Η/Υ (ΤΠΕ) ! Μετατρέποντας το εργαστήριο σε internet cafe  , με "δραστηριότητες" chat, facebook, games,  κλπ !!!!

Νομίζω ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, να πειστεί η ηγεσία της εκπ/σης ότι στο Νέο Λύκειο δεν έχει θέση η χρήση.

Η Πληροφορική ως γνωστικό αντικείμενο (Αλγοριθμική, Πολυμέσα, Δίκτυα, Λειτουργικά Συστήματα κ.α.) ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, στο νέο ψηφιακό σχολείο. Αυτό πρέπει να κατανοήσουν , οι ιθύνοντες (Πληροφορική = "Χτυπάω πλήκτρα" ! )

Σταύρο, μήπως θα έπρεπε  στις  20/10 να παρευρίσκεται και εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ ;


Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Ποιοι επιθυμούν τη διάσπαση του κλάδου?
« Απάντηση #29 στις: 17 Οκτ 2010, 09:19:12 πμ »
Καλημέρα συνάδελφε, dkonetas.
Κυριακάτικα και με την τσίμπλα στο μάτι ακόμα, απαντώ.  ;D
Να είσαι σίγουρος ότι είμαι αρκετά ενημερωμένος.
...
Για μένα, κόκκινη γραμμή (sic), είναι να σωθεί ό,τι σώζεται από το παρελθόν,
που όπως διδάσκω και στα παιδάκια του γυμνασίου, για την κατανόηση της έννοιας άλυτο πρόβλημα, δεν μπορώ να επιστρέψω ως ταξιδευτής.
Και ό,τι έχει σωθεί από το παρελθόν, μαζί με το νέο και ωραίο, να το πάρω και να χτίσω σιγά σιγά το μέλλον το δικό μου και του πολύπαθου κλάδου μου, του διαιρεμένου και οριζόντια και κάθετα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).