Ντροπή ρε παιδιά δεν πρέπει να ασχολούμαστε με το δημοτικό. Ας το κάνουν οι δάσκαλοι το μάθημα. Προσωπικά το θεωρώ αδιανόητο αυτές τις μέρες να μιλάμε για δημοτικό. Βρήκε η ΠΕΚΑΠ την ώρα να κάνει ημερίδα για το δημοτικό. Ημερίδα για την επιστήμη της πληροφορικής πρέπει να κάνει και για την βελτίωση των μαθημάτων μας στο Λύκειο, ώστε να ακουγόμαστε ως νικητές, όχι σαν ηττημένοι. Έτσι φαίνεται ότι έχουμε κατεβάσει τα όπλα και πάμε για "νοσοκόμες".
Όπως τα λες συνάδελφε. Πραγματική ντροπή. Μετά από μια δεκαετία που η πληροφορική είναι στα δημοτικά, μετά από μια δεκαετία που πήγαιναν ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί πληροφορικής για επτά ευρώ και πληρωνόντουσαν ενα χρονο αργοτερα, που έστησαν τα εργαστήρια και έβαλαν τα πρώτα θεμέλια για να γίνει στοιχειωδώς το μάθημα, έρχεσαι εσύ ο μονιμος να πεις: Ας το κάνουν οι δάσκαλοι!
Γιατί με την λογική σου, κρατάς τη πολύτιμη θεση σου στο Λύκειο; Σωστά; Τι σε νοιάζει αν χιλιάδες ωρομίσθιοι συνάδελφοι σου, ελπίζουν, αγωνιούν για τον ΑΣΕΠ του 2012 για ελάχιστες θέσεις; Ας την κάνουν οι δάσκαλοι την πληροφορική. Έκανες τον κόπο να δεις το αναλυτικό πρόγραμμα για την πληροφορική στο δημοτικό; Με εξαίρεση την πρώτη και ίσως τη δευτέρα δημοτικού, ο δάσκαλος είναι 100% μη επαρκείς για πληροφορική, όσα σεμινάρια και να κάνει. Αλλα και σε αυτες τις ταξεις, αν παρουσιάζεται κάποιο "τεχνικό" πρόβλημα; Σταματαμε το μαθημα και παμε στην αυλη για παιχνιδι; Και τι θα απαντουν οι δασκαλοι σε ερωτήσεις που πρέπει να έχει κανεις γνώσεις πληροφορικής να απαντήσει; Και ειδικά τα παιδιά σε τέτοιες ηλικιες ρωτάνε τα πάντα.
Θέατρο, Αγγλικά, Γυμναστική, Μουσική, Εικαστικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Χορό και αυτά οι δάσκαλοι; Ή μόνο πληροφορική; Δεν το συνεχίζω, γιατί ακριβώς τα ίδια έλεγαν και το καλοκαίρι, και μερικοί συνάδελφοι που βάζουν πάνω από όλα το καλό της εκπαίδευσης και των μαθητών και απέρριπταν μετά βδελυγμίας την πληροφορική στα δημοτικά. Βεβαια εκατοντάδες πήγαν σε δημοτικά από τη δευτεροβάθμια φέτος. Και μπορεί και οι ιδιοι να είναι μέσα σε αυτούς τα επόμενα χρόνια.
Αν και διαφωνώ σε ένα θέμα με την ΠΕΚΑΠ, πολλά μπράβο στην ένωση για τις πρωτοβουλίες που έχει πάρει (συλλογή υπογραφών, ημερίδα για πρωτοβάθμια). Και ιδιαίτερα στον Σταύρο Κουναδη. Χαράς στην υπομονή του που έχει μπλεχτεί σε διασταυρούμενα πυρά και διατηρεί την ψυχραιμία του. Και φαίνεται να παλεύει και απελπιστικά μόνος.
Υ.Γ. Δεν έχω καταλάβει ακομα, γιατί μερικοί μόνιμοι συνάδελφοι θεωρούν ότι ο χωρος της εκπαιδευσης περιστρέφεται γύρω από αυτούς. Αλήθεια ξέρετε πόσοι είναι στους πίνακες ωρομισθίων – αναπληρωτών για μια θέση στην εκπαίδευση; Χιλιάδες. Και ο αριθμός θα αυξάνεται γεωμετρικά τα επόμενα χρόνια λογω της υπερπληθώρας των σχολών πληροφορικής. Και ενω ολοι οι άλλοι κλάδοι και ειδικότητες έχουν βγάλει μαχαίρια για μια θεση, εμεις ειμαστε ετοιμοι να χαρισουμε...