Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

" Η λύση είναι να χαράξουμε και να ακολουθήσουμε το δικό μας δρόμο."

...είμαι όλος αυτιά...


ΥΓ. Φαίνεται ότι τα έχω χάσει, ζητώ και πάλι συγγνώμη.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dtsilog

Βέβαια υπάρχει και το άλλο ακόμα χειρότερο στο βίντεο, δε μπορούμε να πληρώνουμε καθηγητές από την Ελλάδα για να διδάσκουνε ελληνικά στα ελληνόπουλα του εξωτερικού... η απόλυτη κατάντια, η απόλυτη εμπορευματοποίηση...

Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος επίσκεψης στο Αμέρικα, η εύρεση προμηθευτή.

Μπράβο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και σε αυτούς που το εκσυγχρονίζουν, μπράβο στην Ελλάδα του πολιτισμού και της παιδείας... τα χάλια μας τα μαύρα.

Όλα αυτά απαιτούν και επιβάλουν έναν κοινό αγώνα ακόμα και αν το αποτέλεσμα είναι αβέβαιο. Τουλάχιστον θα λέμε ότι δεν κάτσαμε άπραγοι, προσπαθήσαμε να αλλάξουμε κάτι.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

tom

Παράθεση από: evry στις 14 Οκτ 2010, 08:23:24 ΜΜ
Ο κύριος που πήρε την συνέντευξη από την υπουργό δεν είναι δημοσιογράφος. Είναι IEEE Fellow!!! και μάλιστα ήταν διευθύνων σύμβουλος στην HP, και ένα από τα επιτεύγματά του (από ότι λέει) ήταν ότι έπεισε την HP να βάλει το UNIX στα μηχανάκια της. Ασχολείται με την πληροφορική από την δεκαετία του 60. Αυτό θα πρέπει να μας προβληματίσει, πως ένας άνθρωπος με αυτό το background κάνει αυτές τις ερωτήσεις.
Το βιογραφικό του είναι στο παρακάτω λινκ
http://laliotis.org/resume.htm
Παράθεση από: ntzios kostas στις 14 Οκτ 2010, 07:34:44 ΜΜ
Είναι πεντακάθαρο τι εννοούν πληροφορική. Αν δεν τους εξηγήσουμε τι κάνουμε στο λύκειο, τη μάχη λογικότατα τη χάνουμε.

Μην κοροιδεύετε τον εαυτό σας. ΑΥΤΟΣ σίγουρα ξέρει τι σημαίνει πληροφορική! Κάτι άλλο συμβαίνει που δεν μπορούμε να "διακρίνουμε".  ;)

Αλήθεια, η ΕΠΥ, η ΕΠΕ και η ΠΕΚΑΠ έχουν κάνει κάποια κίνηση προσέγγισης των πανεπιστημιακών της Πληροφορικής;
Από όσο ξέρω η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ έχουν βγάλει και κάποιες ανακοινώσεις. Η ΕΠΥ, που έχει στο Δ.Σ. και πανεπιστημιακούς, έχει κάνει κάτι;
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

poursali

καλά, ενώ ο άνθρωπος μιλάει για skills στην τεχνολογία μετά μας λέει ότι τα παιδιά στο πανεπιστήμιο χρειάζονται word processing, excel και powerpoint?
αυτό δλδ είναι το peak της Πληροφορικής;

παιδιά αυτά που λέει η κυρία υπουργός δεν στέκουν.. σαν χάρτινος πύργος θα καταρρεύσουν
σε γυάλα ζει;
μα πως είναι δυνατόν να λέει ότι το digital school τα αλλάζει όλα και ότι τα παιδιά θα κάνουν online μαθήματα την ώρα που το 60% των καθηγητών είναι ψηφιακά αναλφάβητοι.
και άραγε από το 40% (σαν πολύ μεγάλο ακούγεται - πως μετρήθηκε άραγε) πόσοι έχουν "όρεξη" για online μαθήματα;

αλήθεια στο σχολείο σας τι ποσοστό των σημειώσεων κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ή έστω σε εκτυπωμένο (όχι δακτυλογραφημένο) χαρτί;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

skoud

Παράθεση από: tom στις 14 Οκτ 2010, 08:50:54 ΜΜ
Αλήθεια, η ΕΠΥ, η ΕΠΕ και η ΠΕΚΑΠ έχουν κάνει κάποια κίνηση προσέγγισης των πανεπιστημιακών της Πληροφορικής;
Από όσο ξέρω η ΠΕΚΑΠ και η ΕΠΕ έχουν βγάλει και κάποιες ανακοινώσεις. Η ΕΠΥ, που έχει στο Δ.Σ. και πανεπιστημιακούς, έχει κάνει κάτι;

Τη Δευτέρα 18/10/10 θα γίνει, μετά από πρόσκληση του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ,  η κοινή συνεδρίαση των Δ.Σ. ΠΕΚΑΠ, ΕΠΥ, ΕΤΠΕ, ΕΜηΠΕΕ και e-TEE (*) και θα τεθεί, μεταξύ των άλλων, το θέμα της ενημέρωσης και κινητοποίησης των πανεπιστημιακών αλλά και των φοιτητών των σχολών Πληροφορικής.

(*) η ΕΠΕ έχει προσκληθεί επίσης, αλλά δεν έχει απαντήσει ακόμα
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

tom

Ενθαρρυντική η κοινή συνάντηση! Μπράβο για την προσπάθεια. Ε, και η ΕΠΕ θα έρθει φαντάζομαι. Δε νομίζω να θέλει να χάσει το κύρος της και να μη βοηθήσει, σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για το κλάδο μας.
Θωμάς Σκυλογιάννης

- Ζήσε σα να' ταν να πεθάνεις αύριο. Μάθε σα να' ταν να ζεις για πάντα.
                                                                                     Μαχάτμα Γκάντι

skoud

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010
ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ
«για την Πληροφορική στην Εκπαίδευση»

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ !!!


http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/2010actionday.pdf
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Gnirut

Βλέποντας την συνέντευξη καταλαβαίνει κανείς αμέσως ότι η όποια διαβούλευση είναι για τα μάτια του κόσμου και ότι τα γεγονότα είναι τετελεσμένα.

Το αστείο βέβαια της υπόθεσης είναι η αισιοδοξία της υπουργού για την επιτυχία του εγχειρήματος της λεγόμενης "ψηφιακής" τάξης και μάλιστα στους χρόνους που αναφέρεται. Τα ερωτήματα πολλά. Π.χ.:

Που θα βρεθούν τα χρήματα να αγοραστεί όλο αυτό το υλικό που απαιτείται για την υλοποίηση των ψηφιακών τάξεων σε όλα τα σχολεία;

Πως θα εγκατασταθούν στο χρονοδιάγραμμα που θέτει το υπουργείο;

Η υπουργός αναφέρει ότι έχουν επιμορφωθεί 5000 εκπαιδευτικοί. Οι υπόλοιποι 155000 πότε θα εκπαιδευτούν για την "ψηφιακή" τάξη;

Από τα παραπάνω ερωτήματα είναι προφανές ότι είναι αδύνατο από το 2012+ να λειτουργήσουν όλες οι τάξεις "ψηφιακά". Οι πληροφορικάριοι όμως θα έχουν ήδη μεταταχτεί στα δημοτικά και όπου αλλού τους στείλουν, στο λύκειο δεν θα έχουν δουλειά.

Οπότε πως θα υποστηριχτεί το όλο εγχείρημα; Και εαν μείνει π.χ. ένας πληροφορικάριος σε κάθε λύκειο για support πως θα μπορεί να υποστηρίζει πολλές αίθουσες; Ή μήπως πιστέυει η υπουργός ότι ακόμα και δεινόσαυροι εκπαιδευτικοί π.χ. φιλόλογοι μεγάλης ηλικίας θα είναι ποτέ δυνατόν να χειριστούν μόνοι τους την "ψηφιακή" τάξη.

Από τα παραπάνω με λίγη λογική σκέψη καταλαβαίνει κάποιος ότι κανείς, ούτε οι ίδιοι που το σχεδίασαν στο υπουργείο, δεν πιστεύει στην επιτυχία του εγχειρήματος της "ψηφιακής" τάξης. Τουλάχιστον σε χρονικό οριζοντα κατ'ελάχιστον πενταετίας και μάλιστα μέσα στις πιο δύσκολες οικονομικές στιγμές που περνάει η χώρα τις τελευταίες δεκαετίες. Π.χ. το σαφώς φθηνότερο εγχείρημα του προηγούμενου υπουργού με τα netbook είναι αμφίβολο εαν έχει αποπληρωθεί...

Κατά τη γνώμη μου ο όλος σχεδιασμός αποβλέπει στην "κομψή" μετάταξη ή ακόμα και απομάκρυνση ενός ικανού αριθμού εκπαιδευτικών από την εκπαιδευση στα πλαίσια του μνημονίου. Και δυστυχώς σε αυτούς που έλαχε ο κλήρος είναι οι ΠΕ19-20.

Οι επιστολές και οι διαμαρτυρίες πρέπει να επικεντρωθούν πλεόν σε αυτή τη διάσταση.

dtsilog

Θα διαφωνήσω ως προς το σκεπτικό αυτό. Φέτος λειτουργούν 800 ολοήμερα με το νέο αναμορφωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει τη διδασκαλία της Πληροφορικής. Του χρόνου θα λειτουργήσουν άλλα τόσα μέχρι όλα τα δημοτικά σε όλη την Ελλάδα να ακολουθούν το αναμορφωμένο πρόγραμμα. Αυτό σημαίνει ότι το υπουργείο θα χρειαστεί πολλούς καθηγητές Πληροφορικής για να τα στελεχώσει ώστε να λειτουργήσουν σωστά.

Δεδομένω του μνημονίου είναι  σίγουρο ότι θέλει με κάθε τρόπο να αποφύγει νέες προσλήψεις. Έτσι λοιπόν θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει κατά κύριο λόγο αυτούς που ήδη έχει διορισμένους. Και αφού καρατόμησε την Πληροφορική στα Επαγγελματική Λύκεια τώρα στρέφεται στα Γενικά Λύκεια.

Περί αυτού λοιπόν γίνεται ο περισσότερος λόγος, να τα βολέψουμε κουτσά στραβά, και όχι για την καταπολέμηση του Ψηφιακού Αναλφαβητισμού.

Η Πληροφορική ως ξεχωριστό διδακτικό αντικείμενο σε όλα τα σχολεία έχει πολύ σημαντικό ρόλο ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν περιορίζεται απλά στον Ψηφιακό Αλφαβητισμό. Έχει ιδιαίτερη θέση στο ελληνικό σχολείο και όλοι πρέπει να αγωνιστούμε για να τη διασφαλίσουμε.
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

eland

Η φίλτατη θέλει να κάνει περικοπές σε νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών, αλλά έχει να διαθέσει τα χρήματα για την προμήθεια "ψηφιακού εξοπλισμού"; Κάποιο λάκκο έχει η φάβα, κάποιες τσέπες θα γεμίσουν πάλι...
Όσο για την υποτιθέμενη συνέντευξη, ξεκάθαρα στημένη, πόσο μάλλον μετά τη γνώση του βιογραφικού του Λαλιώτη.

Δεν μπορεί κάποιος εκπρόσωπος της ΠΕΚΑΠ (ή όποιος άλλος έχει τις γνώσεις και τα μέσα) να προσεγγίσει τη φιλτάτη για μια "άλλη" συνέντευξη; Να δούμε τι έχει να πει αν της γίνουν οι σωστές ερωτήσεις!
Γνωρίζει κανείς αν έχει γίνει προσπάθεια προσέγγισής της;

Πολύ καλή η πρόταση για την 20/10, αλλά μήπως θα ήταν καλό να γίνει επίσης μια πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Παιδείας, μια άλλη μέρα; Αν και με φοβίζει ο μικρός αριθμός των συμμετεχόντων (αν μόνο 1000 ασχολήθηκαν με τις υπογραφές που δεν θέλει και ξεκούνημα απ' την καρέκλα στο κάτω-κάτω, ούτε 100 δεν θα έρθουν στην πορεία  :()

Γιάννης Αναγνωστάκης

Οι πανεπιστημιακοί και οι φοιτητες πρέπει να γίνουν ο μεγάλος μας σύμμαχος...Να βάλουν βέτο τα πολυτεχνεία και οι σχολές πληροφορικοί ότι εμείς δεν δεχόμαστε απόφοιτους λυκείου έτσι...

Έχουν ενημερωθεί?

Αν τελικά ο εφιάλτης αυτός γίνει πραγματικότητα, δεν νομίζω ότι θα τελείωσουν οι φετινές πανελλαδικές στην Τεχνολογική κατεύθυνση.....Με τι διάθεση θα κάνετε το μάθημα της Α.Ε.Π.Π ; Με τι διάθεση θα πηγαίνετε στο σχολείο και θα ανέχεστε το κάθε άσχετο άλλης ειδικότητας να μιλάει απαξιωτικά για μας και το αντικείμενο μας ; Με τι διάθεση θα διορθώσετε γραπτά πανελλαδικών....?


jfk1976

Όταν πέρυσι η Διαμαντοπούλου είπε στην συνέλευση της ΠΕΚΑΠ ,"Πληροφορική = πατάω πλήκτρα", κανένας από το ΔΣ δεν βγήκε να την βάλει στη θέση της...

Το ξαναείπα : "Πληρώνουμε την εξίσωση Πληροφορική =  Χρήση Υπολογιστών"



Παράθεση από: sstergou στις 14 Οκτ 2010, 07:47:40 ΜΜ
Πληροφορική είναι το Word Processing, το Excel και το Powerpoint, απαραίτητα εφόδια για κάθε φοιτητή.....

Συνάδελφοι, πρέπει να διαχωρίσουμε την πληροφορική από την χρήση υπολογιστή.
Αν ποτέ κάποια αντιπροσωπεία συναντηθεί με εκροσωπο του υπουργείου αυτό είναι το πρώτο που πρέπει να συζητηθεί.
Από κει και πέρα ας πάρουν τις αποφάσεις τους.

Είναι ντροπή μία επιστήμη να ταυτίζεται με μια σουίτα γραφείου.

Παρακάτω βέβαια λέει ότι θα φέρει τη silicon valley στην ελλάδα. Προφανώς στο υπουργείο δεν έχουνε αρκετούς δακτυλογράφους.

Stefania

Τραγική η συνέντευξη της κυρίας Διαμαντοπούλου. Ακόμα πιο τραγικός ο κυριούλης που συσχέτισε την πληροφορική με το word processing, το power point και το excel. Θα προσθέσω και εγώ τις σκέψεις μου. Εύχομαι να μην με εγκαλέσει κανείς για συντεχνιακές απόψεις.  :P

ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ: Άγνωστη μάλλον λέξη στο Υπουργείο. Ας την κουβεντιάσει κάποιος με την Υπουργό ή τους παρατρεχάμενους της.

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Από τη στιγμή που το Υπουργείο θέλει να δίνει πιστοποιητικό χρήσης σε υπολογιστές, πρέπει τα πάντα να γίνονται με ανοικτό λογισμικό. ΕΛ/ΛΑΚ, κοινότητες (open office, ubuntu κ.α.) και καθηγητές πληροφορικής, να συγκροτήσουν μια δυνατή συμμαχία ώστε να το απαιτήσουν. Τα οφέλη πολλαπλά. Για το δημόσιο φοβερή εξοικονόμηση πόρων. Και θα έχουμε και συμμάχους μας αυτές τις κοινότητες που γνωρίζουν ότι πληροφορική δεν είναι το πάτημα πλήκτρων.

ΑΕΙ – ΤΕΙ: Αν δεν μείνει η πληροφορική στο Λύκειο, έχουν λόγο ύπαρξης οι δεκάδες σχολές πληροφορικής σε όλη την Ελλάδα; Υπάρχει νόημα να βγαίνουν χιλιάδες επιστήμονες πληροφορικής, σε μια ήδη κορεσμένη αγορά; Να δείτε σε λίγο, θα βρεθεί κανείς να ζητά και μάθημα πληροφορικής σε νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς!  ::) Όσο δεν βγάζουν κάποια ανακοίνωση, παίζουν με την επιβίωση τους τα επόμενα χρόνια οι σχολές πληροφορικής. Γιατί δεν θα υπάρχουν μαθητές να τις επιλέγουν (φανταστείτε λύκειο χωρίς μαθηματικά, ποιος θα ήθελε να πάει σε μαθηματική σχολή) άλλα και ταυτίζεται επικίνδυνα πλέον η πληροφορική με το ecdl.

ΟΛΜΕ: Πρέπει να πάρει θέση. Σε ένα λύκειο (σουπερ μάρκετ) όπου παραμένουν τα παρακάτω μαθήματα (θέατρο, κινηματογράφος, εικαστικά, γυμναστική, θρησκευτικά, λατινικά 6 ωρών, οικονομία, ιταλικά, ισπανικά, μουσική, περιβαλλοντικές επιστήμες) δεν μπορεί να λείπει η πληροφορική. Αν θέλει η ΟΛΜΕ να ανοίξει ρήγμα με ένα κλάδο και να τραυματίσει το συνδικαλιστικό κίνημα, ας το κάνει. Το ίδιο θα ίσχυε για μένα αν έφευγαν π.χ. τα θρησκευτικά. Όταν θέλεις λύκειο με επιλογές, βαλε όλα τα μαθήματα και ας τα καταργήσει ο μαθητής στην πράξη, αν δεν τα επιλέξει.

ΕΚΛΟΓΕΣ: Σε λίγες μέρες ψηφίζουμε. Χιλιάδες είμαστε, δίκιο έχουμε. Αν βγει σε δημόσια διαβούλευση το νέο πρόγραμμα χωρίς πληροφορική, το κυβερνών κόμμα πρέπει να καταλάβει την έντονη δυσαρέσκεια μας. Επίσης ας στείλουμε και μια επιστολή στην κυρία Βόζεμπεργκ (υπεύθυνη παιδείας της αντιπολίτευσης) αλλά και στα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης για την εξαφάνιση της πληροφορικής στο Λύκειο.

Πάντως καλό είναι να έχουμε έτοιμο σενάριο για αρνητική κατάληξη. Με εξαίρεση το μάθημα της ΑΕΠΠ όπου όσοι το διδάσκουν θα πρέπει να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό σαν κύκνειο άσμα στα λύκεια, αλλά και σαν αίσθημα ευθύνης στους μαθητές που το επέλεξαν, σε όλους τους υπόλοιπους τομείς πρέπει να νεκρώσουν τα πάντα. Και αν έρθει π.χ. ο διευθυντής και θέλει βαθμούς από e-school να του πει ο πληροφορικός:
-Καταργούμαι του χρόνου. Δεν έχει νόημα να τους βγάζω εγώ πλέον. Ας έρθει ο φιλόλογος και με μεγάλη χαρά να του δείξω πως να χειρίζεται το σύστημα.

Ακόμα πιο extreme αντίδραση. Φτιάχνουμε blogs – sites και ανεβάζουμε φωτογραφία του κυρίου πρωθυπουργού και δίπλα: –Ο άνθρωπος που κατάργησε την πληροφορική από τα Λύκεια. Google bombing και όσο κρατήσει (καμιά εβδομάδα). Θα κάνει μεγάλο θόρυβο κάτι τέτοιο. Δεν έβαλα την κυρία Διαμαντοπούλου γιατί δεν ασχολούμαστε με αναλώσιμους υπουργούς.  >:D

Υ.Γ. Βλέπω αρκετοί ζητούν διαχωρισμό χρήσης Η/Υ και πληροφορικής. Δηλαδή π.χ. στο γυμνάσιο αν μπει δεύτερη ώρα, θα έχουμε 1 ώρα πληροφορικής και 1 χρήσης; Η ώρα της χρήσης από ποιον θα διδάσκεται μελλοντικά; Θα υπάρξει δεύτερη ανάθεση; Θέλουν προσοχή τέτοιες προτάσεις. Για μένα η πληροφορική είναι αδιαίρετη. Απο το δημοτικό και μέχρι το γυμνάσιο συμφωνώ να δίνεται πιστοποιητικό και να μοιράζεται η ώρα της πληροφορικής ανάμεσα σε χρήση και πληροφορική (σε ένα κοινό μάθημα εννοείται). Στο λύκειο "φεύγουμε" ( :D  :(  :'() από τη χρήση και πηγαίνουμε καθαρά στην επιστήμη της πληροφορικής.

Υ.Γ.2 Τρομάζω στην ιδέα ότι υπάρχουν 8000 μόνιμοι καθηγητές πληροφορικής και οι υπογραφές είναι λίγο πάνω από 1000 (από τις οποίες αρκετές είναι αναπληρωτών – ωρομισθίων). Φαίνεται ότι δεν τους κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός.  >:(

veni

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

ntzios kostas

ΠαράθεσηΕΚΛΟΓΕΣ: Σε λίγες μέρες ψηφίζουμε. Χιλιάδες είμαστε, δίκιο έχουμε. Αν βγει σε δημόσια διαβούλευση το νέο πρόγραμμα χωρίς πληροφορική, το κυβερνών κόμμα πρέπει να καταλάβει την έντονη δυσαρέσκεια μας. Επίσης ας στείλουμε και μια επιστολή στην κυρία Βόζεμπεργκ (υπεύθυνη παιδείας της αντιπολίτευσης) αλλά και στα άλλα κόμματα της αντιπολίτευσης για την εξαφάνιση της πληροφορικής στο Λύκειο.
+++


Ίσως και μία αντίδραση δική μας, που προσωπικά δεν θα είναι μόνο για το θέμα μας, να είναι και η ψήφος μας στις εκλογές.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...