Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 226997 φορές)

NiColas1957

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 318
  • Animus Facit Nobilem
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #210 στις: 10 Οκτ 2010, 03:52:50 μμ »
Το κακό είναι ότι από όσο διαβάζω στις εφημερίδες, όλοι ασχολούνται με την έλλειψη της Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας, την τύχη των τύχη των Θρησκευτικών, το τι θα γίνει με τη Φυσική που κάποιος δεν μπορεί να την επιλέξει έστω για 3 ώρες αν διαλέξει Μαθηματικά 6 ώρες.  Αλλά κανένας δεν γράφει κάτι για το ότι εξαφανίζεται η Πληροφορική από το λύκειο!

Έχω  την αίσθηση ότι χρειάζεται να ενημερωθεί ο κόσμος και να μπουν στο παιχνίδι όχι μόνο οι δικοί μας «σοφοί» καθηγητές τριτοβάθμιας αλλά ΚΑΙ οι μαθητές!

Οι καθηγητές μπορούν να μιλήσουν και να γράψουν για τη χρησιμότητα του μαθήματος και για το ότι εκτιμούν και αναγνωρίζουν ότι μαθητές από την σημερινή τεχνολογική κατεύθυνση είναι σε καλύτερη θέση να παρακολουθήσουν τα μαθήματα σε σχολές πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ από αυτούς που πηγαίνουν σε αυτές περνώντας από τη θετική κατεύθυνση. 
Οι μαθητές, καλό είναι να εκφράσουν άποψη για το πώς βλέπουν το μάθημα της πληροφορικής και αν θα τους ενδιέφερε να συνεχίσει να διδάσκετε ή όχι.  Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχουν θετικές απόψεις τουλάχιστον από όσους ενδιαφέρονται για σχολές πληροφορικής και όχι μόνο.

Χρειάζεται να γίνει γνωστό ευρύτερα ότι το να γνωρίζει κάποιος πληκτρολόγηση, το να μπορεί να βλέπει και να διαβάζει σελίδες στο διαδίκτυο ακόμα και το να έχει σελίδα στο face book, δεν συνεπάγεται ότι γνωρίζει κάτι από πληροφορική.   
Είναι σαν να ισχυριζόμαστε ότι όποιος σήμερα έχει σταθερό ή κινητό τηλέφωνο και ξέρει να στέλνει Fax και SMS, γνωρίζει από τηλεπικοινωνίες!

Πιστεύω ότι το ισχυρότερο και προφανώς λογικό επιχείρημα και έτυμα είναι το παρακάτω. 
Η πληροφορική και συγκεκριμένα η ΑΕΠΠ πρέπει να παραμείνει ως μάθημα επιλογής πανελλαδικά εξεταζόμενο, και να είναι προαπαιτούμενο με συντελεστή βαρύτητας τουλάχιστον για τις 35+ υπάρχουσες ανώτατες σχολές πληροφορικής.

Η ενημέρωση αυτή, μπορεί κάποιος να πει ότι θα έπρεπε να έχει γίνει «χτες» και ότι τώρα άντε να προλάβουμε.  Δέχομαι ότι οι μέρες μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου είναι λίγες αλλά μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά μπορεί αν αποφασιστούν άμεσα αλλά ΘΑ εφαρμοστούν ΑΝ εφαρμοστούν όπως ακριβώς έχουν «διαρρεύσει» μετά από τρία χρόνια.  Άρα υπάρχουν ακόμα περιθώρια αρκεί να το παλέψουμε και να μην μπούμε στη διαδικασία να ψάχνουμε για το κοντινότερο γυμνάσιο ή δημοτικό.

NiColas

sarantop

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 13
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #211 στις: 10 Οκτ 2010, 04:52:24 μμ »
Κάποιοι σύμβουλοι  είναι πολύ κοντά (επικοινωνούν εύκολα) με Πανεπηστημιακούς οι οποίοι η ταν μάλιστα και στην ΚΕΓΕ για το μάθημα του ΑΕΠΠ κάποιες φορές. Θα πρέπει να ζητήσουμε την παρέμβαση των Πανεπιστημιακών αυτών μέσω των συμβούλων μας. 

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #212 στις: 10 Οκτ 2010, 07:48:46 μμ »
Η ΠΕΚΑΠ, η ΕΠΕ και η ΕΠΥ πρέπει να συνεργαστούν ΑΜΕΣΑ και να κατεβάσουν επίσημη (αντί)πρόταση προς το Υπουργείο βασισμένη σε διεθνή πρότυπα και πρακτικές. Παράλληλα και κοινοποίηση στα ΜΜΕ.
Επίσης, οι φοιτητές των σχολών Πληροφορικής δεν μπορούν να διαμαρτυρηθούν κάπως;
Έστω μέσω των καθηγητών τους....

dtsilog

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 395
    • DTsilog
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #213 στις: 10 Οκτ 2010, 08:32:03 μμ »
ΕΜΕΙΣ μπορούμε να κάνουμε τίποτα ως εκπαιδευτικοί άραγε; Δεν χρειαζόμαστε ούτε επιστημονικούς εκπροσώπους ούτε επιστημονικούς συμβούλους, χρειαζόμαστε συνδικαλιστική εκπροσώπηση του κλάδου μας στο χώρο της εκπαίδευσης. Αυτός ή αυτοί που θα παίξουν αυτό το ρόλο πρέπει να μπορούν, να έχουν την ικανότητα να δώσουν μορφή και υπόσταση στις αντιδράσεις που εκφράζονται καθημερινά από όλους μας.

Όλοι αυτοί που ευαγγελίζονται ως εκπρόσωποι μας, είτε λέγονται ΕΠΥ ΠΕΚΑΠ ΕΠΕ κτλ, να βάλουν το κεφάλι τους κάτω και να βρουν έναν τρόπο αντίδρασης που μπορούμε να συμμετέχουμε όλοι μας. Στα εύκολα είμαστε όλοι πρώτοι και στις χαρές και στις ημερίδες και στα σεμινάρια. Στα δύσκολα φαίνεται να μας τελειώνουν οι ιδέες. Για να δούμε τι έχουν να μας προτείνουν...
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

andreas_p

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 1015
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #214 στις: 10 Οκτ 2010, 09:12:53 μμ »
Η ΠΕΚΑΠ, θα πρέπει να αναγκάσει (ή να πιέσει)  την ΟΛΜΕ να πάρει θέση.

AlexandrosK

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 48
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #215 στις: 10 Οκτ 2010, 09:32:00 μμ »
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ο καθένας από εμάς να γίνει "spammer".
Μία επιστολή από τον καθένα σε όλα τα μέσα (εφημερίδες, blog, ραδιόφωνα). Τα πρώτα 100, 200 θα πεταχτούν.
Κάποια θα δημοσιευθούν.
Σίγουρα όμως δε θα πρέπει να μείνουμε άπραγοι.
Δεν πρέπει να ψάχνουμε για αρμόδιους ή υπευθύνους.
Αρμόδιοι είμαστε εμείς.

Γιάννης Αναγνωστάκης

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 817
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #216 στις: 10 Οκτ 2010, 09:35:07 μμ »
Η εντύπωση που μου δίνεται είναι ενώ υπάρχουν αρκετά αξιόλογες προτάσεις, δεν βλέπω καμία δράση να προγραμματίζεται

-- Θα γίνει κάποια ημερίδα?
-- Θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με κάποιον από το Υπουργείο?
-- Θα γίνει ενημέρωση των πανεπιστημιακών?
-- Θα δραστηριοποιηθεί η ΕΠΥ?

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/10/blog-post_6392.html

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #217 στις: 10 Οκτ 2010, 09:43:33 μμ »
Διαφωνώ συνάδελφε. και με τον τρόπο σου κάτι μπορεί να γίνει και να δημοσιοποιηθεί το θέμα, αλλά η πίεση πρέπει να είναι από τα εντεταλμένα όργανά μας. από τις ενώσεις μας και από την ΟΛΜΕ φυσικά. δεν είναι θέμα προσωπικό κανενός, είναι θέμα ολόκληρου κλάδου και όλων όσων ακόμα φοιτούν στα Πανεπιστήμια.
οπότε χρειάζεται οργανωμένη και επίσημη αντίδραση, ώστε να έχουμε και επίσημη απάντηση.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ο καθένας από εμάς να γίνει "spammer".
Μία επιστολή από τον καθένα σε όλα τα μέσα (εφημερίδες, blog, ραδιόφωνα). Τα πρώτα 100, 200 θα πεταχτούν.
Κάποια θα δημοσιευθούν.
Σίγουρα όμως δε θα πρέπει να μείνουμε άπραγοι.
Δεν πρέπει να ψάχνουμε για αρμόδιους ή υπευθύνους.
Αρμόδιοι είμαστε εμείς.

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2787
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #218 στις: 10 Οκτ 2010, 10:08:27 μμ »
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ο καθένας από εμάς να γίνει "spammer".
Μία επιστολή από τον καθένα σε όλα τα μέσα (εφημερίδες, blog, ραδιόφωνα). Τα πρώτα 100, 200 θα πεταχτούν.
Κάποια θα δημοσιευθούν.
Σίγουρα όμως δε θα πρέπει να μείνουμε άπραγοι.
Δεν πρέπει να ψάχνουμε για αρμόδιους ή υπευθύνους.
Αρμόδιοι είμαστε εμείς.


Η άποψή μου:
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3283.msg32876#msg32876

Σπύρος Δουκάκης

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 831
  • Έτερος εξ ετέρου σοφός, το τε πάλαι το τε νυν
    • http://sdoukakis.wordpress.com/
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #219 στις: 11 Οκτ 2010, 12:08:38 πμ »
Στο Κόσμο του Επενδυτή δημοσιεύτηκε το Σαββατοκύριακο, το ακόλουθο άρθρο από τον Κυριάκο Πατριαρχέα.

AlexandrosK

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 48
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #220 στις: 11 Οκτ 2010, 12:20:02 πμ »
Διαφωνώ συνάδελφε. και με τον τρόπο σου κάτι μπορεί να γίνει και να δημοσιοποιηθεί το θέμα, αλλά η πίεση πρέπει να είναι από τα εντεταλμένα όργανά μας. από τις ενώσεις μας και από την ΟΛΜΕ φυσικά. δεν είναι θέμα προσωπικό κανενός, είναι θέμα ολόκληρου κλάδου και όλων όσων ακόμα φοιτούν στα Πανεπιστήμια.
οπότε χρειάζεται οργανωμένη και επίσημη αντίδραση, ώστε να έχουμε και επίσημη απάντηση.
Άρα; Περιμένουμε;

ntzios kostas

  • Καθηγητής Πληροφορικής
  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 599
    • Ανάπτυξη Εφαρμογών
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #221 στις: 11 Οκτ 2010, 01:20:22 πμ »
Μπράβο στον Κ. Πατριαρχέα!!! Άψογος.

 
Παρεμπιπτόντως,  η ΠΕΚΑΠ διοργανώνει μία ημερίδα στις αρχές Νοεμβρίου :
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3284.msg32867#msg32867

Μήπως θα ήταν καλύτερα αυτές τις μέρες όλη την ενέργειά και τη σκέψη τους να τα αφιερώσουν στο νομοσχέδιο που η διαβούλευσή του ολοκληρώνεται σύντομα; Γνώμη μου να αφήσουν την οργάνωσή- άσχετων με το παρόν θέμα ημερίδων- για τους επόμενους μήνες, όπου  πλέον το νομοσχέδιο θα έχει πάρει το δρόμο του.
« Τελευταία τροποποίηση: 11 Οκτ 2010, 01:31:27 πμ από ntzios kostas »
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

geokra

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #222 στις: 11 Οκτ 2010, 08:25:47 πμ »
Άρα; Περιμένουμε;

η ΠΕΚΑΠ πρέπει να διαμορφώσει μία άποψη σε συνεργασία με την ΟΛΜΕ να την εκθέσει στο Υπουργείο και να την δημοσιοποιήσει στα ΜΜΕ.
Γιατί κάποιος της ΠΕΚΑΠ να μη βγει σε ένα κανάλι το πρωί μόνο για αυτό το θέμα;
« Τελευταία τροποποίηση: 31 Ιαν 2011, 09:32:32 μμ από geokra »

skoud

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 252
  • Σταύρος Κουνάδης
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #223 στις: 11 Οκτ 2010, 03:48:50 μμ »
2η ανακοίνωση της Π.Ε.ΚΑ.Π. για το Νέο Λύκειο

http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/ΑΠ%2065%2011-10-2010.pdf
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

black_21

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 24
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #224 στις: 11 Οκτ 2010, 04:02:54 μμ »
Πάρα πολύ καλή ανακοίνωση!
Ιδιαίτερα στο σημείο όπου τονίζεται η διδασκαλία της πληροφορικής, ως βασικό μάθημα, και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Επίσης σημαντική η επισήμανση για το πρόγραμμα του ΙΒ.