Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 227700 φορές)

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #645 στις: 13 Δεκ 2010, 02:25:12 μμ »
Εγώ είχα πάει το Σάββατο στην ημερίδα. Γενικά δεν ακούστηκε τίποτα καινούριο (καινούριο για κάποιον που είναι ενημερωμένος).

Αυτό που μου έκανε πάντως αρνητική εντύπωση και κρατάω, ήταν η απάντηση του κου Γεωργιάδη, προέδρου του τμήματος Πληροφορικής του ΕΚΠΑ, ο οποίος είπε ότι ΔΕΝ είναι σίγουροι αν η ύπαρξη της Ανάπτυξης Εφαρμογών βοηθάει τους φοιτητές του τμήματος. Συγκεκριμένα αν θυμάμαι καλά τα λόγια του, είπε ότι ναι μεν οι φοιτητές της θετικής τα έχουν αρχικά ψιλοχαμένα, αλλά μπορεί αυτό να λειτουργήσει ως πλεονέκτημα...

Από ό,τι κατάλαβα πάντως το νέο πρόγραμμα του Λυκείου θα χαραχθεί βασιζόμενο σε κάθε άλλο εκτός από παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια, οπότε ίσως πρέπει η αντίδραση μας να μην είναι μόνο επιστημονικό-παιδαγωγική.
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

kostasks

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #646 στις: 13 Δεκ 2010, 03:17:21 μμ »
Απ' ότι φαίνεται δηλαδή οι σύμβουλοι/εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησε η ΠΕΚΑΠ και διαβεβαίωναν ότι η Πληροφορική είναι
αναπόσπαστο κομμάτι του νέου σχολείου έλεγαν ψέματα. ΨΕΜΑΤΑ!
Ποια είναι τα ονόματά τους? Και τι έχουν να πουν τώρα?
Για να μην ξεχάσουμε τα όσα είπαν οι υφυπουργοί στις ημερίδες.
Είμαστε σαν λαός άξιοι της μοίρας μας. Με ψέματα και άλλες τέτοιες αηδίες προσπαθούν να σταματήσουν τις αντιδράσεις.
Έχω πάντως μεγάλη περιέργεια να δω τι σκέφτηκαν τα βρωμερά μυαλά τους να μας κάνουν και πως αυτό θα κολλήσει με το
νέο σχολείο.
Είναι δυνατόν να υποστηρίξουμε στα μεγάλα σχολεία 14-15 τμήματα? Τι θα γίνει με το ωράριο? Θα κάνουν μετατάξεις?
Οι άνθρωποι είναι το λιγότερο αστείοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επίσης ο σύμβουλος που αναφέρει για άλλα εκπαιδευτικά συστήματα σε άλλες χώρες πόσα χρόνια έχει να μπει σε τάξη ελληνικού
σχολείου? Έχει γνώση πόσοι μαθητές είναι σε κάθε τμήμα? Έχει άποψη για την νοοτροπία των μαθητών?
Αυτή θα αλλάξει με το νέο σύστημα ή θα γίνει ακόμα χειρότερα και το φροντιστήριο θα γίνει αντί για μια, στην ουσία, τάξη με το τωρινό σύστημα θα γίνει 3 (με το ένα στο πανεπιστήμιο)?
Εγώ επιμένω, θέλαν:
1. να πάνε τα λεφτά των παννελληνίων στους πανεπιστημιακούς
2. να βρουν ώρες για να μην φωνάζουν οι κλασικές ειδικότητες
3. να κάνουν κάτι ότι να ναι για να λένε ότι κάναν αλλαγές στην Παιδεία
Η αντίδραση πρέπει να είναι μαζική, δεν με νοιάζει για παιδαγωγικά ή επιστημονικά κριτήρια πλέον (αυτοί επέλεξαν να πουν ψηφιακό σχολείο ένα σχολείο που δεν έχει Πληροφορική), έντονη όσο μπορούμε.
Να αφήσουμε κατά μέρος τα ΕΠΕ, ΕΠΥ, ΠΕΚΑΠ, και δεν ξέρω εγώ τι άλλο και όλοι μαζί να δούμε τι θα κάνουμε ΑΜΕΣΑ.

pgrontas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2016
  • *
  • Μηνύματα: 1328
  • There are always possibilities...
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #647 στις: 13 Δεκ 2010, 03:33:22 μμ »
Απ' ότι φαίνεται δηλαδή οι σύμβουλοι/εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησε η ΠΕΚΑΠ και διαβεβαίωναν ότι η Πληροφορική είναι
αναπόσπαστο κομμάτι του νέου σχολείου έλεγαν ψέματα. ΨΕΜΑΤΑ!
Ποια είναι τα ονόματά τους? Και τι έχουν να πουν τώρα?
Για να μην ξεχάσουμε τα όσα είπαν οι υφυπουργοί στις ημερίδες.
Πάντως αυτό δεν αναιρέθηκε επι της ουσίας. Άλλωστε δεν συμφέρει να αναιρεθεί, γιατί με το αναπόσπαστο κομμάτι το υπουργείο εννοεί ψηφιακή λάντζα. Αυτό συνδέεται και με την αίσθηση που υπάρχει ότι δηλ. θα υπάρχει μάθημα επιλογής Πληροφορικής στην ίδια κατηγορία με τα μαθηματικά (2 τρίωρα σε Β και Γ), τα οποία δηλώθηκε ρητά στην ημερίδα ότι δεν ικανοποιούν την ΠΕΚΑΠ. Σχετικά με την ανάρτηση που αναφέρθηκε παραπάνω, νομίζω ότι στο συγκεκριμένο άρθρο απλά επισυνάφθηκε η παλιότερη διαρροή.

Γενικά αυτό που με απογοητεύει περισσότερο, είναι ότι όλα είναι σκοπίμως θολά. Δεν υπάρχει κανένας που να έχει ευθύνη για οτιδήποτε. Όλα θεωρούνται πολιτικές αποφάσεις, στις οποίες κανείς δεν φέρνει αντίρρηση.
« Τελευταία τροποποίηση: 13 Δεκ 2010, 04:03:45 μμ από pgrontas »
A man provided with paper, pencil, and rubber, and subject to strict discipline is in effect a universal machine - Alan Turing

kostasks

  • Νέος
  • *
  • Μηνύματα: 3
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #648 στις: 13 Δεκ 2010, 04:06:52 μμ »
Προσωπικά πιστεύω ότι αν μπει η Πληροφορική μαζί με τα μαθηματικά θα είναι σαν
να μην μπήκε.
Επίσης έχω βαρεθεί αυτή την προσέγγιση των πολιτικών όπου όλα είναι θολά,
με όλους τα έχουμε καλά και από πίσω στην φέρνουν.
Δυστυχώς έχουμε πολύ κακής ποιότητας πολιτικούς και πλέον δεν απορώ γιατί και
πως βγαίνουν βουλευτές και υπουργοί.
Αλλά όμως πρέπει να σταματήσει αυτό το βιολί. Έως εδώ!

iliasthes

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 790
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #649 στις: 13 Δεκ 2010, 05:28:54 μμ »
Με άλλα λόγια, τίποτα συγκεκριμένο από την ημερίδα. Μάλλον αν κατάλαβα καλά, αντί τα πράγματα να είναι μαύρα, όπως ήταν αρχικά θα είναι σκούρο γκρι. Θα κάνουμε 1-2 μέρες μάθημα στο λύκειο και τις υπόλοιπες Τεχνικός-Αποθηκάριος-Γραφέας που ήταν η ειδικότητα μου στο στρατό.

Keep Growing

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 2023
  • Παναγιώτης Πέντσας Γυμνάσιο Σορωνής
    • Περισσότερες πληροφορίες για μένα
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #650 στις: 13 Δεκ 2010, 05:37:28 μμ »
"...οπότε ίσως πρέπει η αντίδραση μας να μην είναι μόνο επιστημονικό-παιδαγωγική."

...κάτι πρέπει να μάθουμε και από τους "βαρβάρους" ...

http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2010/12/02/quick-press-%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82/

Πρέπει να γίνει χαλασμός Κυρίου. Το έχω ξαναπεί. Αυτοί δεν χαμπαριάζουν αλλιώς.
Ας αφήσουμε επιτέλους τα λιβάδια και ας βγούμε στους δρόμους δυναμικά.
 ...όχι μόνο η ΑΕΠΠ θα χαθεί, αλλά ούτε σόβρακο δε θα μας αφήσουν!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alex1alex

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 80
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #651 στις: 15 Δεκ 2010, 11:33:46 μμ »
Δωρακι για τις γιορτες
ο συναδελφος Τσιοτακης εστειλε στο gmail:

"Ενδοσχολική τεχνική υποστήριξη από εκπαιδευτικούς πληροφορικής.
Το Υπ. Παιδείας σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη
συγκρότηση δομής ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19-20) στη θέση των  ΚΕΠΛΗΝΕΤ."

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=c15d525b10&view=gvatt&th=12ceb6649fff8746&attid=0.1&disp=attd&mime=application/pdf&zw

odysseas

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2011
  • *
  • Μηνύματα: 842
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #652 στις: 16 Δεκ 2010, 12:16:56 πμ »
"Ενδοσχολική τεχνική υποστήριξη από εκπαιδευτικούς πληροφορικής.
Το Υπ. Παιδείας σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη
συγκρότηση δομής ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19-20) στη θέση των  ΚΕΠΛΗΝΕΤ."

Αναρτώ το έγγραφο. Το επίμαχο σημείο είναι στη σελίδα 11, Ενέργεια 2.3. Είναι ανατριχιαστικά σαφές...

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2787
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #653 στις: 16 Δεκ 2010, 09:51:30 πμ »
Το επίμαχο σημείο έχει αλλάξει ελαφρώς στο έγγραφο που ανάρτησες... αν και δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά (!) :

Παράθεση
Το Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη συγκρότηση δομής ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19-20). Η μετάπτωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε νέο σχήμα πρέπει να εξασφαλίσει τη λειτουργική ένταξη και τη συνεργασία του νέου προσωπικού ενδοσχολικής υποστήριξης στη γενικότερη δομή υποστήριξης του ΠΣ, δημιουργώντας έτσι ένα ευρύτερο και βιώσιμο σχήμα Τεχνικής Υποστήριξης ανά Διοικητική Περιφέρεια του Σχεδίου «Καλλικράτης».

sarakiniotis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 184
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #654 στις: 16 Δεκ 2010, 12:10:12 μμ »
μήπως με το νέο σχήμα , αλλάξουμε και ονομασία και από εκπαιδευτικοί ονομαστούμε τεχνικοί , με καινούργιες συνθήκες εργασίας , καινούργιο χαμηλότερο μισθό (σαν να προερχόμαστε από μετάταξη) , και πλέον θα κάνουμε παρέα με τον επιστάτη , τον φύλακα , και την καθαρίστρια?

_pali_

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 35
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #655 στις: 16 Δεκ 2010, 04:26:07 μμ »
Μια ακόμη πρακτική εκπαίδευση.... και μετάταξη σε τεχνικούς.
Και στα Γυμνάσια το ίδιο με την, μετάπτωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ?!!


Katsadouros_Dhm

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 370
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #656 στις: 16 Δεκ 2010, 05:15:23 μμ »
Γειά σας και από εμένα παιδιά. Το βρήκα στο esos.gr και σας το παραθέτω.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=10779:oi-kathigites-pliroforikis-me-aformi-tis-apokalipseis-tou-likiogr-gia-tis-allages-sto-likeio&Itemid=1796

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 786
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #657 στις: 16 Δεκ 2010, 07:13:54 μμ »
Είναι σίγουρο ότι στο πίσω μέρος του μυαλού τους πολλοί σύμβουλοι του Υπουργείου Παιδείας έχουν την ιδέα ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θα κάνουν τους τεχνικούς και θα υποστηρίζουν τεχνικά τις ΤΠΕ στα σχολεία.

Το πρόβλημα για μένα δεν είναι αυτοί αλλά οι δικοί μας συνάδελφοι.  Για να γίνω πιο συγκεκριμένος αν του χρόνου βγουν τεχνικές θέσεις υποστήριξης σχολείων και με 3-4 σχολεία κάποιος δεν μπαίνει καθόλου στην τάξη  θα βρεθούν δικοί μας να κάνουν αίτηση ή όχι?
Εσείς τι λέτε?

Η δική μου θέση είναι ότι δεν πρέπει να βρεθούν αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι δεν θα βρεθούν.
Διοριστήκαμε καθηγητές και όχι τεχνικοί αν θέλουμε μόνοι μας να μειώσουμε τη θέση μας το υπουργείο θα μας "διευκολύνει" και θα δικαιωθούν όσοι μας σκέφτονται σαν τεχνικούς υποστήριξης.

Σε ένα διάλογο που είχα με καθηγητές ΤΠΕ παιδαγωγικών τμημάτων είχαν και αυτοί την άποψη ότι είμαστε "κατάλληλοι" για τεχνική στήριξη.  Μετά από  αρκετό  καυγά και επιχειρήματα  κατάλαβαν ότι δεν είναι δική μας δουλειά αυτό.   

Η δική μας δουλεία είναι να κάνουμε το  μάθημα μας (όσο καλύτερα μπορούμε) και τίποτα άλλο.  Τα περί γενικής  απεργίας και άλλα "αγωνιστικά" τα ακούω και απλώς χαμογελάω!!! (κάποτε κάναμε σχεδόν δύο μήνες απεργία ... τι πήραμε ... αφήστε ...).

Το μόνο βασικό - και πρακτικό - μέτρο που μπορούμε να πάρουμε σαν ειδικότητα είναι άρνηση κάθε τεχνικής και μηχανογραφικής στήριξης των σχολείων.  Δεχόμαστε οποιαδήποτε δουλεία του σχολείου εκτός από αυτή.  Χάλασε ένας  υπολογιστής στο  εργαστήριο,   ενημερώνουμε τον  διευθυντή (εν ανάγκη γραπτά) και τέλος!!!
Υπεύθυνος εργαστηρίου, Νέστορα, e-school άλλος, οποίος θέλει εκτός  απο εμάς.

Κατά τα άλλα στην ημέρα διαλόγου δεν εμφανίστηκαν οι αγωνιστές που φώναζαν ότι αποκλείστηκαν από την ημερίδα που έγινε 12:00 με 3:00 στο Υπουργείο.  Ίσως πιστεύουν ότι οι αγώνες πρέπει να γίνονται όταν χάνεις μάθημα. 


_pali_

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 35
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #658 στις: 16 Δεκ 2010, 10:14:12 μμ »
Είναι σίγουρο ότι στο πίσω μέρος του μυαλού τους πολλοί σύμβουλοι του Υπουργείου Παιδείας έχουν την ιδέα ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θα κάνουν τους τεχνικούς και θα υποστηρίζουν τεχνικά τις ΤΠΕ στα σχολεία.
Ας το αφήσει ανοιχτό...  Να προηγούνται οι ΚΕΠΛΗΝΕΤ να έπονται οι καθηγητές Πληροφορικής και μη κατάρτιση πινάκων με αυτούς να έχουν θέση και οι υπόλοιπες ειδικότητες....
Το πρόβλημα για μένα δεν είναι αυτοί αλλά οι δικοί μας συνάδελφοι.  Για να γίνω πιο συγκεκριμένος αν του χρόνου βγουν τεχνικές θέσεις υποστήριξης σχολείων και με 3-4 σχολεία κάποιος δεν μπαίνει καθόλου στην τάξη  θα βρεθούν δικοί μας να κάνουν αίτηση ή όχι?
Εσείς τι λέτε?
Φυσικά υπάρχουν από όλες τις ειδικότητες ΚΑΙ από την δική μας πάρα πολλοί συνάδελφοι που δεν θέλουν να μπαίνουν στη τάξη και θα ήθελαν να ασχοληθούν με διοικητικό ή τεχνικό κομμάτι ενός σχολείου!!!
Η δική μου θέση είναι ότι δεν πρέπει να βρεθούν αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι δεν θα βρεθούν.
Η δική μου θέση είναι να μην με αναγκάσει...... να έχω την επιλογή να παραμείνω στην τάξη μου....
Διοριστήκαμε καθηγητές και όχι τεχνικοί αν θέλουμε μόνοι μας να μειώσουμε τη θέση μας το υπουργείο θα μας "διευκολύνει" και θα δικαιωθούν όσοι μας σκέφτονται σαν τεχνικούς υποστήριξης.
...... το τεχνικό κομμάτι είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πτυχίου μας.
Πάρα πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν μπει σε τάξη και ασχολούνται μόνο με ΠΛΗΝΕΤ.
Διοριστήκαμε μεν σαν καθηγητές αλλά δεν αγαπούν όλοι την τάξη.....

Σε ένα διάλογο που είχα με καθηγητές ΤΠΕ παιδαγωγικών τμημάτων είχαν και αυτοί την άποψη ότι είμαστε "κατάλληλοι" για τεχνική στήριξη.  Μετά από  αρκετό  καυγά και επιχειρήματα  κατάλαβαν ότι δεν είναι δική μας δουλειά αυτό.   
!!!
Το μόνο βασικό - και πρακτικό - μέτρο που μπορούμε να πάρουμε σαν ειδικότητα είναι άρνηση κάθε τεχνικής και μηχανογραφικής στήριξης των σχολείων.  Δεχόμαστε οποιαδήποτε δουλεία του σχολείου εκτός από αυτή.  Χάλασε ένας  υπολογιστής στο  εργαστήριο,   ενημερώνουμε τον  διευθυντή (εν ανάγκη γραπτά) και τέλος!!!
Υπεύθυνος εργαστηρίου, Νέστορα, e-school άλλος, οποίος θέλει εκτός  απο εμάς.
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Εύχομαι μόνο να έχω την επιλογή.!!!!  Μην ξημερώσει μια εγκύκλιος... βλέπε:  δεν απαλλάσσονται από εξωδιδακτικές....

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3168
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου
« Απάντηση #659 στις: 16 Δεκ 2010, 11:47:42 μμ »
Αν το πτυχίο σου είναι κάποιου ΙΕΚ με τίτλο "τεχνικός υπολογιστών" τότε πράγματι είναι αναπόσπαστο κομμάτι.
Αν όμως είσαι απόφοιτος πανεπιστημιακής σχολής τότε υποβαθμίζεις από μόνος σου το πτυχίο σου.
Άσε που έχασες τσάμπα 4 χρόνια από τη ζωή σου για γνώσεις που θα μπορούσες να έχεις αποκτήσει από τα 16 σου με αρκετό σερφάρισμα στο διαδίκτυο και πειραματισμό στον υπολογιστή του.
το τεχνικό κομμάτι είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πτυχίου μας.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr