παρότι αυτό περιορίζει κατά πολύ την ευελιξία των υποπρογραμμάτων, θεωρώ σε αυτή τη φάση οτι οι πίνακες ως τυπικές και πραγματικές παράμετροι πρέπει να έχουν το ίδιο μέγεθος (και τύπο) Κι αυτο γιατί συνδέονται ένα προς ένα.
Διαφορετικά ανοίγονται πολλές κερκόπορτες που πρέπει να οριστούν.
Θεωρώ ότι αυτή η προσέγγιση είναι η πιο απλή και ασφαλής για την ώρα.
Αν το μάθημα επεκταθεί, τότε κάλλιστα θα μπορούσε να είναι μια από τις τις προεκτάσεις του, ώστε να είναι πιο ενδιαφέροντα τα υποπρογράμματα και πιο ορατά στους μαθητές τα πλεονεκτήματά τους