Αποστολέας Θέμα: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια  (Αναγνώστηκε 1620 φορές)

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Θέλω πολύ να μου απαντήσετε (οι συνάδελφοι που είστε υπερ του πίνακα στο Γ θέμα) στο εξής:
Θα ήθελα όμως ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ απάντηση.
Θεωρείτε την χρήση πίνακα λάθος? Άσχετα με το αν πιστεύετε ότι δεν πρέπει να κοπούν μονάδες.

Θεωρήστε ότι είστε στην ΚΕΕ και βλέποντας τον χαμό που έγινε αποφασίζουμε όλοι να ΜΗΝ κόψουμε ΟΥΤΕ 1 μόριο (ΦΕΤΟΣ).

Μετά αλλάζουμε το σχολικό βιβλίο (αφαιρούμε κάποια παραδείγματα που πιστεύετε ότι μπερδεύουν τους μαθητές και δυστυχώς τους καθηγητές). Στη συνέχεια στέλνουμε εξώδικο στον κ. Τσιωτάκη για το λάθος (έστω τυπογραφικό όπως υποστηρίζει ο ίδιος) σε μια άσκηση του βιβλίου του, κάνουμε το ίδιο και για τον κ. Στέργου για την εφαρμογή του.

ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ χρονιά (έχοντας γίνει οι παραπάνω διορθώσεις), θα θεωρούσατε ΛΑΘΟΣ την χρήση πίνακα σε παρόμοιο θέμα ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΒΑΤΕ κάποια (λίγα) μόρια?

Σας παρακαλώ και πάλι, απαντήστε όσο πιο ειλικρινά γίνεται.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2313
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #1 στις: 31 Μάι 2010, 05:24:58 μμ »
Sorry κιόλας, αλλά πόσα τόπικ πρέπει να ανοίξουν για το ίδιο θέμα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #2 στις: 31 Μάι 2010, 05:30:09 μμ »
Συμφωνείς ότι διαφωνούμε σε 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα?
1) Στο ΑΝ θα κοπούν μόρια (και δευτερευόντως στο ΠΟΣΑ)
2) Αν με τις κατάλληλες "παρεμβάσεις" ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ θα θεωρούμε λάθος τη χρήση πίνακα?

Θέλω μια καθαρή, σαφή απάντηση.
1) ΝΑΙ, του χρόνου με τις κατάλληλες αλλαγές, ΘΑ ΕΚΟΒΑ
2)Δεν πάει να αλλάξει η γη όλη, ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΟΒΑ
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #3 στις: 31 Μάι 2010, 05:34:57 μμ »
Άλλο πράγμα να πιστεύουμε ότι ΦΕΤΟΣ έγινε πατάτα και την πλήρωσαν τα παιδιά (ΑΡΑ ΔΕΝ ΚΟΒΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΡΙΟ), χρησιμοποιώντας τα λάθος (?) παραδείγματα του βιβλίου σαν πάτημα (δεν το εξετάζω αν έχουν βάση ή όχι, έστω ότι το δέχομαι)

και άλλο σαν επιστήμονας ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ.
Κάνω 2-3 αλλαγές όπου χρειάζεται ΚΑΙ ΚΟΒΩ από εδώ και πέρα ή ΟΧΙ?

Δεν μπορώ να το κάνω πιο λιανά και νομίζω ότι οι περισότεροι έχουν συνδέσει το ΛΑΘΟΣ  = κόβω μόρια, γι' αυτό θέλω να τα ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΩ αυτά τα δύο.

Αν υπάρχει σε άλλο τοπικ αυτό το ερώτημα, παρακαλώ οι διαχειριστές να διαγράψετε το δικό μου (και αν είναι εύκολο να μου στείλετε με π.μ. το λινκ να μην ψάχνω)
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

xara_pap

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 126
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #4 στις: 31 Μάι 2010, 05:42:56 μμ »
Εγώ αν τους είχα διδάξει ανάλυση και σχεδίαση αλγορίθμων ναι θα έκοβα γιατί δεν θα ήταν η καλύτερη λύση.
Δεδομένου ότι οι μαθητές μπορούν να δηλώσουν μέγιστο πλήθος πίνακα και να χρησιμοποιήσουν πίνακα σε πραγματικά δεδομένα, δεδομένου ότι η άσκηση δεν έλεγε μην χρησιμοποιήσεις πίνακα τότε δεν θα έκοβα και πάλι. Η λύση θα ήταν πιο περιοριστική ( θα είχε upper bound στο μέγεθος πίνακα) αλλά δεν θα ήταν λάθος.
Για μένα λάθος για τα παιδιά είναι εκτελείται - δεν εκτελείται, υπολογίζει σωστά - δεν υπολογίζει.
Όλοι έχουμε γράψει "κακό κώδικα" στα πρώτα βήματα στον προγραμματισμό..

Παπαγεωργίου Χαρά

ilias01

  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #5 στις: 31 Μάι 2010, 05:46:10 μμ »
α) Λύνεται με πίνακες
β) Δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση
Γ) Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #6 στις: 31 Μάι 2010, 05:57:23 μμ »
Μα δεν χρειάζεται να διδάξουμε τρελά πράγματα στην ανάλυση και σχεδίαση αλγορίθμων.
Χρειάζεται μια σαφής αναφορά:
Όταν δεν γνωρίζουμε από πριν το μέγεθος ενός πίνακα ΚΑΙ δεν μας λέει η ΕΚΦΩΝΗΣΗ για το μέγιστο πλήθος ΔΕΝ το κάνω με πίνακα. Αν μου το πει αυτό το ΜΑΧ η εκφώνηση, παει να πει ότι ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ έχει κάνει την ανάλυση και έχει βρει αυτό το ΜΑΧ και ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΕΤΟΙΜΟ.
Εγώ επικεντρώνομαι στην ουσία: αν έχω ΜΑΧ πλήθος επιλέγω αν θα χρησιμοποιήσω πίνακα με κόστος πόρων (αλλά δεν με απασχολεί), αν δεν έχω MAX πλήθος κάθομαι να βρω τρόπο να το λύσω χωρίς πίνακα.
Μα γιατί δεν είμαι κατανοητός? Τόσο χάλια δάσκαλος είμαι και δεν με καταλαβαίνουν ούτε οι συνάδελφοι?
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #7 στις: 31 Μάι 2010, 06:36:57 μμ »
Παρακαλώ κάποιον διαχειριστή να κλειδώσει το συγκεκριμένο θέμα. Εκτός του ότι δεν βλέπω να βγάζω άκρη, έχουν όντως μαζευτεί αρκετά θέματα και χάνουμε την μπάλα (που την έχουμε χάσει πολλές φορές)  :D :D
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

sstergou

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 983
  • Program or be Programmed
    • pseudoglossa.gr
Απ: Το θέμα Γ ΔΕΝ λύνεται με πίνακες. Να κοπούν ΜΗΔΕΝ μόρια
« Απάντηση #8 στις: 31 Μάι 2010, 06:43:23 μμ »
Το παρών θέμα κλειδώνεται μετά από επιθυμία του δημιουργού του. Η ίδια συζήτηση γίνεται και σε άλλα θέματα.
Στάθης Στέργου - sstergouATgmailDOTcom - http://www.pseudoglossa.gr