Α, sorry.
Αγνόησα το γεγονός ότι μιλούσες για
πολλαπλή επιλογή.
χμμ.. δεν ξέρω πόσο καθημερινά είναι τα παρακάτω:
Σε ένα ηλ. παιχνίδι, το ανθρωπάκι του παίκτη επιτρέπεται να κινείται στον οριζόντιο άξονα χ μέσα σε κάποια επιτρεπτά πλαίσια (πχ αριστερότερο και δεξιότερο όριο της οθόνης). Αν η συντεταγμένη της θέσης του Χ, βγει από αυτά, τη διορθώνουμε ώστε να φαίνεται ότι το ανθρωπάκι έχει κολλήσει στο αριστερό ή στο δεξιό άκρο της οθόνης. Αν η Χ είναι ήδη στα επιτρεπτά πλαίσια, δεν την πειράζουμε
ΑΝ Χ < Χ_ΜΙΝ ΤΟΤΕ
Χ <- Χ_ΜΙΝ
ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ Χ > Χ_ΜΑΧ ΤΟΤΕ
Χ <- Χ_ΜΑΧ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
κάτι παρόμοιο θα γινόταν με το "clipping" του ήχου, αν είχες την υπομονή και ένα σύντομο τρόπο να το περιγράψεις:
http://en.wikipedia.org/wiki/Clipping_(audio)
Από την άλλη πάλι, θα μπορούσες να κατασκευάσεις ένα παράδειγμα σαν αυτό:
Υ<-0
Διάβασε Χ
Αν Χ < 0 τότε
Υ<-1
Αλλιώς_αν Χ < 100 τότε
Υ<-2
Αλλιώς_αν Χ > 500 τότε
Υ<-3
Τέλος_αν
και να ρωτήσεις τι τιμή θα έχει το Υ (και σε ποια γραμμή/εντολή την πήρε) αν ως Χ δοθεί πχ το -14, το 37, το 2615 και το 470.
(καμία σχέση με την καθημερινότητα βέβαια

αλλά νομίζω ότι εξετάζει την κατανόηση της συγκεκριμένης λεπτομέρειας ή σου δίνει τη δυνατότητα να την αποσαφηνίσεις)