σε καμια περίπτωση, δε μαλώνουμε αλλά συζητάμε, έτσι; Προσπαθώ και γω να αποκρυσταλλώσω άποψη ή απλά να καταθέσω την άποψή μου
Και επειδή το ... 5<=χ<=20 πολυυυυυυύ το κοσκινίσαμε, σε γραπτό με άρτια αλγοριθμική σκέψη (και εφ' όσον στόχος του θέματος είναι ο μη έλεγχος εννοιών που σχετίζονται με το 5<=χ<=20) , εννοείται ότι θα περάσει απαρατήρητο, και τελειώνει εδώ το θεματάκι.
Πως να ξέρεις το στόχο ενός θέματος που δεν έχεις θέσει (θέμα άλλου ή θέμα εξετάσεων); Ο μαθητής πως θα ξέρει με πιο κριτήριο βαθμολογείται;