" Μήπως το 2ο θέμα είναι λίγο δυσνόητο για τους μαθητές ; "
Ίσα ίσα.
1) Το αντικείμενο του θέματος είναι "καλοδουλεμένο".
2) Κατά την άποψή μου είναι ένα θέμα που εξετάζει και "ανακεφαλαιώνει-υπενθυμίζει" ταυτόχρονα, ενώ πολεμάει και την παπαγαλία.
3) Δεν θα έβαζα ποτέ θέμα σε μαθητές γυμνασίου, αν δεν είμουν απόλυτα βέβαιος για το επίπεδο κατανόησης από τους μαθητές, των εννοιών που διαπραγματεύεται.
Σημ. Γιώργο και Λάμπρο, δεν εξετάζω μετατροπές αριθμών, εξετάζω τις έννοιες: κώδικας, κωδικοποίηση και αποκωδικοποίηση αριθμών και χαρακτήρων.