Μα δεν υποτίθεται ότι οι λύσεις είναι έγκυρες είτε είναι σε Pascal είτε είναι σε ψευδοκώδικα; Ελπίζω αν κάποιος μαθητής επέλεξε να δώσει τις απαντήσεις σε Pascal να μην έχει πρόβλημα με τη βαθμολόγηση. Πάντως πραγματικά τα θέματα μπορεί να ήταν εύκολα αλλά δεν ήταν και τα εντελώς αναμενόμενα... Και ασαφή ήταν κάποια και κατά την άποψή μου κάλυπταν μέρος μόνο της ύλης. Το 1Γ πιστεύω θα μπερδέψει κόσμο...
Άνοιξες ένα θέμα σοβαρό....
Επειδή ήμουν σε εξέταση Φ.Α (Φυσικώς Αδυνάτων) σήμερα σε εξεταστικό-βαθμολογικό κέντρο,
ζητήσαμε διευκρινήσεις αν μπορούν να απαντήσουν σε Pascal ή τέλος πάντων και με εντολές Pascal βάσει της γνωστής εγκυκλίου που είχε σταλεί στα σχολεία..
Η απάντηση που δόθηκε απο έναν εισηγητή !!! των θεμάτων ήταν ότι θέλουν ΜΟΝΟ
ψευδοκώδικα... αλλιώς είναι λάθος.
Όπως καταλαβαίνεις έγινε χαμός.. το αποτέλεσμα πιό είναι : Ο εισηγητής έκλεισε το τηλέφωνο χωρίς άλλη κουβέντα.
Όμως εμείς σαν βαθμολογητές αποφασίσαμε σε συννενόηση με τα άλλα βαθμολογικά κέντρα (3 σε όλη την Ελλάδα) να δεχτούμε σωστές απαντήσεις βάσει τις εγκυκλίου. Το ίδιο θα κάνουν και οι βαθμολογητές των γραπτών.
Επίσης, ζητήσαμε διευκρίνηση για το θέμα Α1 (Αλγόριθμο....) διότι ήταν ολίγον... ασαφές. Τα ίδια και εκεί - ουδεμία διευκρίνηση. Θυμίζω ότι στη σελ 19. του βιβλίου θεωρείται σχεδόν σωστή η απάντηση σε αυτό το θέμα - δείτε την ανακεφαλαίωση στο σημείο που αναφέρει Αλγόριθμος ...., ενω με τη λογική του Υπουργείου θεωρείται Λάθος διότι θέλουν το πλήρη ορισμό.
Το θέμα Α -> Γ το διάγραμμα ροής για πηγαίο κώδικα κλπ. μπέρδεψε τα παιδιά(ακόμα και το ότι το Λ.Δ. ήταν σε μία σελίδα και οι επιλογές στην επόμενη δημιούργησε πρόβλημα - κάτι που ήταν φανερό στους προφορικά εξεταζόμενους).
Επίσης, όσες λύσεις έστειλε το Υπουργείο για ψευδοκώδικα που είχαν ΑΝ ....υπήρχε και ΤΕΛΟΣ_ΑΝ. Αυτό είναι μιά κακή ένδειξη(όχι απόδειξη) ότι στην επιτροπή των εξετάσεων υπήρχαν καθηγητές που δίδασκαν το αντίστοιχο μάθημα του Γεν. Λυκείου.... (Για όλους μας που είδαμε τα διάφορα topic του forum ήταν θέμα συζήτησης η ΤΕΛΟΣ_ΑΝ)
Τέλος.....
η λύση του θέματος 4 --> γ δόθηκε λάθος απο το Υπουργείο(μέσα στη repeat υπήρχε και το τμήμα που αφορά το διάβασμα του ορίου!!!).
Θεωρώ ότι τα θέματα των Δικτύων ήταν πολύ πιο σαφή ώς προς την εκφώνηση, αντίθετα κάποια απο τα θέματα του Δομημένου Προγραμματισμού ίσως δεν ήταν τόσο κατανοητά απο τα παιδιά(ήταν όμως εύκολα). Υπήρξε μια ένδειξη "ψιλοπροχειρότητας" στο Δομημ. Προγρ/σμό