Οι δύο λύσεις που περιγράψατε είναι ασφαλώς σωστές, η μία «μαθηματικότερη» από την άλλη αλλά και οι δύο, πιστεύω, αξίζει τον κόπο να παρουσιαστούν στην τάξη.
Προσωπικά παρουσίασα τη λύση που τεκμηρίωσε και ο Γιώργος, ενώ αργότερα σκέφτηκα και τη λύση που σχολίασε και ο Παναγιώτης και η οποία μου φαίνεται κοντύτερα στη σκέψη των μαθητών
Όμως θα ήθελα να δούμε και να σχολιάσουμε και τη λύση του μαθητή:
Σειρά <-- θέση / 4
Αν Σειρά <> θέση DIV 4 ΤΟΤΕ
Σειρά <-- θέση DIV 4 + 1
Τελος_αν
Η λύση αυτή μοιάζει με τη λύση που παρουσιάζει και ο Παναγιώτης αλλά «ανακατεύει» ακέραια και «κανονική» διαίρεση σε ένα συλλογισμό που νομίζω αξίζει να «συζητήσουμε». Βέβαια με λίγο μαγειρική τύπων, «παίζει» και σε προγραμματιστικό περιβάλλον, αρκεί να δηλώσουμε τη θέση ακέραια και τη σειρά πραγματική (ενώ θα «προτιμούσα» και τις δύο ακέραιες) όμως χρειάζεται ( ;;; ), για τους μαθητές, τόση τυπικότητα;
Ποια είναι, λοιπόν, η γνώμη σας για τη λύση του μαθητή:
Σωστή; (Αλγοριθμικά / Τυπικά)
Προτεινόμενη;